Ben je nu visboer?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wou piloot worden.
Hele selectieproces doorlopen en uiteindelijk medisch afgekeurd
JA IK PAK DIE PILLEN WEL EN GA IK DOOD KAN IK NET ZO GOED NU VOOR EEN TREIN SPRINGENquote:Op maandag 24 mei 2021 18:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DAT HEEFT GEWOON EEN WERKING HOOR
Vind maar eens een trein die op tijd rijdt in dit landquote:Op maandag 24 mei 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
JA IK PAK DIE PILLEN WEL EN GA IK DOOD KAN IK NET ZO GOED NU VOOR EEN TREIN SPRINGEN
WAAROM ZOU JE DAAR DOOD AAN GAAN DAN?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
JA IK PAK DIE PILLEN WEL EN GA IK DOOD KAN IK NET ZO GOED NU VOOR EEN TREIN SPRINGEN
wat zijn dit voor debiele vragen. dit is de braddie scquote:Op maandag 24 mei 2021 18:37 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ben je geworden wat je vroeger wilde worde?
En nu?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Tijdje een eigen business in finance gehad en nu verkocht.
godsamme wat een tenenkrommend begin alweerquote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef HermieHermann het volgende:
Het voorlopig klaar zijn met foodreviews duurde maar liefst een uur of 3
OMDAT DIE PILLEN SLECHT ZIJN KRIJG JE EFFECTEN VAN WAT NIET GOED ZIJN.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE DAAR DOOD AAN GAAN DAN?
En dan is de TT ook nog eens vernegersextquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
OMDAT DIE PILLEN SLECHT ZIJN KRIJG JE EFFECTEN VAN WAT NIET GOED ZIJN.
IK ZWEER HABIB DEZE KUTLEVEN KAN NET ZO GOED NU MIJN POLSEN DOORSNIJDEN DEZE GORE KUTLEVEN. IDIOTEN ALS BRADDIE KRIJGEN UITKERING IK HEB NIKS MOET BEDELEN VOOR ALLES IEDEREEN DENKT IK BEN LOSER EN DIT LEVEN HOEFT NIET MEER VOOR MIJ BEN 21 EN HEB NIKS BEREIKT WOON THUIS EN MOET BEDELEN BIJ OUDERS DEZE KANKER KUT LEVEN ZE WILLEN ME ALLEMAAL DOOD ZIEN EN BRADDIE KRIJGT DAT GELD
IK BEN KLAAR MET DEZE LEVEN MAAK ME MAAR KAPOT MET DIE WAHED KUT PILLEN IK SLIK ZE WEL EN GA HELEMAAL KAPOT BIJL IN MIJN NEK DAT ZOU ME GELUKKIG MAKEN
DAT BEDOEL IK ZE WEILLEN ALLES VAN MAE AFPAKKEN ALLES KAPOT MAKENquote:Op maandag 24 mei 2021 18:50 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
En dan is de TT ook nog eens vernegersext
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
IK ZWEER HABIB DEZE KUTLEVEN KAN NET ZO GOED NU MIJN POLSEN DOORSNIJDEN DEZE GORE KUTLEVEN. IDIOTEN ALS BRADDIE KRIJGEN UITKERING IK HEB NIKS MOET BEDELEN VOOR ALLES IEDEREEN DENKT IK BEN LOSER EN DIT LEVEN HOEFT NIET MEER VOOR MIJ BEN 21 EN HEB NIKS BEREIKT WOON THUIS EN MOET BEDELEN BIJ OUDERS DEZE KANKER KUT LEVEN ZE WILLEN ME ALLEMAAL DOOD ZIEN EN BRADDIE KRIJGT DAT GELD
IK BEN KLAAR MET DEZE LEVEN MAAK ME MAAR KAPOT MET DIE WAHED KUT PILLEN IK SLIK ZE WEL EN GA HELEMAAL KAPOT BIJL IN MIJN NEK DAT ZOU ME GELUKKIG MAKEN
doe het niet hoor hariboquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij bent er ook gewoon zo eentje die mij dood wil hebben net als alle anderequote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als je depri bent dan moet je antidepressiva slikken. Als je bipolar ben moet je stemmingsstabilisatoren nemen.
Gewoon je chemische inbalans fixen.
Niet met stokjes kunnen etenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
godsamme wat een tenenkrommend begin alweer
quote:Op maandag 24 mei 2021 18:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij heeft er speciaal besteld omdat het slechte reviews kreeg, dan weet je dat je geld teveel krijgtquote:Op maandag 24 mei 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet met stokjes kunnen eten(alhoewel dat niet verbaast aangezien hij al geen vork kan handelen
En godverdomme met je uitkering voor 22 euro voor kunnen bestellen![]()
Zal wel weer een donatie van zo'n josti hebben gekregen. Iemand had blijkbaar ook geld gegeven voor die worstenbroodjes pizza.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet met stokjes kunnen eten(alhoewel dat niet verbaast aangezien hij al geen vork kan handelen
En godverdomme met je uitkering voor 22 euro voor kunnen bestellen![]()
Ja man. We zitten allemaal in het complotquote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij bent er ook gewoon zo eentje die mij dood wil hebben net als alle andere
jullie dansen allemaal op mijn kist als ik doodben de enige die huilen zijn die habibs die dachte ndat ze het eerder konden klaarspelenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja man. We zitten allemaal in het complot
Hmm misschien even bij het UWV melden.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:54 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zal wel weer een donatie van zo'n josti hebben gekregen. Iemand had blijkbaar ook geld gegeven voor die worstenbroodjes pizza.
paar weken geleden kreeg hij 160 euro aan donaties in een streamquote:Op maandag 24 mei 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm misschien even bij het UWV melden.
Lijkt me niet de bedoeling dat je donaties krijgt als je uit de staatsruif eet.
Noicequote:
Wut?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar weken geleden kreeg hij 160 euro aan donaties in een stream
Die mensen zijn echt niet goedquote:Op maandag 24 mei 2021 18:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar weken geleden kreeg hij 160 euro aan donaties in een stream
die was op een recente stream te horen dat ze boodschappen kwam langsbrengen toen zijn mic niet was gemute, lekker op je 30ste thuisbezorgd bestellen terwijl mams ook eten brengtquote:Op maandag 24 mei 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wut?![]()
Misschien zijn moeder ofzo
Dieptriest gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die was op een recente stream te horen dat ze boodschappen kwam langsbrengen toen zijn mic niet was gemute, lekker op je 30ste thuisbezorgd bestellen terwijl mams ook eten brengt
Was het maar zo simpelquote:Op maandag 24 mei 2021 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als je depri bent dan moet je antidepressiva slikken. Als je bipolar ben moet je stemmingsstabilisatoren nemen.
Gewoon je chemische inbalans fixen.
ze willen me aan die pillen krijgen omdat ik ze nu allemaal aankan zonder die pillen niet. Nu maakt het niet uit ik ben nu bang voor neimand als ik die pillen pak krijg ik wel meer angst en zo. nu kan niks me wat maken kom maar op als ze me kapot willen krijgen krijgen ze toch nietquote:
hij zegt zelf dat hij terecht afgekeurd is en na het zien hoe hij een vork vastpakt en dat hij geen rietje in een pakje drinken kan steken geloof ik dat ook wel, met zo'n motoriek kan hij niet eens lopende band werk doenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieptriest gewoon.
En we hebben in Nederland nog een miljoen van die sneuneuzen wonen
Het is de eerste stap.quote:
echtquote:Op maandag 24 mei 2021 19:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die was op een recente stream te horen dat ze boodschappen kwam langsbrengen toen zijn mic niet was gemute, lekker op je 30ste thuisbezorgd bestellen terwijl mams ook eten brengt
Ja dat wel ja, maar zelfs met anti-depressiva voel ik me nog regelmatig kut. Het is nog niet het halve werk.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is de eerste stap.
Je kunt een psychisch probleem niet oplossen als je een fysieke inbalans hebt.
"Te triest voor woorden" is wel een beetje de kern van zijn bestaan.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
echt
dat is echt te triest voor woorden
Maar ondertussen wel vingervlug over die toetsen kunnen vliegen. Klopt allemaal net ff niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zegt zelf dat hij terecht afgekeurd is en na het zien hoe hij een vork vastpakt en dat hij geen rietje in een pakje drinken kan steken geloof ik dat ook wel, met zo'n motoriek kan hij niet eens lopende band werk doen
"Lopendebandwerk" is één woord.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zegt zelf dat hij terecht afgekeurd is en na het zien hoe hij een vork vastpakt en dat hij geen rietje in een pakje drinken kan steken geloof ik dat ook wel, met zo'n motoriek kan hij niet eens lopende band werk doen
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Dat geen rietje in een pak drinken kunnen steken is nieuw voor me.
Erg boos.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:17 schreef Solotovski het volgende:
Ja vbl is natuurlijk erg kut maar die gifjes van ze vind ik hilarisch
En nou opkankeren
Da's teveel moeitequote:
Omg... hij is echt dik geworden nu.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:33 schreef HermieHermann het volgende:
Het voorlopig klaar zijn met foodreviews duurde maar liefst een uur of 3
Maar 38 jaar geleden was hij gewoon gezond gewicht hoor en fietste hij heel veel en had hij veel scharrels en fietsen vind hij eigenlijk heel chill!!quote:
Ik werd er echt woest van.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Sheffield het volgende:
Braadgod met z'n "dipsaus", je kan toch zelf die sojasaus in een schaaltje mikken.
Met deze hoeveelheid moet er zeker nog een thuisbezorgd komen. Zo redt hij de 20 euro in 2 weken niet natuurlijk
Het is het enige dat we hebben laat onsquote:
Vbl is anders, daar mag je ook gewoon kanker zeggen enzoquote:Op maandag 24 mei 2021 17:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
mag ik dan ook in vbl gaan fucken en daar een klb on tour tt maken? en heb ik dan garantie sdat dat ook niet veranderd wordt?
zitten allemaal van die volwassen mannen die hun jeugd missenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vbl is anders, daar mag je ook gewoon kanker zeggen enzo
Wij zijn ook volwassenquote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zitten allemaal van die volwassen mannen die hun jeugd missen
Ja, het wordt er niet minder opquote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef Rupibma het volgende:
Ik schrik enorm van zijn gewicht. Echt heel erg
hoe wil je de dp van vanavond hebbe?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef Rupibma het volgende:
en wat doe je nu dan, letterlijk niets hele dag?quote:Op maandag 24 mei 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Tijdje een eigen business in finance gehad en nu verkocht.
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef Rupibma het volgende:
Ik scoor vaak punten met posts over starpooper, mikey, phoenyxkneus en kluunquote:Op maandag 24 mei 2021 19:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar ik mis mijn jeugd niet, toen kreeg ik geen likes op een kutforum
Ik houd zo van deze hequote:
Gelukkig ben je onze Volwassen_Mannquote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zitten allemaal van die volwassen mannen die hun jeugd missen
Dat moet je in VBL vragen, daar zitten de kenners.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
negers onderling of interraciaal?
wat vind je van jodesex?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat moet je in VBL vragen, daar zitten de kenners.
Zo krijgt jodenster toch een andere betekenisquote:
noel, je weet dat je dat soort taal niet moet uitslaan met mij erbij, zit nu met semi in de maccie.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo krijgt jodenster toch een andere betekenis
Geen mening overquote:
Misschien moet je een ander soort of dosis krijgen.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:10 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel ja, maar zelfs met anti-depressiva voel ik me nog regelmatig kut. Het is nog niet het halve werk.
Jij begint over jodesexquote:Op maandag 24 mei 2021 19:37 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
noel, je weet dat je dat soort taal niet moet uitslaan met mij erbij, zit nu met semi in de maccie.
aanleiding of?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:10 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja dat wel ja, maar zelfs met anti-depressiva voel ik me nog regelmatig kut. Het is nog niet het halve werk.
Ik doe dat ook wel eens hoor.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:22 schreef Solotovski het volgende:
Dekseltje gebruiken als bakje want ik weet het anders ook niet!!!!!
Je hebt toch gvd wel een bakje oid
En zo komen we weer op baffen uit, het cirkeltje is weer rond.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo krijgt jodenster toch een andere betekenis
Dipt toch niet lekker johquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 19:39 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
En zo komen we weer op baffen uit, het sterretje is weer rond.
Beetje lezen, beetje FOK!ken, beetje shoppen, beetje sporten, beetje wijn drinken.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
en wat doe je nu dan, letterlijk niets hele dag?
Altijd?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje lezen, beetje FOK!ken, beetje shoppen, beetje sporten, beetje wijn drinken.
Ja geen reedt dus
Haha die aflevering is zo mooiquote:
Was de pindasaus op?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:43 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
frietjes in een bil ook niet, betekent niet dat ik 't niet geprobeerd heb (srs).
Gvd wat ontzettend lekkerquote:
Of je het nou in een mooi schaaltje doet of in het deksel maakt geen ster uit.quote:
Gebruik je wel stokjes?quote:Op maandag 24 mei 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of je het nou in een mooi schaaltje doet of in het deksel maakt geen ster uit.
Maar alleen als ik niet met iemand samen eet hoor
nah, toen ik begon met slikken ging mijn stemming er wel echt flink op vooruitquote:Op maandag 24 mei 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander soort of dosis krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |