Dat ik dit nog mag meemakenquote:
ik zie die dingen gewoon als tabletquote:Op donderdag 27 mei 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
Is zo'n microsoft surface zn prijs wel een beetje waard?
Ik vind het altijd veel geld voor iets zonder toetsenbord
Die dingen zijn echt wel handig als je veel onderweg bent, maar dan inderdaad wel met een toetsenbord. Die kun je er gewoon aanklikken (geen idee of je die apart moet aanschaffen of dat die er al bij zitten)quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
Is zo'n microsoft surface zn prijs wel een beetje waard?
Ik vind het altijd veel geld voor iets zonder toetsenbord
aanschaffenquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt wel handig als je veel onderweg bent, maar dan inderdaad wel met een toetsenbord. Die kun je er gewoon aanklikken (geen idee of je die apart moet aanschaffen of dat die er al bij zitten)
ja de markt is er mee verzadigd met alle aanbiedingen. destijds waren ze een grote speler die veel korting voor elkaar kreeg. Maar tegenwoordig zijn de aanbiedingen niet zo scherp meer. En als ze al goed zijn hebben andere sites die vaak ook wel rond dezelfde prijs een keer, dus dan kun je gewoon kieskeuriger zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:08 schreef timmmmm het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de aanbiedingen echt heel slecht vergeleken met hunts van een x aantal jaar geleden?
In de goeie ouwe tijd zaten er nog wel eens écht aanbiedingen bij. Als je nu gaat googlen, kom je veel gewoon voor dezelfde prijs tegen en doen ze of ze 40-45% korting geven omdat ze de adviesprijs van 5 jaar geleden hanteren.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de markt is er mee verzadigd met alle aanbiedingen. destijds waren ze een grote speler die veel korting voor elkaar kreeg. Maar tegenwoordig zijn de aanbiedingen niet zo scherp meer. En als ze al goed zijn hebben andere sites die vaak ook wel rond dezelfde prijs een keer, dus dan kun je gewoon kieskeuriger zijn.
En bijv een afzuigkap of een inbouwstoomovendinges even in een flits beslissen zie ik ook niet zitten. dus niet alle producten die ze aanbieden lenen zich voor een hunt
ja je ziet nu vaak ook dat sites zelf ook de aanbiedingen doen. op de site van samsung bijv een tv in de aanbieding gooien die je dan rechtstreeks bij hun kan kopen (voorbeeldje, geen idee of samsung dat ook zelf doet) en dat ze de aanbiedingen bij meer sites hebben staanquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de goeie ouwe tijd zaten er nog wel eens écht aanbiedingen bij. Als je nu gaat googlen, kom je veel gewoon voor dezelfde prijs tegen en doen ze of ze 40-45% korting geven omdat ze de adviesprijs van 5 jaar geleden hanteren.
Bijvoorbeeld deze speakers zijn bij bol.com ook gewoon 400 euroquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je ziet nu vaak ook dat sites zelf ook de aanbiedingen doen. op de site van samsung bijv een tv in de aanbieding gooien die je dan rechtstreeks bij hun kan kopen (voorbeeldje, geen idee of samsung dat ook zelf doet) en dat ze de aanbiedingen bij meer sites hebben staan
quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld deze speakers zijn bij bol.com ook gewoon 400 euro
In het wit 400quote:
dat sowieso... en als consument zijn we hier nu bekender mee dus willen we vergelijken en beslissen we niet op impulsquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In het wit 400![]()
Maar je snapt het idee.
Ik vind het grenzen aan oplichting als je doet of je 60% korting geeft op een product waar je 0% korting op geeft. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld de mediamarkt die de weken voor hun BTW-actie de prijzen even 21% verhoogt zodat ze dan naar beneden kunnen
Nu mis je wel mooi 20 scheermesjes.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:44 schreef Nizno het volgende:
en nu laat ik de hunt weer ff lekker voor wat het is, kom misschien later nog wel aanwaaien als ik het niet vergeet
heb wel meer gemist... ben na 10.45u niet meer wezen kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nu mis je wel mooi 20 scheermesjes.
Ik heb nog 1 box proberen te krijgen, maar dat blijft toch kansloos.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb wel meer gemist... ben na 10.45u niet meer wezen kijken
Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizenquote:
whoehoe!quote:Op donderdag 16 september 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Nou het is weer bijna tijd voor dit grote feest, 22 en 23 september https://hunt.ibood.com/nl
Op amazon koop je het voor de zelfde prijs zonder zogenaamde hunt....de hunt is al jaren niet meer wat het was natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2021 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizen
Maar het is uitgerekend op de twee dagen volgende week dat ik moet werken
Of dat is een zegen...
Hunt is voor zooi waarvan je niet wist dat je het nodig hadquote:Op donderdag 16 september 2021 10:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op amazon koop je het voor de zelfde prijs zonder zogenaamde hunt....de hunt is al jaren niet meer wat het was natuurlijk
Het is helemaal niet handig, zoek goed op de spullen die je nodig hebt en je vind het goedkoper.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij wel handig nu, ben bezig met verhuizen
Maar het is uitgerekend op de twee dagen volgende week dat ik moet werken
Of dat is een zegen...
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:33 schreef noodgang het volgende:
Iedereen zo druk aan het hunten dat hier niet eens gepost wordt?
Waar zie je de geschiedenis? Want 1dk doet het niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef loveli het volgende:
Zag in de huntgeschiedenis dat sommige dingen voor meer langskomen dan dat ze de afgelopen tijd werden aangeboden. Maar ja, blauwe lampjes enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2021 14:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar zie je de geschiedenis? Want 1dk doet het niet meer.
quote:
quote:Gemiste iBOOD Hunt aanbiedingen van augustus 2019
quote:
Straks de special van vanavond 1 halen 2 betalenquote:Op woensdag 22 september 2021 22:18 schreef noodgang het volgende:
De aanbiedingen worden steeds beter
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |