Per kilo is het duurquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is niet eens heel duur, nooit die FOK!-grap begrepen
Tja, als je het dagelijks zou inslaanquote:
Oke dan is het goedquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste en enige account ja
Visje tikt wel aan jaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ik makkelijk voor 20 euro per dag eet.
Vlees of visje, wijntje, kruiden, groenten, nog iets voor de borrel. tikt best hard aan.
Ja, maar daar is wel 30 man voor nodigquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
denk je dat hij uberhaupt op zijn buik kan liggen
Rijke tattaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat ik makkelijk voor 20 euro per dag eet.
Vlees of visje, wijntje, kruiden, groenten, nog iets voor de borrel. tikt best hard aan.
welke puist is je favorietquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:10 schreef Solotovski het volgende:
Soooow wat een lekker slipje heeft liekedb aan zeg nou ff keihard aftrekken hoor
Zou ze legit zijn?quote:
Mag wel eerlijk zijn hoor krokante krabquote:
Je moet het anders bekijken.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag wel eerlijk zijn hoor krokante krab
8 eu de gram, mooi prijsjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:17 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Je moet het anders bekijken.
Prijs in verhouding voor wat je krijgt is duur, 1 gram kost rond de 8¤
Holy shit man dat is al mijn vakantiegeldquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:17 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Goedkoper dan cokequote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:17 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Heb zin om jou te slaanquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Holy shit man dat is al mijn vakantiegeld
quote:
Goffer, net te laat met deze opmerkingen richting Soloquote:
doe jij eigenlijk wat als mod of vond je net als @TARDIS blauw gewoon een mooi kleurtjequote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Goffer, net te laat met deze opmerkingen richting Solo
Wel samen met rood mijn lievelingskleuren ja, ik denk dat dit een teken is @GGMMquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
doe jij eigenlijk wat als mod of vond je net als @:TARDIS blauw gewoon een mooi kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |