Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizenquote:
whoehoe!quote:Op donderdag 16 september 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Nou het is weer bijna tijd voor dit grote feest, 22 en 23 september https://hunt.ibood.com/nl
Op amazon koop je het voor de zelfde prijs zonder zogenaamde hunt....de hunt is al jaren niet meer wat het was natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2021 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizen
Maar het is uitgerekend op de twee dagen volgende week dat ik moet werken
Of dat is een zegen...
Hunt is voor zooi waarvan je niet wist dat je het nodig hadquote:Op donderdag 16 september 2021 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op amazon koop je het voor de zelfde prijs zonder zogenaamde hunt....de hunt is al jaren niet meer wat het was natuurlijk
Het is helemaal niet handig, zoek goed op de spullen die je nodig hebt en je vind het goedkoper.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizen
Maar het is uitgerekend op de twee dagen volgende week dat ik moet werken
Of dat is een zegen...
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef noodgang het volgende:
Iedereen zo druk aan het hunten dat hier niet eens gepost wordt?
Waar zie je de geschiedenis? Want 1dk doet het niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef loveli het volgende:
Zag in de huntgeschiedenis dat sommige dingen voor meer langskomen dan dat ze de afgelopen tijd werden aangeboden. Maar ja, blauwe lampjes enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar zie je de geschiedenis? Want 1dk doet het niet meer.
quote:
quote:Gemiste iBOOD Hunt aanbiedingen van augustus 2019
quote:
Straks de special van vanavond 1 halen 2 betalenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:18 schreef noodgang het volgende:
De aanbiedingen worden steeds beter
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |