Ik heb twee producten gezien zojuist die ik niet bij de Kruidvat kan kopen. De ander is een Crapple Watch.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:55 schreef noodgang het volgende:
Is het de Kruidvathunt? Zie alleen maar grootverpakkingen wasmiddel, deo en shampoospul voorbij komen
Kreeg een mail dat het al bezig was. Wat jammer joh. Is echt jammer dat het niets meer isquote:Op woensdag 19 november 2025 12:38 schreef Jimbo het volgende:
heuj 20 jaar ibood hunt
nog mensen hier van 20 jaar terug?
Uhuhquote:Hi L,
Tijdens deze HUNT kregen we gisteren zóveel berichten van iBOODers die vroegen of we de HUNT alsjeblieft één dag wilden verlengen, dat we met het hele team opnieuw om tafel zijn gegaan.
En eerlijk: het was even puzzelen. Voorraad, leveranciers, logistiek – álles moest opnieuw afgestemd worden.
Maar het is gelukt.
Daarom kan ik je iets vertellen wat je nog niet op de site hebt gezien:
Vandaag, 20 november, voegen we een geheime extra HUNT-dag toe.
Alleen tot 23:59 krijg je nog één kans om de scherpste deals van deze HUNT te scoren.
Hoiquote:Op donderdag 20 november 2025 01:06 schreef Jimbo het volgende:
ja joh is niets meer
kom hier eigenlijk alleen nog voor de jaarlijkse 'hoe is het met @:essnhills' check-in
ik lees hier;quote:
ik kom haar inmiddels vaker tegen maar idd, het is wel een gevoel van... ow ja jullie zijn er ookquote:Op donderdag 20 november 2025 01:06 schreef Jimbo het volgende:
ja joh is niets meer
kom hier eigenlijk alleen nog voor de jaarlijkse 'hoe is het met @:essnhills' check-in
Heb je daarom express spelfouten gemaakt?quote:Op donderdag 20 november 2025 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lees hier;
Hoi IBOOD-ers, we hadden zo tering veel meuk over omdat niemand iets wilt kopen, dat we het aan de straatstenen niet kwijt kunnen raken
Daarom verlengen we de hunt met nog één dag. Koop alsjeblieft iets zodat mijn salaris weer gestort kan worden deze maand
kusje doei
de marketing afdeling van ibood (die ruin 12uur 2 spelfouten in de bannen bovenaan hadden staan)
Woahquote:Op donderdag 20 november 2025 17:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik keek net op tijd om toch op het nippertje een box mis te lopen
Ik heb al drie keer tegen beter weten in op t nu afrekenen knopje lopen rammen bij een box (uiteraard zonder succes), verder niks boeiends gezienquote:Op donderdag 20 november 2025 17:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik keek net op tijd om toch op het nippertje een box mis te lopen
laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 20 november 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daarom express spelfouten gemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |