Nu het 'baby' geneuzel is afgelopen moeten ze toch wat anders verzinnen. Om later te zeggen hoe dom de media is omdat ze allerlei conclusies trekkenquote:Op woensdag 26 mei 2021 11:24 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo doorzichtig is madam wel, zodat er weer gespeculeerd kan worden. Daarom speculeer ik nu juist niet en hou het bij dit aandachtsringetje.
Schoonloederquote:Op woensdag 26 mei 2021 15:42 schreef Debskuh het volgende:
....
Dan heb ik het nog niet eens over de schoonmoeder die je er gratis bij krijgt.
Beetje kinderachtig weer die letter. Die ring betekent inderdaad niets vorig jaar kreeg eerst Bridget een verlovingsring en in december 2020 ging hij voor Monique op zijn knieën. Voor het kind is het superbelangrijk voor hem stelt het niets voor.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:42 schreef Debskuh het volgende:
Kan me daar nou niets bij voorstellen hè, dat ik de voorletter van mijn man zijn naam op mijn nagels kalk en daar dan foto's van ga maken (los van dat we blijkbaar onder de indruk moeten zijn van de ring).
Als nummer 3 zijnde binnen 1 jaar kan ik het al helemaal niet voorstellen. Tis niet origineel en het betekent niets.
Waarom ligt de lat bij die vrouwen zo laag en stellen ze zich op alsof ze een of andere halfgod hebben gestrikt.
Het is een onbetrouwbaar pisventje met een drankissue die aan grootheidswaanzin leidt.
Geen persoonlijkheid: hij doet òf zijn vader na, of kopieert de stijl van zijn vriendin of schoonvader.
Binnen een relatie vindt hij het normaal om er een 2de telefoon op na te houden voor scharrels en je niet romantisch te zoenen maar je bek in een ongemakkelijke houdgreep te houden. Verder veel kinderachtige grappen over je tieten🤮
Qua ouderschap regelt hij het via de media: hij laat zien hoe hij als betrokken papa piemels kleit en als blijkt dat dat charme offensief niet werkt neemt hij via de media afscheid van zijn zoon.
Dan heb ik het nog niet eens over de schoonmoeder die je er gratis bij krijgt.
Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik heb hem ook helemaal niet meer met zijn zoon gezien . Geen post dat hij trots was op de diploma's helemaal niets.
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij is met het joch nu naar de dierentuin...Je wordt op je wenken bedient.
Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"quote:
Ik hoop echt dat Monique's invloed op Andrie zo groot is dat hij later dit soort grappen gaat vermijden. Maar ja, er zitten Hazes-genen in.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"
Wat is het toch ook een misselijkmakend ventje.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat een story op zijn Instagram, ze gaan naar de olifanten. An2 "Hoe zou een een jongen noemen met een grote slurf?" (fluistert ondertussen aantal keer papa) dus An3: "Papa"
Sukkeltje .... in zijn dromen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat die zijn seksverslaving zelfs in een dierentuin niet onder controle heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee!quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een misselijkmakend ventje.
Precies dit dus. Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen en als je al zoiets stompzinnigs verzint dan hou je dat privé en niet voor heel de wereld te zien op internet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee!![]()
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen....![]()
Je zou inderdaad bijna gaan denken dat hun “ beveiliging” eigenlijk geestelijk hulpverleners zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:20 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Dat een kind van 4 al spelenderwijs moet bevestigen dat zijn vader een grote lul heeft zodat diens opgeblazen ego weer aandacht krijgt. Het idee!![]()
Ik neem aan dat er ook een heel team van bijna bejaarde beveiligers is meegegaan om met die kwal mee te schateren om seksgrapjes tegen een kind?
Zijn vader was ook niet vies van seks met een kind, zal vast ook ooit met een grapje zijn begonnen....![]()
Zou me niet verbazen dat hij naast zijn dwangmatige schreeuw naar aandacht het ook doet om Monique te treiteren. 'Kijk eens hoeveel schijt ik heb aan jouw wensen qua opvoeden'.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Precies dit dus. Hoe krijg je het in godsnaam verzonnen en als je al zoiets stompzinnigs verzint dan hou je dat privé en niet voor heel de wereld te zien op internet.
Zou goed kunnen. Waar Monique juist lijkt te kiezen voor een meer holistische opvoeding lijkt Antwee het over de boeg van seks, drugs en rock en roll te gooien opvoedingsgewijs.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:33 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat hij naast zijn dwangmatige schreeuw naar aandacht het ook doet om Monique te treiteren. 'Kijk eens hoeveel schijt ik heb aan jouw wensen qua opvoeden'.Hi ha Hontenlul!'
En Andrie weet het straks ook niet meer ....quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Waar Monique juist lijkt te kiezen voor een meer holistische opvoeding lijkt Antwee het over de boeg van seks, drugs en rock en roll te gooien opvoedingsgewijs.
Dat zat ik me ook net te bedenken. Geluk dat hij het grootste gedeelte bij Mo is en ik hoop dat hij daar ook blijft en zo af en toe naar Antwee gaat. Dan heb je kans dat de invloed van Mo en haar familie en Rox een grotere invloed zal hebben dan die van Antwee met al de achterlijke mensen om hem heen. Dan is de kans groot dat hij net zo verknipt wordt als zijn vader een stuk minder klein.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
En Andrie weet het straks ook niet meer ....
Ik lach me nu al krom als hij op school biologie krijgt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook net te bedenken. Geluk dat hij het grootste gedeelte bij Mo is en ik hoop dat hij daar ook blijft en zo af en toe naar Antwee gaat. Dan heb je kans dat de invloed van Mo en haar familie en Rox een grotere invloed zal hebben dan die van Antwee met al de achterlijke mensen om hem heen. Dan is de kans groot dat hij net zo verknipt wordt als zijn vader een stuk minder klein.
En zo praat hij met zijn zoon. Is dat mormel er ook bij?quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |