quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee!![]()
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen....![]()
Van 5 tot 6 een hup naar huis.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.
Ik dacht dat hij het leuk had met zo’n veel jonger meisje?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik lees net op ditjes en datjes Monique het leuk heeft met Freek Vonk.
Anders komt hij de huismoekes fans van Mo tegen, en dan is hij niet veilig natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Van 5 tot 6 een hup naar huis.
Alleen An2 is in beeld, dus geen idee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En zo praat hij met zijn zoon. Is dat mormel er ook bij?
Iets voor jou?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]triest is die Hazes heel triest.
Och ja de powervrouwen meute.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Anders komt hij de huismoekes fans van Mo tegen, en dan is hij niet veilig natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.xupes.com/jew(...)zh8zln1Tq3Y0&irgwc=1
Hij zei laatst bij Sterren op het doek dat hij vrijgezel is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het leuk had met zo’n veel jonger meisje?
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:51 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh ja Mo & Freek![]()
die zou ik echt leuk vinden zo samen.
en dan Andrie als een kleine WWF ranger met Johan de varaan.![]()
ik zie het helemaal zitten
Dan is zij er niet bij. Anders kwam ze wel prominent in beeld.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alleen An2 is in beeld, dus geen idee.
Wat een geld voor zo'n kermisding..quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.xupes.com/jew(...)zh8zln1Tq3Y0&irgwc=1
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:56 schreef Dazalbest het volgende:
Toch opvallend weinig reacties op zijn posts in verhouding met het aantal likes..... ik geloof er niks van
Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre isquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Breng ze niet op het idee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre is
Is niet normaal hoe ze met een kind omgaan. Kleine Dre staat er los van. Die 2 draken doen dit omdat kleine dre ook van Monique is. Wat een triestheid bij elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Tot het gaat sneeuwen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang André zijn zoon blijft bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |