oh ik vind hem wel leuk!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het plaatje is anders , kleiner
Ach ja
Smaakt zulke goedkope wel? Ik had bij Lidl ook zo'n goedkope, maar die vond ik echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De merkloze (eigen merk geen idee) roodmerk van de AH , en JUmbo verkoopt die ook. Is 1.90 per pak zoiets
gaa je weg? in dat geval wens ik jou ook een hele fijne avond!quote:
Ja lekker serie kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gaa je weg? in dat geval wens ik jou ook een hele fijne avond!![]()
Dat staat hier ook jaren in de Opquote:
Hij smaakt echt lekker vind ikquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Smaakt zulke goedkope wel? Ik had bij Lidl ook zo'n goedkope, maar die vond ik echt niet te drinken
Nee , geen last van . Mijn moeder welquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je ook altijd poepen naar 2 slokken >
Ik na twee sterke mokkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je ook altijd poepen naar 2 slokken >
Ik denk dat ik het toch laat staan.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij smaakt echt lekker vind ik![]()
Ik drink ook geen andere koffie , allen DE en de merkloze versie
Voor mij hoeft niemand te switchen , koffie is wel een belangrijk onderdeel van mijn leven maar iedereen moet lekker drinken wat hij lekker vindtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch laat staan.
Die was wel lekker?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Of ik ben niet meer aan donkergebrande koffie meer gewend. Ik had hiervoor Perla Superiore Guatemala en Colombia die is heel zacht van smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |