quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:21 schreef Solotovski het volgende:
Alleen met aloa wat een feest
Ik ga wat anders doen
Ik moet zo vreselijk lachen om deze gif. Het lijkt net een soort Beatle met extreem overgewicht.quote:
Eensquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Met dat ontplofte kapsel is hij veel cooler.
klote idd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eens
Echt zo'n typische dikke ict'er, enig verschil is dat een ict'er werkt
Hahaquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eens
Waarom bestaat datquote:
‘Hallo allebaal!’quote:
op zichquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar toch ...denk ik dat hij best een aardige kerel is. Hij heeft enorme issues met zichzelf en een enorme trap onder zijn hol nodig om die vetklomp te verwijderen. Maar geen verkeerde jongen.
Baal?quote:
Ik voel mij overigens niet geroepen om zijn mantelzorger te worden. Misschien iets voor @praadjequote:
quote:
#foodiequote:We gebruiken de term al geruime tijd, maar wanneer ben je nu eigenlijk écht een foodie? Het Britse Zomato, een vergelijkingssite voor restaurants, ondervroeg 2000 mensen over wat zij verstonden onder de term foodie en of ze zichzelf zo zouden noemen.
Uit het onderzoek kwam een lijstje met kenmerken van het begrip. Volgens de ondervraagden ben je namelijk een foodie wanneer je…
– Nooit uit eten gaat bij grote ketens
– Regelmatig de chef van het restaurant spreekt na een avondje lekker eten
– De beste restauranttips zo uit je mouw schudt
– In het bezit bent van een flinke (gedroogde) kruidenverzameling
– Op de hoogte bent van verschillende culinaire termen
– Een redelijke kennis hebt op het gebied van wijn-spijscombinaties
– Na afloop van een etentje buiten de deur een review schrijft
– Voldoende kennis bezit over de aanwezige voedingswaarden in producten
Vaak heeft zo'n dikke ICT'er een paardenstaart.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Eens
Inclusief vlasbaardje en krentenbaard eronder.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:51 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vaak heeft zo'n dikke ICT'er een paardenstaart.
Misschien iets voor Bretsj in de volgende lockdown, zo'n paardenstaart
Dit klinkt als @Phoenyx-Godquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Foodie ben je als je een aandachtsgeile kut zonder hobby bent
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik voel mij overigens niet geroepen om zijn mantelzorger te worden. Misschien iets voor @:praadje
Jullie zijn zijn hobbyquote:
Je kunt ook van lekker eten houden zonder elke maaltijd op Insta te gooien.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Foodie ben je als je een aandachtsgeile kut zonder hobby bent
Maar dan noem je jezelf geen foodiequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt ook van lekker eten houden zonder elke maaltijd op Insta te gooien.
Haloagodquote:
Ja echtquote:
Je bent wat je eet, wordt wel eens gezegd.quote:
Ben ik een ei dan ja?quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Je bent wat je eet, wordt wel eens gezegd.
En een stuk gezonder dan worstenbroodpizzaquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:06 schreef Makrelis het volgende:
M'n zelfgemaakte russisch ei was in ieder geval lekker. Nog even afstorten met een perzik en passievrucht yoghurtje.
Nou je het zegt...quote:
Junkiequote:
Nee dat is waar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan noem je jezelf geen foodie
#facts
Neequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wil jij geen Bourgondische vrouw?
Wat een vuile aandachtshoer is het toch ook hequote:
Zeg jijquote:Op woensdag 26 mei 2021 22:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat een vuile aandachtshoer is het toch ook he
Hahahah een dtserquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Zozo Aloa. Buiten de DTS? Je hebt je stoute schoenen aangetrokken zie ik
Ja, sliep half he. Moest DTS hebben, niet de SCquote:
Hij zegt zoveel, ik zou het allemaal maar met een flinke schep zout nemen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:08 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
wanneer gaat de bradge eens echt afvallen hij zegt telkens maar wat hij zegt met wat zijn mond en wat hij eet met zijn mond zijn in oorlog met elkaar of zo
toch hoop dat ik dat hij afvalt voor hemzelf vooralquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij zegt zoveel, ik zou het allemaal maar met een flinke schep zout nemen.
Ja zijn gewicht/BMI lijkt me niet erg gezondquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:22 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
toch hoop dat ik dat hij afvalt voor hemzelf vooral
daar habibo dat gun je niemandquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja zijn gewicht/BMI lijkt me niet erg gezond
Aanvankelijk wel, maar toen begon mijn spirituele ex mij ineens te bestoken met spirituele stille hints en toen was ik er wel gauw klaar mee. Tegenwoordig houd ik me vooral bezig met mezelf.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:47 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
geloof jij in spiritualiteit habibo?
Het gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:08 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
wanneer gaat de bradge eens echt afvallen hij zegt telkens maar wat hij zegt met wat zijn mond en wat hij eet met zijn mond zijn in oorlog met elkaar of zo
Dat krijg je als veel habibo haribo eetquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:31 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
daar habibo dat gun je niemand
Dat winegum je niemandquote:Op donderdag 27 mei 2021 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je als veel habibo haribo eet
Wel echt een zure beer geworden nuquote:
Ziedendquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:29 schreef Solotovski het volgende:
Al die hoerenbejaarden die het nodig vinden om met zn tweeën boodschappen te doen
quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:08 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Patatje oorlog met elkaar?quote:Op donderdag 27 mei 2021 10:08 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
Is toch helemaal niet vanaf vandaag manquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Fok-it het volgende:
3mmc is vanaf vandaag verboden jongens. Wat wordt vanaf nu de populaire legale drug?
Inb4 seks
Drugs nodig hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Fok-it het volgende:
3mmc is vanaf vandaag verboden jongens. Wat wordt vanaf nu de populaire legale drug?
Inb4 seks
Hou je @%#%$#%@^bek johquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Drugs nodig hebben
Inb4 viesziedende verslaafden
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-signalen~ad77219e/quote:Op donderdag 27 mei 2021 11:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet vanaf vandaag man
Geen idee. Straight edge for life!!quote:
Ja maar voordat t echt definitief is verboden gaat nog wel tijdje overheen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-signalen~ad77219e/
Jawel hoor. Waren gewoon online 3mmc webshops waar je kon kopen?niet eens smartshop
Bommetje is wel lekker, nasaal is kutquote:
En daarna 5 nachten wakker blijven. Lekker hoorquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar voordat t echt definitief is verboden gaat nog wel tijdje overheen hoor
En ja lekker bestellen, binnen 24 uur in huis
Ja man, iedereen die 3mmc neemt blijft 5 dagen wakker. Als je bergen weg gaat snuiven wel jaquote:Op donderdag 27 mei 2021 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En daarna 5 nachten wakker blijven. Lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |