SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Af en toe heb je van dat soort dagenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom is dat he. Ik had het maandag
Het wordt een beetje zielig al dat gepraat over sexquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Tijdens de zwangerschap is de baarmoedermond stevig. ,,Die voelt een beetje als het puntje van je neus.’’ Als de bevalling dichterbij komt, wordt het puntje kleiner, zachter en wijst het meer naar voren. ,,Dan voelt het meer als een pakje boter. Dat noemen we het verweken en verstrijken van de baarmoedermond.’’
Als dat het geval is, kan de verloskundige de vliezen aan de onderkant van de baarmoeder met haar vingers losmasseren; het strippen. ,,Hierdoor komen hormonen vrij die ervoor zorgen dat je weeën krijgt.’’ Is de baarmoedermond nog niet rijp, begint de verloskundige er niet aan. ,,Het is dan erg oncomfortabel.
Ik heb die momentjes vrijwel dagelijks. iig per week wel een paar keer..quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom is dat he. Ik had het maandag
Heb je vrienden bos die je welles ziet?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb die momentjes vrijwel dagelijks. iig per week wel een paar keer..
Bevallen is meer het nadeel van sex.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het wordt een beetje zielig al dat gepraat over sex
Weinig tot geen. Heb wel her en der app contact met mensen. Maar vrienden is daar in een groot woord. Ik zie nu tuurlijk wel op het werk mensen en de woonbegeleiding komt bijna dagelijks langs..quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je vrienden bos die je welles ziet?
Die waterfietstreinen bij jou voor zeker?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles![]()
Heb je de nieuwe dienst van de NS gezien?
mis je vrienden?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weinig tot geen. Heb wel her en der app contact met mensen. Maar vrienden is daar in een groot woord. Ik zie nu tuurlijk wel op het werk mensen en de woonbegeleiding komt bijna dagelijks langs..
ja moest gelijk aan je denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die waterfietstreinen bij jou voor zeker?
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI DR. FLES VRIEND VAN MIJ...quote:
So long met de rustquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI DR. FLES VRIEND VAN MIJ...
ZEG, FLES, KEN JIJ JE NOG HERINNERUH DAT IK JOU OOIT EENS MIJN 22-DELIGE CURSUS BORDUUUUUREN HEB GELEEND???
we hebben dezequote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al een Snollebollekes icoontje?? Dus eentje die van Links.... Naar Rechts stuitert.. @:Flory![]()
![]()
![]()
iets minder dan een maand nog voor mijquote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan nog flauw. Misschien begin je ziek te worden.
[..]
Nog drie weken voor mij
@Rozevla misschienquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er eigenlijk al een Snollebollekes icoontje?? Dus eentje die van Links.... Naar Rechts stuitert.. @:Flory![]()
![]()
![]()
Nee, die staat los van die site. Flory die ik mentionde beheert tegenwoordig die plaatjes/site...quote:
quote:
fietsende bal, die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Kijk fles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft flory gemaakt
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Kijk fles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft flory gemaakt
vet hequote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
fietsende bal, die had ik nog niet gezien
Snollebollekes ken ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Die met die boot is werkelijk schitterendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:30 schreef bitterbal het volgende:
Kijk fles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft flory gemaakt
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die met die boot is werkelijk schitterend
Ik heb deze maar kan hem niet uploaden als icon (te groot)quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Hebben ze over nagedachtquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja het leukste weetfeitje dat jullie de afgelopen anderhalve week gemist hebben:
De Spaanse taal gebruikt hetzelfde woord voor "echtgenote" als voor "handboeien"
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Snollebollekes ken ik niet![]()
Heb je een voorbeeldje?
Denk het niet. Komt gewoon heel vanzelfsprekend overquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Snollebollekes ken ik niet![]()
Heb je een voorbeeldje?
Het is al zo'n domme sport en zo'n onsympathiek elftal en dan deze reclame er nog bijquote:
Zie je wel dat ze aan de ketting horenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja het leukste weetfeitje dat jullie de afgelopen anderhalve week gemist hebben:
De Spaanse taal gebruikt hetzelfde woord voor "echtgenote" als voor "handboeien"
Voetbal is wel echt een kutsport jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is al zo'n domme sport en zo'n onsympathiek elftal en dan deze reclame er nog bij
ik kijk darts nuquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voetbal is wel echt een kutsport ja
Tnx, zat net die van @datismijnmening te kijken.quote:
Ga je er volgend jaar voor betalen?quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Tnx, zat net die van @:datismijnmening te kijken.
@:Bomenverzameling Kzal morgen ofzo eens kijken of er iets van te maken is
Verschrikkelijk, en dan die springende songfestivalmongool erbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voetbal is wel echt een kutsport ja
Uiteraard. Ik ben de leukste thuisquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Tnx, zat net die van @:datismijnmening te kijken.
@:Bomenverzameling Kzal morgen ofzo eens kijken of er iets van te maken is
Rob Kemps, de zanger, deed in de winter mee met het TV programma De SLimste. Los van het feit dat hij won, kwam hij ook heel sympathiek over. Ik dacht eerst dat is echt zo'n malloot ala Theo Maassen, maar dat viel dus reuze mee..quote:
Kwieeeeeeeeeequote:
Datquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rob Kemps, de zanger, deed in de winter mee met het TV programma De SLimste. Los van het feit dat hij won, kwam hij ook heel sympathiek over. Ik dacht eerst dat is echt zo'n malloot ala Theo Maassen, maar dat viel dus reuze mee..
Ff lekker los gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We zetten hem vaak op het werk aan, dan mogen de kinderen op de tafels dansen, vinden ze leuk
Dit stukje en die tentjes is het enige aan die reclame wat ik trek.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb deze maar kan hem niet uploaden als icon (te groot)
[ afbeelding ]
quote:
Die tentjesquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit stukje en die tentjes is het enige aan die reclame wat ik trek.
Hij heeft die Snollebollekes-act leuk bedacht in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rob Kemps, de zanger, deed in de winter mee met het TV programma De SLimste. Los van het feit dat hij won, kwam hij ook heel sympathiek over. Ik dacht eerst dat is echt zo'n malloot ala Theo Maassen, maar dat viel dus reuze mee..
Het past gewoon ff in de EK idioterie en zolang die duurt vindt ik het primaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit stukje en die tentjes is het enige aan die reclame wat ik trek.
Verdwijnt gelukkig ook achter de betaalmuurquote:
Heeft er ook een hoop centjes aan verdiendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft die Snollebollekes-act leuk bedacht in ieder geval.
Ik prijs me gelukkig dat niemand in dit huis ook maar iets om het EK geeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:51 schreef crv het volgende:
[..]
Het past gewoon ff in de EK idioterie en zolang die duurt vindt ik het prima
Uhuh, lekker bezig.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft er ook een hoop centjes aan verdiend
Kwam bij de buurman van een vriend van mij wel eens op bezoek. Best gezellige kerel.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet het volgens mij met een team, maar hij zet het wel goed neer iddquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij heeft die Snollebollekes-act leuk bedacht in ieder geval.
Ah ja, met z'n drieën inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet het volgens mij met een team, maar hij zet het wel goed neer idd
Ik kan er niet naar kijken maar dat heb ik ook met iemand die het Down syndroom heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet het volgens mij met een team, maar hij zet het wel goed neer idd
Nee joh, van der Poel rijdt nog steeds voor NL.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ging ik vanmiddag boodschappen doen, zat er weer een hondje vastgebonden tegenover de ingang. Dat vind ik normaal gesproken al stom, maar dit beestje was echt doodsbang. Zat helemaal inelkaar gekropen en was zwaar angstig door de voorbijrijdende winkelwagentjes..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was een Yorkie en dan ben ik natuurlijk al extra sentimenteel...
Hij moet eigenlijk switchen naar Frankrijk, het land van zijn moeder/opaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, van der Poel rijdt nog steeds voor NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |