SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Bizar he. Ik ben bang dat het altijd zo blijft. Denk dat daarom mensen ook zo vaak weer gaan rokenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik nu 5 jaar zelfs nog af en toe
Ik wilde in de tuin aan de gang, maar tussen 16 en 19 regent het hier.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef dud0r het volgende:
Wat had je voor leuke plannen Draakje? En waarom zijn ze afgelast
Je kan nu beginnen tochquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde in de tuin aan de gang, maar tussen 16 en 19 regent het hier.
Ik zit op het werk yo.quote:
Gelukkig vond ik het op een gegeven moment wel gewoon smerig, dus dan is het wel makkelijkerquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bizar he. Ik ben bang dat het altijd zo blijft. Denk dat daarom mensen ook zo vaak weer gaan roken
oh ja dat is met het mooie weer in het vooruitzicht niet heel chillquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maar het is gelukkig nog lang geen 16:00quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ja ik vind het nog niet constant smerig, misschien gaat dat nog komenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig vond ik het op een gegeven moment wel gewoon smerig, dus dan is het wel makkelijker
die kans is zeer aanwezigquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit buienradar er weer naast
Ik ga wel in huis aan de gang en morgen aan de tuin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien zit buienradar er weer naast
Maar buien blijven onberekenbaar.quote:
Zo klinkt een werkdag helemaal lang trouwens.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het is gelukkig nog lang geen 16:00
Nee, maar als je er na 2 jaar niet roken er 1 opsteekt dan is die wel echt goorquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het nog niet constant smerig, misschien gaat dat nog komen
helaas helaasquote:
ja dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, maar als je er na 2 jaar niet roken er 1 opsteekt dan is die wel echt goor
quote:
Ergens is het zo wel net zo makkelijk ook, vanmiddag rustig wat boodschappen doen en als het wel droog blijkt nog even wat onkruid wegsjorren. Kan ik morgen misschien wat plantjes shoppen.quote:
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.quote:
nieuwe plantjes nieuwe tuinquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens is het zo wel net zo makkelijk ook, vanmiddag rustig wat boodschappen doen en als het wel droog blijkt nog even wat onkruid wegsjorren. Kan ik morgen misschien wat plantjes shoppen.
okquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.
Dat valt nog mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga nog even proberen een uurtje te slapen want hele slechte nacht gehad. Moet om 12 uur werken.
Ja, het écht nieuwe tuingedeelte komt volgend jaar wel (of eind dit jaar, niet komende zomer iig), dus ik ga wat éénjarig spul neerzetten.quote:
Komend weekend wordt het er prima voor toch?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik wilde gras maaien dit weekend, maar regen
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen gras, dat scheelt al iets. Alles wat buiten de perkjes groeit, kan gewoon weggerost.
Maar sinds ik een deel heb afgedekt, oogt het al minder dramatisch. Ik hoop alleen dat ik de haagwinde onder controle kan houden, de buren kennen de aids blijkbaar nog niet.
daarom morgen doenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:52 schreef mschol het volgende:
ik wilde gras maaien dit weekend, maar regen
whehehehequote:
in NL is dat altijd maar afwachtenquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komend weekend wordt het er prima voor toch?
morgen werk, helaasquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.
[..]
daarom morgen doen
Ja, logisch.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb gras voor de kleine, dat is toch fijner dan stenen.
[..]
daarom morgen doen
Dan wordt het afwachtenquote:
ga bootjes kijken. Dan heb je wat afleidingquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zit echt krampachtig hier te wachten totdat ik weer een appje krijg over badkamergezeik
zijn er nietquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga bootjes kijken. Dan heb je wat afleiding
ook een optiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |