Pratto had ook nooit hoeven te komen, gewoon onze Slowaakse Makaay of Linssen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:43 schreef Caland het volgende:
Linssen op de plek waar hij oorspronkelijk voor gehaald is was wel echt pure oogaids trouwens. Walgelijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, FR12.nl krijgt een nieuwe website. Wat een wereldnieuws
Als je je realiseert hoe de meesten op die site denken over een nieuw stadion had je dit soort reacties wel kunnen verwachtenquote:
Ziet er prima uitquote:
Zo denk ik ook over de aanpassingen die Fok steeds doorvoert.quote:
https://www.rijnmond.nl/n(...)at-deze-baan-inhoudtquote:"Ja, dat was mijn beste vriend... Ik vind het eigenlijk zonde van de zendtijd om daar nog een woord aan te besteden. Als je het als trainer voor elkaar krijgt om Carlo de Leeuw tot drie keer zo ver krijgt dat hij er mee wilde stoppen, dan hoef ik verder niets meer uit te leggen. Als hij was gebleven, was ik zelf ook eerder vertrokken. Die man heeft geen enkel respect en wil dat niemand zich met zijn teams mag bemoeien. Maar nu doet hij zelf als analist niet anders."
Kokcu ook.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef Caland het volgende:
Bozenik ook in selectie van Slowakije en Bergosso krijgt nummer 7 bij oranje.
Ik hoop volgende week ook miljonair te worden met mijn lot van de Staatsloterijquote:Op woensdag 2 juni 2021 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk loopt Bozenik een paar keer goed tegen een bal aan dit EK.
Toch wat twijfels bij Wehrmann of hij wel moet blijven. Terecht wel, maar ik hoop toch dat Slot plannen met hem heeft en hem kan overtuigen.quote:Jordy Wehrmann heeft zich bij FC Luzern in de kijker gespeeld bij clubs uit onder meer Italië, Duitsland, Zwitserland, Turkije en Scandinavië. Nu Feyenoord heeft aangegeven dat het de verbintenis van de middenvelder graag wil verlengen, staat Wehrmann voor een belangrijke beslissing.
De 22-jarige Wehrmann begon het seizoen bij Feyenoord Onder-21, maar knokte zich in het eerste elftal en kreeg nog een basisplaats tegen FC Utrecht. De middenvelder kwam hierna echter niet wekelijks op het hoogste niveau aan spelen toe en besloot daarom om begin februari over te stappen naar Luzern. In Zwitserland kreeg hij waar hij naar op zoek was: speelminuten. 'Na anderhalve training mocht ik al een halfuur meedoen als invaller en drie dagen later stond ik voor het eerst in de basis. Daar ben ik vervolgens niet meer uitgegaan', klinkt het tevreden.
We hebben hier in het topic meer vertrouwen in veel speeltijd voor hem dan hijzelf als ik dit zo leesquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:36 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)tten-op-een-transfer
[..]
Toch wat twijfels bij Wehrmann of hij wel moet blijven. Terecht wel, maar ik hoop toch dat Slot plannen met hem heeft en hem kan overtuigen.
Als het aan mij lag was hij nu al de tweede seizoenshelft basisspeler geweest. Zit een goede kop op.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben hier in het topic meer vertrouwen in veel speeltijd voor hem dan hijzelf als ik dit zo lees
Kan me echt heel slecht voorstellen dat Slot het ziet zitten in Fer en Diemers, dus hoop dat Wehrmann in ieder geval even de voorbereiding afwacht.
Ik kan me dat uiteraard ook niet echt voorstellen. Al las ik wel ergens dat Slot Diemers ook naar AZ had willen halen 2 jaar geleden oid.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben hier in het topic meer vertrouwen in veel speeltijd voor hem dan hijzelf als ik dit zo lees
Kan me echt heel slecht voorstellen dat Slot het ziet zitten in Fer en Diemers, dus hoop dat Wehrmann in ieder geval even de voorbereiding afwacht.
Oh nou sorry hoor, wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 2 juni 2021 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan donder je lekker op naar dat topic, hier bespreken we het ook.
Kwaad?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |