SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Bizar he. Ik ben bang dat het altijd zo blijft. Denk dat daarom mensen ook zo vaak weer gaan rokenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik nu 5 jaar zelfs nog af en toe
Ik wilde in de tuin aan de gang, maar tussen 16 en 19 regent het hier.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Wat had je voor leuke plannen Draakje? En waarom zijn ze afgelast
Je kan nu beginnen tochquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde in de tuin aan de gang, maar tussen 16 en 19 regent het hier.
Ik zit op het werk yo.quote:
Gelukkig vond ik het op een gegeven moment wel gewoon smerig, dus dan is het wel makkelijkerquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bizar he. Ik ben bang dat het altijd zo blijft. Denk dat daarom mensen ook zo vaak weer gaan roken
oh ja dat is met het mooie weer in het vooruitzicht niet heel chillquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maar het is gelukkig nog lang geen 16:00quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja ik vind het nog niet constant smerig, misschien gaat dat nog komenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig vond ik het op een gegeven moment wel gewoon smerig, dus dan is het wel makkelijker
die kans is zeer aanwezigquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit buienradar er weer naast
Ik ga wel in huis aan de gang en morgen aan de tuin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit buienradar er weer naast
Maar buien blijven onberekenbaar.quote:
Zo klinkt een werkdag helemaal lang trouwens.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is gelukkig nog lang geen 16:00
Nee, maar als je er na 2 jaar niet roken er 1 opsteekt dan is die wel echt goorquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het nog niet constant smerig, misschien gaat dat nog komen
helaas helaasquote:
ja dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar als je er na 2 jaar niet roken er 1 opsteekt dan is die wel echt goor
quote:
Ergens is het zo wel net zo makkelijk ook, vanmiddag rustig wat boodschappen doen en als het wel droog blijkt nog even wat onkruid wegsjorren. Kan ik morgen misschien wat plantjes shoppen.quote:
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.quote:
nieuwe plantjes nieuwe tuinquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is het zo wel net zo makkelijk ook, vanmiddag rustig wat boodschappen doen en als het wel droog blijkt nog even wat onkruid wegsjorren. Kan ik morgen misschien wat plantjes shoppen.
okquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.
Dat valt nog mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.
Ja, het écht nieuwe tuingedeelte komt volgend jaar wel (of eind dit jaar, niet komende zomer iig), dus ik ga wat éénjarig spul neerzetten.quote:
Komend weekend wordt het er prima voor toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik wilde gras maaien dit weekend, maar regen
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen gras, dat scheelt al iets. Alles wat buiten de perkjes groeit, kan gewoon weggerost.
Maar sinds ik een deel heb afgedekt, oogt het al minder dramatisch. Ik hoop alleen dat ik de haagwinde onder controle kan houden, de buren kennen de aids blijkbaar nog niet.
daarom morgen doenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik wilde gras maaien dit weekend, maar regen
whehehehequote:
in NL is dat altijd maar afwachtenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komend weekend wordt het er prima voor toch?
morgen werk, helaasquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.
[..]
daarom morgen doen
Ja, logisch.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.
[..]
daarom morgen doen
Dan wordt het afwachtenquote:
ga bootjes kijken. Dan heb je wat afleidingquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zit echt krampachtig hier te wachten totdat ik weer een appje krijg over badkamergezeik
zijn er nietquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga bootjes kijken. Dan heb je wat afleiding
ook een optiequote:
Toen ging het nog om kernwapens in de tuin in plaats van 5G in de kop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 2:26 langer grijzigheid dan gisteren
![]()
In 1982 nam Joseph Beuys samen met BAP als protest tegen Reagan's kernwapenpolitiek het protestlied "Zon in plaats van Reagan" op.
Wie?
Ja toen de wereldproblemen nog klein en overzichtelijk warenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ging het nog om kernwapens in de tuin in plaats van 5G in de kop.
Zou 'm voor zijn, even een "ben er nog mee bezig, nog geen nieuws".quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zit echt krampachtig hier te wachten totdat ik weer een appje krijg over badkamergezeik
Wat reëler ook, en ze staan er nog steeds.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja toen de wereldproblemen nog klein en overzichtelijk waren
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou 'm voor zijn, even een "ben er nog mee bezig, nog geen nieuws".
Geef je meteen een teken dat je er heus wel mee bezig bent, kan 'ie daar niet over miepen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja vandaag zou die tegelzetter gaan kijken of het droog is. Hoop dat die ook gaat.
Volkeltje is om de hoek bij jou hequote:Op woensdag 26 mei 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat reëler ook, en ze staan er nog steeds.
Harddrugs een optie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is momenteel niet genoeg koffie in de wereld om wakker te worden
tijd voor een lijntje coke danquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is momenteel niet genoeg koffie in de wereld om wakker te worden
Joseph Beuysquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 2:26 langer grijzigheid dan gisteren
![]()
In 1982 nam Joseph Beuys samen met BAP als protest tegen Reagan's kernwapenpolitiek het protestlied "Zon in plaats van Reagan" op.
Wie?
Kan beter het KNMI bellen, die weten er meer van.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja vandaag zou die tegelzetter gaan kijken of het droog is. Hoop dat die ook gaat.
Lekker onderdanig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je meteen een teken dat je er heus wel mee bezig bent, kan 'ie daar niet over miepen.
https://en.wikipedia.org/wiki/B.A.P_(South_Korean_band)quote:
app eerst even badkamerman hoe laat de tegelzetter gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geef je meteen een teken dat je er heus wel mee bezig bent, kan 'ie daar niet over miepen.
Nu heb ik zin in bapao.quote:
Dat heb ik al heel lang niet meer gehadquote:
Scheelt sowieso afwachten met buikpijn denk ik.quote:
Laatste keer is zo'n tien jaar geleden denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet meer gehad
nu ook zin in
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog twee ballie, nog twee dagen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Zou dertig kilometer afstand genoeg zijn?
M'n hangmat ligt al voor het grijpen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ja precies.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laatste keer is zo'n tien jaar geleden denk ik.Typische studentenhap.
Het begin van de grote droogte.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Pehehehe, ik kan het me goed voorstellen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja precies.
En op de plantenkwekerij waar ik op zaterdag werkte was het voor de pauze altijd dringen bij de de magnetron wie als eerste zn bapao kon opwarmen
Wat je niet wil horen als je je broek etcquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Speekselquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek etc
Gewoon glijmiddel. Werkt beter.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Speeksel
Niet realistisch.quote:
Extra handdoeken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet realistisch.
Of een onoplettende hork die maar doorduwt.
Ja ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kan beter af en toe valium eten i.p.v. sushi.
quote:
Ik vind wel dat jullie een slechte invloed op mij hebbenquote:
Cursus "wat meer schijt aan de wereld" zou ook wel helpen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik wel met je eens.![]()
Heb hier gewoon vanaf 6 uur vannochtend wakker gelegen. En het erge is, het is gewoon op te lossen. Het kan gemaakt worden en k kan het ook betalen. En toch zon stress hierdoor
![]()
vervelend. En vanaf 6uur valt nog wel mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb hier gewoon vanaf 6 uur vannochtend wakker gelegen. En het erge is, het is gewoon op te lossen. Het kan gemaakt worden en k kan het ook betalen. En toch zon stress hierdoor
![]()
Omdat de buurman boos is?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
we hebben die invloed alleen als je daadwerkelijk doorzet met het voorstelquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind wel dat jullie een slechte invloed op mij hebben
ja had heel graag wat meer schijt gewildquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cursus "wat meer schijt aan de wereld" zou ook wel helpen.
Ja, dat is ook wel weer zo, ik ben te lui om een cokedealer te vindenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
we hebben die invloed alleen als je daadwerkelijk doorzet met het voorstel
ja.quote:
Snap ik welquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik vind het best naar als mensen boos op mij zijnMoeten ze wel een punt hebben natuurlijk.
Doe mij maar koffiequote:
Die uit de vriezer van de supermarkt waren sowieso al altijd een teleurstellingquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, ik kan het me goed voorstellen.
Ik ben helaas te realistisch voor die zooi, ik overwoog om er een te halen (want ik kom nét wat te kort qua avondeten denk ik en ik moet toch nog brood halen), maar ik vrees dat de herinnering beter is dan het voer.
Gewoon zorgen dat er genoeg mensen boos op je zijn zodat je je niet meer druk hoeft te maken om de individuele gevallenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ik vind het best naar als mensen boos op mij zijnMoeten ze wel een punt hebben natuurlijk.
Te lief zijn is helemaal geen slechte eigenschap maar wel lastig voor jezelf soms.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had heel graag wat meer schijt gewildMaar goed aard van het beestje denk ik.
Zo ben ikquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind wel dat jullie een slechte invloed op mij hebben
oh die zijn vetquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zo'n eivormige hangstoel gekocht (ongeveer een half jaar geleden) en hij staat nog steeds ingepakt in de rommelkamer, want het is best vies weer geweest
Random kinderwagens de Maas induwen, dan valt een boze buurman nog wel mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er genoeg mensen boos op je zijn zodat je je niet meer druk hoeft te maken om de individuele gevallen
Ik ben alleen een beetje vergeten in welke kleur ik hem besteld heb, maar zolang hij lekker zit, boeit mij dat niet echt. Al is hij pimpelpaarsquote:
ik kan er bv ook heel erg mee zitten als iemand uit het niet ineens op een andere manier gedag ofzo zegtquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik welDat schijt aan de wereld hebben, zoals US het noemt, heb ik ook een beetje moeite mee.
laxeermiddel halen danquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had heel graag wat meer schijt gewildMaar goed aard van het beestje denk ik.
dan is het geen probleemquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo, ik ben te lui om een cokedealer te vinden
Gerriecirkel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
laxeermiddel halen dan
[..]
dan is het geen probleem
ja het kan ook altijd erger.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Random kinderwagens de Maas induwen, dan valt een boze buurman nog wel mee.
Gelukkig wordt het dit weekend lekker weer (+20 graden)quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had mijn tripje beter niet kunnen verzetten. Morgen pleurisweer
Wel mooi dat US nu over gerrie begint.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cursus "wat meer schijt aan de wereld" zou ook wel helpen.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan er bv ook heel erg mee zitten als iemand uit het niet ineens op een andere manier gedag ofzo zegtDan denk ik gelijk van fuck heb ik iets verkeerds gedaan.
Totaal gestoord. En dan dat ook tegelijkertijd kunnen relativeren. Maar goed wat doe je er aan
If you can't beat them join themquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel mooi dat US nu over gerrie begint.
Haha, dat heb ik een keer gehad met een collega die ineens heel anders deed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan er bv ook heel erg mee zitten als iemand uit het niet ineens op een andere manier gedag ofzo zegtDan denk ik gelijk van fuck heb ik iets verkeerds gedaan.
Totaal gestoord. En dan dat ook tegelijkertijd kunnen relativeren. Maar goed wat doe je er aan
Dat zeg ik, niet realistisch. Helemaal in langere relaties niet.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel mooi dat US nu over gerrie begint.
Maar dan ben ik niet meer op de Veluwequote:Op woensdag 26 mei 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig wordt het dit weekend lekker weer (+20 graden)
En was het iets wat je had gedaan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik een keer gehad met een collega die ineens heel anders deed.
Gelijk maanden terughalen van wat ik misschien ooit verkeerd gezegd of gedaan heb
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan ben ik niet meer op de Veluwe
Ja ik hoop dat dat nog wat meer gaat komen iddquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks.
Ik ben iets bter geworden in relativeren en dingen van me af laten glijden naarmate ik ouder werd, maar het blijft wel de aard van het beestje
hey opgerolde paling.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:34 schreef Haags het volgende:
Het is een zwarte dag voor Nederland.
Vlag halfstok en zulks.
#wegmetdeTESTWET
wat?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:34 schreef Haags het volgende:
Vlag halfstok en zulks.
#wegmetdeTESTWET
14 jaar is mijn record maar kon het me daar zelfs niet voorstellen, niet dat de pretklodders daar nog van de slaapkamermuren afdropen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet realistisch. Helemaal in langere relaties niet.
EHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nou ik heb geprobeerd om met die betreffende collega te praten, maar daar kwam niet veel uit, ook niet na op de man / vrouw gevraagd te hebben of ik iets verkeerd heb gedaan. Ja, dan houdt het voor mij ook op, het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat we altijd samen pauze hielden en ik ooit een keer met 2 anderen naar de mac ging zonder die betreffende collega. Maar dat weet ik dus niet zeker, omdat die collega daar niet open over is geweest. Later is het gedrag wel weer bijgetrokken en konden we weer met elkaar door 1 deur en samen lachen, maar die tijd is niet echt heel prettig geweest, aangezien we ook samen moesten werkenquote:
Natuurlijke cyclus m'n beste, de ene week is gewoon droger dan de andere.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
14 jaar is mijn record maar kon het me daar zelfs niet voorstellen, niet dat de pretklodders daar nog van de slaapkamermuren afdropen.
nah die ene keer mac zal het niet geweest zijn tochquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nou ik heb geprobeerd om met die betreffende collega te praten, maar daar kwam niet veel uit, ook niet na op de man / vrouw gevraagd te hebben of ik iets verkeerd heb gedaan. Ja, dan houdt het voor mij ook op, het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat we altijd samen pauze hielden en ik ooit een keer met 2 anderen naar de mac ging zonder die betreffende collega. Maar dat weet ik dus niet zeker, omdat die collega daar niet open over is geweest. Later is het gedrag wel weer bijgetrokken en konden we weer met elkaar door 1 deur en samen lachen, maar die tijd is niet echt heel prettig geweest, aangezien we ook samen moesten werken
Weg met paspoorten, stoplichten, belastingen en wielrennersquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:34 schreef Haags het volgende:
Vlag halfstok en zulks.
#wegmetdeTESTWET
Heeft iedereen wel denk ik hoor, alleen niet iedereen komt er zo mee naar buiten maar kropt het gewoon lekker opquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat dat nog wat meer gaat komen idd![]()
maar het lijkt mij heerlijk omdat gewoon totaal niet te hebben
Uhm, het was een gecompliceerde collegaquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah die ene keer mac zal het niet geweest zijn toch![]()
Maar goed als je het hebt gevraagd, meer kan je ook niet doen.
je bent zelfquote:
Waar heb je het over,quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:34 schreef Haags het volgende:
Vlag halfstok en zulks.
#wegmetdeTESTWET
Ik dacht heel even, wat doet die bewegende banaan in de wcpotquote:
nou dat je echt je zorgen gaat maken als iemand niet zo gedag zegt als anders? en dat je dan denkt dat het aan jou ligt terwijl die persoon gewoon ook een slechte dag kan hebben of afgeleid? Das denk ik niet iets wat veel mensen hebben toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel denk ik hoor, alleen niet iedereen komt er zo mee naar buiten maar kropt het gewoon lekker op
oke. Nou dan ligt het ook niet aan jouquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, het was een gecompliceerde collega
Jezusquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
14 jaar is mijn record maar kon het me daar zelfs niet voorstellen, niet dat de pretklodders daar nog van de slaapkamermuren afdropen.
ze was eergisteren niet zo enthousiast bezigquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar heb je het over,
wat is er met siswet?
Dat houd ik mezelf maar voorquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Nou dan ligt het ook niet aan jou
Misschien niet in even sterke mate, maar denk dat iedereen daar wel last van heeft hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat je echt je zorgen gaat maken als iemand niet zo gedag zegt als anders? en dat je dan denkt dat het aan jou ligt terwijl die persoon gewoon ook een slechte dag kan hebben of afgeleid? Das denk ik niet iets wat veel mensen hebben toch?
Dan heb je in relaties dus ook als basisstandje lichte paniek?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat je echt je zorgen gaat maken als iemand niet zo gedag zegt als anders? en dat je dan denkt dat het aan jou ligt terwijl die persoon gewoon ook een slechte dag kan hebben of afgeleid? Das denk ik niet iets wat veel mensen hebben toch?
Volgens mij heb jij er ook helemaal geen last van?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien niet in even sterke mate, maar denk dat iedereen daar wel last van heeft hoor.
Die meid heeft ook af en toe rust nodig.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze was eergisteren niet zo enthousiast bezig
die 40-70k elke maand stroomt niet vanzelf binnen hoorquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die meid heeft ook af en toe rust nodig.
Zo keihard huehue is LT toch niet?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er ook helemaal geen last van?
Jawel hoor, maar ik laat dat niet merken en krop het gewoon lekker opquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er ook helemaal geen last van?
jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je in relaties dus ook als basisstandje lichte paniek?
ga je gelijk aan de wandel?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog ėén kopje koffie en dan eens langzaam richting oosten
oh je vindt mij nu irritantquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik laat dat niet merken en krop het gewoon lekker opMaar dat heeft meer te maken met die eigenschap dat ik anderen niet tot last wil zijn, best irritant soms
nee maar wel vrij easy going toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo keihard huehue is LT toch niet?
quote:
Huehue dit datquote:
Nee vind mezelf irritantquote:
Oooh ja mijn radar staat ook constant aan wat dat betreft maar ik heb er wel mee leren omgaan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaDat is nog het ergste natuurlijk. Kijk een collega die je niet zou mogen kom ik wel overheen maar als je denkt dat je vriend dat ook zo denkt dat is wel een ander niveau natuurlijk
![]()
Ik merk ook heel snel de gemoedstoestand op van mensen. En mensen die dus niet zo constant zijn trek ik ook niet zo goed
Daarom is goed kunnen communiceren met je partner zo belangrijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaDat is nog het ergste natuurlijk. Kijk een collega die je niet zou mogen kom ik wel overheen maar als je denkt dat je vriend dat ook zo denkt dat is wel een ander niveau natuurlijk
![]()
Ik merk ook heel snel de gemoedstoestand op van mensen. En mensen die dus niet zo constant zijn trek ik ook niet zo goed
Nou, het stukje naar de Veluwe doe ik met de autoquote:
Dat wel, maar komt ook omdat ik alles eerst zelf wil oplossen voordat ik anderen er mee lastig val. Meestal ga ik pas om hulp vragen als het al te laat isquote:
Ja, hoi.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar komt ook omdat ik alles eerst zelf wil oplossen voordat ik anderen er mee lastig val. Meestal ga ik pas om hulp vragen als het al te laat is
Kijk uiit voor wilde zwijnenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het stukje naar de Veluwe doe ik met de auto
Als ik aankom ga ik Putten verkennen. En wat ik dan 5 minuten later ga doen weet ik nog niet.
Na het eten wil ik in elk geval de bossen in om wat wild te spotten
ja maar ik heb niet echt het idee dat je ook echt stress hebt over dat probleem dan?quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar komt ook omdat ik alles eerst zelf wil oplossen voordat ik anderen er mee lastig val. Meestal ga ik pas om hulp vragen als het al te laat is
Voor op de bbq?quote:
Ik schrok me hier gisteren de tering toen er opeens vanuit het niks een wild konijn op me af gesprint kwam op het industrieterrein, en dat beest schrok nog harderquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, het stukje naar de Veluwe doe ik met de auto
Als ik aankom ga ik Putten verkennen. En wat ik dan 5 minuten later ga doen weet ik nog niet.
Na het eten wil ik in elk geval de bossen in om wat wild te spotten
Uitwendig niet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet echt het idee dat je ook echt stress hebt over dat probleem dan?
Ik heb dat ook heel erg. Waarschijnlijk omdat mijn moeder nogal wisselende stemmingen had in mijn jeugd en ik dus continu aan het kijken was hoe haar vlag er bij hing om te bepalen wat ik wel en niet kon doen en zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja mijn radar staat ook constant aan wat dat betreft maar ik heb er wel mee leren omgaan.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrok me hier gisteren de tering toen er opeens vanuit het niks een wild konijn op me af gesprint kwam op het industrieterrein, en dat beest schrok nog harder![]()
Oh jawel hoor, maar dat laat ik niet merken omdat dat dus zoiets is dat ik zelf wil oplossen voordat ik het anderen laat wetenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet echt het idee dat je ook echt stress hebt over dat probleem dan?
Dat had ik in de biesbosch een keer met een haas. Prachtige beesten trouwensquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schrok me hier gisteren de tering toen er opeens vanuit het niks een wild konijn op me af gesprint kwam op het industrieterrein, en dat beest schrok nog harder![]()
ja dat had ik dus met stiefmonster. Hoe ze de trap op kwam was al bepalend voor hoe ik er bij zatquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg. Waarschijnlijk omdat mijn moeder nogal wisselende stemmingen had in mijn jeugd en ik dus continu aan het kijken was hoe haar vlag er bij hing om te bepalen wat ik wel en niet kon doen en zeggen
Maar dat is dus vreselijk vermoeiend
Doe mij wat van jouw stressbestendigheidquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb pas stress als het nodig is en tot nu toe nooit echt nodig geweest.
Nee joh, veel te snelquote:
Oke dus je bent ook een stresskipjequote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dat laat ik niet merken omdat dat dus zoiets is dat ik zelf wil oplossen voordat ik het anderen laat weten
Dat hebben ze toch het hele jaarquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, veel te snelVan de week waren er ook twee lekker met elkaar aan het stoeien, die hadden de lente in ieder geval al wel in de bol
Ik was ooit eens verliefd op zo'n Jantje lacht, Jantje huilt vrouw, ze was prachtig maar zo instabiel als de tering, dat was wel vermoeiend ergens tot ik me besefte dat ik door mijn razende verliefdheid gewoon simpelweg bang was haar kwijt te raken en haar dus met te weinig zelfvertrouwen tegenmoet trad, daarna was het helemaal goed.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg. Waarschijnlijk omdat mijn moeder nogal wisselende stemmingen had in mijn jeugd en ik dus continu aan het kijken was hoe haar vlag er bij hing om te bepalen wat ik wel en niet kon doen en zeggen
Maar dat is dus vreselijk vermoeiend
Bizar hoe dat soort dingen je kunnen vormenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat had ik dus met stiefmonster. Hoe ze de trap op kwam was al bepalend voor hoe ik er bij zatOok totaal niet constant dat mens
Misschien soms nog wel een grotere dan jijquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus je bent ook een stresskipje![]()
Ja bij mij helpt ventileren gewoon echt
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien soms nog wel een grotere dan jij![]()
Prima dit.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus je bent ook een stresskipje![]()
Ja bij mij helpt ventileren gewoon echt
Ja maar deze waren nogal enthousiast bezig in een open veld, normaal zoeken ze gewoon de bosjes opquote:
ja gestoord toch. Dat een ander persoon zo wisselvallig is dat je alles gaat analyseren om je zelf enigsinds voor te kunnen bereidenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar hoe dat soort dingen je kunnen vormen
Vandaar dat geknetter natuurlijk.quote:
Nee joh, met straalaandrijving.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Flory-gif aankomen van Ballie met een ventilator.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gestoord toch. Dat een ander persoon zo wisselvallig is dat je alles gaat analyseren om je zelf enigsinds voor te kunnen bereiden
Of eentje met een bomgordel die niet afgaat omdat ze ons heeft als uitlaatklep.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe Flory-gif aankomen van Ballie met een ventilator.
Nou veel zal het niet schelen hoorquote:
die zijn nu misschien ook wel super gestrestquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben al de hele morgen C.E.-sandie beleefdheid van Japanners kent echt geen grenzen, die blijven maar aardig doen in meetings.
ja anders was het elke avond *plof*quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of eentje met een bomgordel die niet afgaat omdat ze ons heeft als uitlaatklep.
Compleet zo gedrilld natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben al de hele morgen C.E.-sandie beleefdheid van Japanners kent echt geen grenzen, die blijven maar aardig doen in meetings.
Overal salpicon.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders was het elke avond *plof*
quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of eentje met een bomgordel die niet afgaat omdat ze ons heeft als uitlaatklep.
Die lopen altijd over van stress heb ik het idee. Eentje was 5 minuten te laat in de meeting en denk dat die bang is om ontslagen te worden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn nu misschien ook wel super gestrest
Ja, vreemd stukje cultuur.quote:
Lijkt me vrij irritant, na een tijdje ga je dan toch gewoon kutgrapjes maken die je heel netjes verteld zodat ze het niet doorhebbenquote:Op woensdag 26 mei 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaten in het gezicht daar waar de salpicon het gelaat heeft geraakt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen in mijn buurt gillen en rondrennen met hun handen voor hun ogen
quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaten in het gezicht daar waar de salpicon het gelaat heeft geraakt.
Ze weten nu zelfs al hoe laat je graag opstaat, dat je pizza lekker vind en hoeveel haren er op je bovenlip staan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
hmm das wel teveel detailquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een nog nazuchtende en beetje natte anus.
Vroeger wel; tegenwoordig wil ik dit soort dingen zsm afhandelen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me vrij irritant, na een tijdje ga je dan toch gewoon kutgrapjes maken die je heel netjes verteld zodat ze het niet doorhebben
Krijg ook een cadeautje voor mijn verjaardag vermoed ik.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze weten nu zelfs al hoe laat je graag opstaat, dat je pizza lekker vind en hoeveel haren er op je bovenlip staan.
Ze testen of je ten allen tijde je geciviliseerde beschaving weet te houden.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger wel; tegenwoordig wil ik dit soort dingen zsm afhandelen.
Mensen uit Frankrijk + mensen uit Azië zijn echt een slechte combinatie qua samenwerking.
[..]
Krijg ook een cadeautje voor mijn verjaardag vermoed ik.
nee dat nog nietquote:
eensquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de kleur van mijn nieuwe schoenen mooi. ❤️
[ link | afbeelding ]
Dat lukt mij in de regel wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze testen of je ten allen tijde je geciviliseerde beschaving weet te houden.
Ze hebben ooit eens een documentaire gemaakt over de vader van mijn zwager, die ging zijn producten verkopen in Japan als een van de eerste Nederlandse zakenmensen, ging er vrij bizar aan toe want hij had ook geen goede voorkennis of voorbeelden, dagenlang ging het om eer betuigen aan elkaar en feitelijk nergens over tot het vertrouwen van hen was gewonnen, dat was daarna wel meteen beklonken voor het leven, blind zelfs.quote:
"U komt in een oud weinig dynamisch team te werken"quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt gestoord van de vacatures waarin vermeld wordt ze een jong team hebben.
Ah, de ambtenarij.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"U komt in een oud weinig dynamisch team te werken"
Visquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
ik begin volgende week dinsdag om half 4
in de viskantine
Wat is jong tegenwoordig?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word echt gestoord van de vacatures waarin vermeld wordt ze een jong team hebben.
Onder de 30?quote:
@noodgangquote:
"Wij bieden u een omgeving waarbij vogelgeluiden centraal staan en dutjes een must, u krijgt de beschikking over een Pentium4 laptop en een bonsaiboompje op uw bureau, bovendien zijn onze toiletten aangepast voor de wat oudere werknemer"quote:
Bij sommige mensen komt dat nooit, ik vind wel het stinken nu.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het nog niet constant smerig, misschien gaat dat nog komen
Onderhandelen over een rode nietmachinequote:Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wij bieden u een omgeving waarbij vogelgeluiden centraal staan en dutjes een must, u krijgt de beschikking over een Pentium4 laptop en een bonsaiboompje op uw bureau, bovendien zijn onze toiletten aangepast voor de wat oudere werknemer"
zie geen nadelen?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Wij bieden u een omgeving waarbij vogelgeluiden centraal staan en dutjes een must, u krijgt de beschikking over een Pentium4 laptop en een bonsaiboompje op uw bureau, bovendien zijn onze toiletten aangepast voor de wat oudere werknemer"
Vipsbalquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
in de viskantine
quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komt dat nooit, ik vind wel het stinken nu.
7 jaar gestopt, maar in mijn dromen rook ik nog wel
Als voorproever?quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:47 schreef bitterbal het volgende:
in de viskantine
Ligt ook een beetje aan de functie die je hebt natuurlijk. De functiegroep waarin ik nu zit is echt 45+ bij ons. Ben met mijn 34 nog steeds een jonkie.quote:
Ja gewoon zoals toenquote:
Net van school afquote:
ik hoop dat ik straks niet teveel collega's heb die roken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja gewoon zoals toen![]()
Ben altijd wel blij als ik wakker word dat het maar een droom was
Vooruitstrevend hoor, die laptop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die denken al veel te traag voor sommige afdelingen bij ons.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de functie die je hebt natuurlijk. De functiegroep waarin ik nu zit is echt 45+ bij ons. Ben met mijn 34 nog steeds een jonkie.
Ik ben ook de jongste in het team. De eerstvolgende is 60. Scheelt maar bijna 23 jaarquote:Op woensdag 26 mei 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de functie die je hebt natuurlijk. De functiegroep waarin ik nu zit is echt 45+ bij ons. Ben met mijn 34 nog steeds een jonkie.
En 2 Masters op zak.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met 5 jaar relevante ervaring natuurlijk.
Netjes haha, heb ik nog nooit gehad. Ook niet als ik waus was ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:20 schreef Karzai het volgende:
ojee drie keer verkeerde pincode ingetoetst, gelukkig heb ik altijd cash bij me
En uiteraard zonder uitloop.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inclusief bijdrage m.b.t. studentenverenigingen.
Hmm dat is altijd wel lastig als je nog niet helemaal sterk in je schoenen staat als niet roker.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoop dat ik straks niet teveel collega's heb die roken.
Wil zeggen kom eraan maar jeetje wat een teringeind fietsen.quote:
Jij vind naar een andere kamer lopen al teveel moeite.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil zeggen kom eraan maar jeetje wat een teringeind fietsen.
Dat zie je hier ook wel af en toe gebeuren; van een collega denk ik dat hij een TIA gehad heeft ofzo die is het echt helemaal kwijt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die denken al veel te traag voor sommige afdelingen bij ons.
Die nemen we hier juist niet aan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inclusief bijdrage m.b.t. studentenverenigingen.
Klopt maar helaas moet het toch soms.quote:Op woensdag 26 mei 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind naar een andere kamer lopen al teveel moeite.
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen we hier juist niet aan.
Nominaal afstuderen jaquote:
Ik gok dat 'ie de corpsballenverenigingen in z'n hoofd heeft.quote:
Je moet een scootmobiel nemen zoals ik heb. Kan je gewoon blijven zittenquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar helaas moet het toch soms.
Mensen die vanuit bepaalde studentenverenigingen komen blinken niet bepaald uit in kennis en werkethiek.quote:
Ha, correct dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die vanuit bepaalde studentenverenigingen komen blinken niet bepaald uit in kennis en werkethiek.
Bij sommige organisaties wordt je zelfs afgewezen als je geen studentenvereniging -activiteiten hebt gedaan. Ik vind dat tweeledig, aan de ene kant is dat wel goed voor de sociale contacten enz, maar aan de andere kant, als je serieus bezig bent met je opleiding, zit je toch ook niet op die onzin te wachten ?quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die vanuit bepaalde studentenverenigingen komen blinken niet bepaald uit in kennis en werkethiek.
Nee idd, je hebt verschillende verenigingen. Niet iedere vereniging heeft van die verschrikkelijke ontgroeningen, bijv.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, correct dus.
Niet alle verenigingen zijn kut.
En die zijn er inderdaad ook nog.quote:
Matig wel.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Bij Ben & Jerry's mag je je huisdier meenemen naar je werk.
Ik zal alle 5 mijn cavia's meenemen, wedden dat die toezegging heel snel weer wordt ingetrokken?quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Bij Ben & Jerry's mag je je huisdier meenemen naar je werk.
Huisdierendiscriminatie !quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen honden dus.
https://www.benjerry.com/about-us/our-k9-5ers
Ja, kut dus.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen honden dus.
https://www.benjerry.com/about-us/our-k9-5ers
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, correct dus.
Niet alle verenigingen zijn kut.
Anders waren het wel werkdieren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Huisdieren horen thuis, niet op de werkvloer.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik zit eigenlijk niet echt op de hond van een collega te wachten als ik aan het werk ben en hoe regelen ze dat als je allergisch bent voor hondenhaar?
Niet gaan werken, I guess.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Nooit bij B&J in de VS op bezoek gaan dus, dan stik ik.
Ja lijkt me dat je dan beter bij een benzinestation kunt gaan werken, opbokken met die uitzonderingen door ongezonde mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik zit eigenlijk niet echt op de hond van een collega te wachten als ik aan het werk ben en hoe regelen ze dat als je allergisch bent voor hondenhaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |