laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)irten-met-deze-bner/
oehquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
Vangt Freek de gevallen vrouwen van Antwee op? Ik kan me vaag herinneren dat nadat Bridget aan de kant werd gezet door Antwee ook even intiem was met Freek.
Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Girlnextdoor. snapt Monique welZou Freek zelf ook doen.
Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen gevenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
No
[..]
laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.
never judge a book by it's cover!quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen geven
zou me niet verbazen als hij veel beter is in bedquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef vencodark het volgende:
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
Een beest in bed natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef Ole het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als hij veel beter is in bed
zou proberen
Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
Denk dat Monique er qua schoonmoeder sowieso altijd wel op vooruit gaat met welke kerel dan ook. Zelfs die zonder moeder.....quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.
Ja en die stond tegelijkertijd zichzelf mooi te vinden voor de spiegel...quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Ik zat ook te kijken, maar ze heeft wel een “ik vind het leuk” hartje gegeven. En haar zuster schrijft dat ze het lief vindt. Dus het valt mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Die hebben gewoon zin in een feestje, dus liken die handel en hopen op een uitnodiging voor de bruiloft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat is nogal een conclusie. Ik vind al die hartjes en vlammetjes van (semi)BN'ers nogal nietszeggend en het uitblijven daarvan dus ook.
Dus ik hoef er niet meer op te letten of Mark R een tattoo in zijn nek heeft tijdens de persconferentie?quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef vencodark het volgende:
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |