De Duitsers ook.quote:
Ha ha ha. Vandaar je optimisme.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:34 schreef Dven het volgende:
Mijn ouders waren daar en als ik het een beetje doorreken kan het zomaar zijn dat ik die periode verwekt ben
Zo mooi. Zelf ook. Zo vaak terug gekeken.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:45 schreef ToT het volgende:
Ik had een videorecorder met modelnummer EK88 (Panasonic, geloof ik) voor een prikkie gekocht toen dat voetbalwedstrijdje voorbij was, telt dat ook?
Ik lag in het bed van mijn ouders stiekem te luisteren naar radio1quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
tong80 stond achter het doel.
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lag in het bed van mijn ouders stiekem te luisteren naar radio1
Dubbel. Zie OP.quote:
quote:
Gruwelijk lelijk man.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:26 schreef TLC het volgende:
En misschien geen populaire mening, maar t shirt van Oranje 88 was het mooiste ever
Prachtig shirt inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:26 schreef TLC het volgende:
En misschien geen populaire mening, maar t shirt van Oranje 88 was het mooiste ever
Ik vergeet de terugweg ook nooit meer. Bedzzles en onder de euforie in de bus. De terugreis van Hamburg. Half lazerus na de halve finale. Net over de grens begrepen we het pas echt. Mooiste herinnering aan de halve finale. Nou ja, bijna.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:30 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was in de stadions er live bij tegen Engeland en in de finale tegen Rusland, heel Munchen was Oranje dat vergeet ik nooit meer, op de terugweg een grote karavaan van Oranje supporters op weg terug naar Nederland wat was dat mooi!
Ik heb de video van het WK-74. Zat ie al te pronken tussen de spelersvrouwen tijdens de finale.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:37 schreef TLC het volgende:
Jack van Gelder had nog een flinke bos krullen op zijn hoofd toen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |