Mammie lijkt sowieso niet helemaal 100. Ze ziet er een beetje verongelukt uit.quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen ....
Zou ze wel voeten hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2021 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Mammie heeft weer haar broek over haar schoenen ....
In een van de vorige topics staat ze ook met geen voeten op de foto, naast Sarah. In de winkel.quote:
Ze heeft misschien wel wokkelnagels , dat je ze daarom niet ziet.quote:
En haar broek is te kortquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot.
Die jas deelt ze met haar moeder. Wat een armoe.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".
Wat voor steek is dit.
Omdat ze allemaal hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:32 schreef Michellee het volgende:
Waarom heeft Sarah zon enorme jas aan? Hij lijkt wel 3 maten te groot. Wat mij opviel was dat Rachel echt zegt "het is een heerlijk meid. Ze is eerlijk".
Wat voor steek is dit.
Heb je evenquote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.
Tiener minnares van de kleine dikke pedo was inderdaad beter geweest.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heb je even
Weduwe van de Grote Hazes. Erger kan het niet worden.
Een hoop stront.quote:Op donderdag 27 mei 2021 19:56 schreef Straadthont het volgende:
Veel gebeurd. Veel gezegd. Veel geschreeuwd. Veel geruzied. Veel gescholden. Veel afstand. Een hoop verontschuldigingen. Een hoop spijt. Een hoop goedmaken. Een hoop vergeten. Een hoop vergeven. Een hoop inhalen. Een hoop liefde. Een hoop voor een voor altijd samen. Ik ben trots op jou. Op jou als moeder. Op jou als weduwe van de grote André Hazes. Op jou als ondernemer. Maar vooral op jou vechter! Ik heb je gemist wijfie. Laat ze maar zeiken op jou. Ik houd van je. Gefeliciteerd met je nieuwe nu al geslaagde zaak.
Ongemakkelijke halve kusje lijkt vooral op verzoek van de fotograaf.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.
Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:44 schreef Straadthont het volgende:
De patsers strak in het pak en de weduwe in een zomer-braderie op de camping outfitje.![]()
Kusje op de mond voor Sarah die helaas deze keer haar wallen niet kon wegwerken en haar teint in een wortelkleur kon omtoveren met een paar filters.
https://www.instagram.com/p/CPX9r8cDq_S/
Ze lijkt inderdaad weer even glad gestreken. Wellicht even bij Con's Botox Shop langs gewipt?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:11 schreef SilverEyes het volgende:
Even buiten beschouwing latend wat voor loeder het is, maar Rachel heeft er wel eens slechter uitgezien
Nicotine tekort?quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Waarom zou je je schoonloeder op dr bek zoenen??
quote:Op donderdag 27 mei 2021 21:16 schreef rebel-angel het volgende:
Bij die moeder van Sarah moet ik steeds aan Stifflers mom denken 🧐
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |