Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:48 schreef blackswangreen het volgende:
Het is zelfs een beetje creepy.
Gelukkig hebben we de opnames nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:24 schreef Zigsky het volgende:
Eeuwig zonde. Hij heeft een prachtstem, maar zijn recente muziek staat me minder aan. De liedjes van zijn eerste tournee waren veel beter.
Mijn hartquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de opnames nog.
Dat optreden op Pinkpop blijft geweldig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:53 schreef Em31 het volgende:
Nog steeds zo raar dat hij gewoon al die liedjes nooit heeft uitgebracht. Al die positieve recensies en er dan niets mee doen.
Goed nummer ja, zanglijnen zijn ook goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:04 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Dat optreden op Pinkpop blijft geweldig.
Dit nummer zit in mijn sport playlist.
Je was me echt net voor met plaatsen haha.quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Het lijkt er op dat Duncan in het huwelijksbootje is gestapt.
[ afbeelding ]
Wat leuk voor ze! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Het lijkt er op dat Duncan in het huwelijksbootje is gestapt.
[ afbeelding ]
Ik heb geen flauw idee waarom ik kijk, maar tering jantje, haha.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:15 schreef molloot200 het volgende:
En ik hoop dat ze bij dit nieuws niet nóg een keer zwart worden gemaakt door Aran en co
Serieus? Hij is getrouwd en ze zien het weer als een reden om hem zwart te maken op de Nederlandse tv? Jeetje, wat heeft hij hen misdaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:33 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waarom ik kijk, maar tering jantje, haha.
En weer die clip erbij van valszingende Mia en Dion.
Wat ik al eerder zei. Al wint Duncan de nobelprijs voor de vrede dan weet Boulevard hem nog de grond in te borenquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:33 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waarom ik kijk, maar tering jantje, haha.
En weer die clip erbij van valszingende Mia en Dion.
Echt, he?quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei. Al wint Duncan de nobelprijs voor de vrede dan weet Boulevard hem nog de grond in te boren
Dat is wel heel treurig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Serieus? Hij is getrouwd en ze zien het weer als een reden om hem zwart te maken op de Nederlandse tv? Jeetje, wat heeft hij hen misdaan
En meteen de radio2 topsong volgende week. Ik vind het een beetje een niksig nummer.quote:
Perfecte Radio 2 Topsong dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En meteen de radio2 topsong volgende week. Ik vind het een beetje een niksig nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |