SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
U kunt nu inschakelen op Sporza voor meer Carl.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de analyse. De analyse van varkenskop Berteele.
Dat vertrouwen zou ik ook wel hebben als ik de hemel in word geprezen. Of ik nou kan fietsen of niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Zou dit nu als een verrassing voor Evenepoel zijn gekomen? Ik had wel het idee dat hij serieus vertrouwen had in een goed klassement als ik zijn interviews zag / las voor deze Giro.
Klopt, Remco lijkt een beetje de Freddy Adu van het wielrennen te worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat vertrouwen zou ik ook wel hebben als ik de hemel in word geprezen. Of ik nou kan fietsen of niet.
Is dit nu om te trollen of hoe zit het?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Remco lijkt een beetje de Freddy Adu van het wielrennen te worden.
quote:Op maandag 24 mei 2021 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Remco lijkt een beetje de Freddy Adu van het wielrennen te worden.
Gelukkig heeft iedereen het ook kunnen zien!quote:Op maandag 24 mei 2021 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Quería hacer algo especial. Quería mostrar que estoy de vuelta. Fenomeen.
Dat is evident, hij was ook niet voor niets ziedend op de niet wachtende Almeida. Heeft zichzelf een tikkie overschat.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Zou dit nu als een verrassing voor Evenepoel zijn gekomen? Ik had wel het idee dat hij serieus vertrouwen had in een goed klassement als ik zijn interviews zag / las voor deze Giro.
Woensdag weer een kans als Bardet zijn ploeg op kop zet.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen het ook kunnen zien!
Vorige keer was wel duidelijk dat bepaalde teams wel en andere niet wilden inkorten toch?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, uiteraard zal iedereen wel weer gezegd hebben dat ze gewoon wilden rijden...
Volgens mij niet. Sowieso werd buiten de 6 de kopgroep al vrij vroeg bijgehaaldquote:Op maandag 24 mei 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Zat Pasqualon in de kopgroep? Anders is plekje 37 wel alleraardigst
Naja waren er nog aantal die wel voorin eindigden, zoals Bouwman en Vervaeke ook nog top 30.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Sowieso werd buiten de 6 de kopgroep al vrij vroeg bijgehaald
Ook een kwestie van hoeveel zin je erin hebt (de meesten niet al te veel), want 18 minuten achterstand is ook weer niet weinig.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:23 schreef franklop het volgende:
Zat Pasqualon in de kopgroep? Anders is plekje 37 wel alleraardigst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |