Lifegoalsquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou jullie allemaal overplaatsen naar het pieter baan centrum als ik het voor het zeggen had hier
Zou wel 2 kapsalons lustenquote:
dat had ik net gedaan maar ik word sowieso al niet warm van alleen een kut en dan helemaal niet zo'n lelijkequote:
Zo koekoek doet @Liekedb hier al die moeite voorquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat had ik net gedaan maar ik word sowieso al niet warm van alleen een kut en dan helemaal niet zo'n lelijke
Vertel dat Lieke maarquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat had ik net gedaan maar ik word sowieso al niet warm van alleen een kut en dan helemaal niet zo'n lelijke
quote:
Oh daar kom ik niet ik ben een man van godquote:
wat ben jij nou voor een schijtmodquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:34 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zo koekoek doet @:Liekedb hier al die moeite voor
Je hoerenmoederquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor een schijtmod
het enige wat jij doet is blowen, drugs verkopen aan minderjarigen, en filmpjes doorsturen naar het werk van "vrienden" die in hun vrije tijd aan de snuif zittenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik merk dat er wat spanningen zijn laten we even kalmeren mensen
De slechtste ooit van KLBquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Zo goeiedagquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige wat jij doet is blowen, drugs verkopen aan minderjarigen, en filmpjes doorsturen naar het werk van "vrienden" die in hun vrije tijd aan de snuif zitten
Gouden kooi?quote:
Ze is iig niet schijnheiligquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Wat nou weerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Nu helpt het de groei van LIT ook niet als @:Fugue reply's van mij gaat negeren
quote:
Alsof ik het verkoop lolquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het enige wat jij doet is blowen, drugs verkopen aan minderjarigen, en filmpjes doorsturen naar het werk van "vrienden" die in hun vrije tijd aan de snuif zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |