Iets voor jou?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]triest is die Hazes heel triest.
Och ja de powervrouwen meute.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Anders komt hij de huismoekes fans van Mo tegen, en dan is hij niet veilig natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.xupes.com/jew(...)zh8zln1Tq3Y0&irgwc=1
Hij zei laatst bij Sterren op het doek dat hij vrijgezel is.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het leuk had met zo’n veel jonger meisje?
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:51 schreef rebel-angel het volgende:
oooooh ja Mo & Freek![]()
die zou ik echt leuk vinden zo samen.
en dan Andrie als een kleine WWF ranger met Johan de varaan.![]()
ik zie het helemaal zitten
Dan is zij er niet bij. Anders kwam ze wel prominent in beeld.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alleen An2 is in beeld, dus geen idee.
Wat een geld voor zo'n kermisding..quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Iets voor jou?
https://www.xupes.com/jew(...)zh8zln1Tq3Y0&irgwc=1
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:56 schreef Dazalbest het volgende:
Toch opvallend weinig reacties op zijn posts in verhouding met het aantal likes..... ik geloof er niks van
Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre isquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Breng ze niet op het idee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Viel mij ook al op straks zeggen ze nog dat het kind niet van Dre is
Is niet normaal hoe ze met een kind omgaan. Kleine Dre staat er los van. Die 2 draken doen dit omdat kleine dre ook van Monique is. Wat een triestheid bij elkaar.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:09 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Opvallend is ook geen hartje van Sarah en geen KING van de leren lap op de foto van vader en zoon, terwijl die twee stikjaloerse golddiggers er normaal als de kippen bij zijn.
Tot het gaat sneeuwen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang André zijn zoon blijft bezoeken.
laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)irten-met-deze-bner/
oehquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:43 schreef praadje het volgende:
Vangt Freek de gevallen vrouwen van Antwee op? Ik kan me vaag herinneren dat nadat Bridget aan de kant werd gezet door Antwee ook even intiem was met Freek.
Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
Girlnextdoor. snapt Monique welZou Freek zelf ook doen.
Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen gevenquote:Op woensdag 26 mei 2021 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
No
[..]
laten we het hopen, das een veel leuker stel dan de Hazes clan.
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een enorme stuiterbal.
never judge a book by it's cover!quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zal ook een fatsoenlijke uitleg over olifanten kunnen geven
zou me niet verbazen als hij veel beter is in bedquote:Op woensdag 26 mei 2021 21:32 schreef vencodark het volgende:
Freek is best leuk, zeker leuker dan André.
Wie weet!
Een beest in bed natuurlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:08 schreef Ole het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als hij veel beter is in bed
zou proberen
Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:17 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Beter dan Antwee die probeert te overcompenseren. Freek ziet er leuk uit en loopt zijn lul niet achterna.
Denk dat Monique er qua schoonmoeder sowieso altijd wel op vooruit gaat met welke kerel dan ook. Zelfs die zonder moeder.....quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja klopt. En volgens mij heeft die ook een gezellige normale moeder, lijkt me heerlijk voor Monique.
Ja en die stond tegelijkertijd zichzelf mooi te vinden voor de spiegel...quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Ik zat ook te kijken, maar ze heeft wel een “ik vind het leuk” hartje gegeven. En haar zuster schrijft dat ze het lief vindt. Dus het valt mee.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zie op de insta van André samen met kleine dre niet 1 reactie van Saar. Toch goed ingeschat dat Saar dit niet zo leuk vind . André die aandacht heeft voor zijn zoon ipv haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |