wat zou ik over d'r moeten zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het valt toch wel op dat je het verder helemaal niet over je nichtje hebt.
tja, wat kunnen ze er over zeggen dat objectief hout snijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:32 schreef RetepV het volgende:
Naja, als het serieus wordt, heb je natuurlijk één groot probleem: je schoonfamilie is familie van je vader of je moeder. Die kennen elkaar dus al vrijwel hun hele leven. En alles zal doorgeluld worden. Ook je ouders en schoonouders drinken wel eens te veel.
Het valt gewoon op dat je meer bezig bent met de angst voor de reactie van je sociale omgeving dan met het seks hebben op zich.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:56 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
wat zou ik over d'r moeten zeggen?
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 20:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat je meer bezig bent met de angst voor de reactie van je sociale omgeving dan met het seks hebben op zich.
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:07 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?
Stimmt!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?
we zijn toch sociale dieren dus zo vreemd is dat niet toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is geen reactie op wat ik zei. Als je een serieuze discussie wil, prima, maar zo niet dan heeft dit topic geen bestaansrecht, toch?
Wat bazel je nou toch? Hoe is dit een reactie op wat ik zei?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:32 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
we zijn toch sociale dieren dus zo vreemd is dat niet toch?
Man! Neuk haar met een cam er bij en slinger de boel op Porhub voor de likes en reacties.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:07 schreef RebelliousRobbie het volgende:
ja, ze is een mooie vrouw geworden met een flink achterste, als billenman kun je dat waarderen, heb daar dan ook flink gebruik van gemaakt tijdens het zoenen. wat moet je er over zeggen?
je zei toch dat ik me meer met de omgeving bezig hield dan haar?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat bazel je nou toch? Hoe is dit een reactie op wat ik zei?
wat zou daar (theoretisch) immoreel aan zijn als beide willen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zou het niet doen, het is familie van je. In sommige culturen ziet men elkaar zelfs als broer en zus.
@Joopklepzeikerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:21 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
wat zou daar (theoretisch) immoreel aan zijn als beide willen?
Gewoon doen, zou het alleen niet aan de grote klok hangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:21 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
wat zou daar (theoretisch) immoreel aan zijn als beide willen?
Ja, en zo blijven we in een cirkeltje gaan want jouw probleem is niet dat je een reactie zoekt waarmee je mensen direct de mond snoert, dat is een symptoom van het eigenlijke probleem, en dat is dat je zelf onzeker bent over de situatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:20 schreef RebelliousRobbie het volgende:
[..]
je zei toch dat ik me meer met de omgeving bezig hield dan haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |