Die dagelijkse aanbieding vond ik soms interessant. Ik koop er wel eens ondergoed, sokken, tandenborstels, scheermesjes en goedkope gymschoenen. Wel allemaal dingen die ik meestal minder dan 1 x per jaar koop.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:04 schreef Lienekien het volgende:
Waarom vink je die mailtjes niet gewoon uit?
Waar staat die thermos drinkfles?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
Uit de andere aanbiedingen toch nog wat gekocht
Nivea zonnebrandcrème factor 50 voor mijn gezicht, die ik anders ook al gebruik
En thermos drinkflessen, wilde ik al een tijdje kopen maar had er nog geen tijd in gestopt om er eentje uit te zoeken.
2x 24Bottles Clima 500 Thermosfles | 500 ml | Ashanti Batikquote:
Top! Vond alleen hele durequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
2x 24Bottles Clima 500 Thermosfles | 500 ml | Ashanti Batik
https://www.ibood.com/nl/(...)&utm_content=1318613
Je kan ook zoeken op thermos drinkfles, dan komen er een paar opties in in beeld
Ja ik zag ze gisteravond per toevalquote:
Er was een andere versie (sand ofzo) die was ook een euro goedkoper dan die jij had gestuurdquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag ze gisteravond per toeval
Ik was net te laat voor de huntdeal, maar heb ze daarna los opgezocht. In de hunt zelf waren ze maar een euro goedkoper dus scheelde niet zoveel.
Ja die had ik gezien maar die vond ik zo saaiquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er was een andere versie (sand ofzo) die was ook een euro goedkoper dan die jij had gestuurd
Maar ik had die van mijn ma per ongeluk gesloopt en kon niet echt een beetje normale nieuwe vinden die niet 30 euro was
Ik Zit er al helemaal klaar voorquote:
Op een milde manier?quote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik Zit er al helemaal klaar voor
Ja, ik hang half achterover. Zit niet rechtop. Dus redelijk mild.quote:
Er zitten vast dingen in dozenquote:
Uiteraard. Sleep is for the weakquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:32 schreef noodgang het volgende:
Ik neem aan dat iedereen al de hele nacht intensief aan het hunten is hier?
na het 10e paar oordopjes ben ik toch wel echt weer afgehaaktquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Sleep is for the weak
Toch wel goed om te weten dat ik niets mis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het 10e paar oordopjes ben ik toch wel echt weer afgehaakt
Ik ging nog even glurenquote:Op dinsdag 23 september 2025 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het 10e paar oordopjes ben ik toch wel echt weer afgehaakt
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging nog even gluren
Het waren oordopjes
Ik heb twee producten gezien zojuist die ik niet bij de Kruidvat kan kopen. De ander is een Crapple Watch.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:55 schreef noodgang het volgende:
Is het de Kruidvathunt? Zie alleen maar grootverpakkingen wasmiddel, deo en shampoospul voorbij komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |