quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Dunnevandale het volgende:
Vanmiddag eerste Pfizerprik gehad,tot nu toe geen last. Prikje voelde ik totaal niet.
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
En dat op D-Day
[..]
Hi mede-6 juni-Pfizer-ontvangers
Geen kenner, maar ik denk je afweer die in actie komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:37 schreef josja het volgende:
Nacht overleeftNergens last van, behalve een stijve arm, eigenlijk net alsof ik zwaar schouders heb getraind. Voor de kenners, hoe komt dat eigenlijk, door de vloeistof, of puur omdat er een naald in je spier wordt gezet?
Alleen op de plek waar gespoten is? Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen kenner, maar ik denk je afweer die in actie komt.
Daar het hevigst.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Alleen op de plek waar gespoten is? Lijkt me sterk.
Pfizer of Moderna, staat op de RIVM-site.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Zie net dat ik ook een afspraak kan maken, 1986. Ik zie wel op tegen de prik (heb niks met naalden) maar als ie zit, dan zit ie. Hoop dat ik Jansen krijg, dan is het met een keer klaar.
Ik heb 1 dag eerder dan jou de 1e prik gehad en had precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 06:37 schreef josja het volgende:
Nacht overleeftNergens last van, behalve een stijve arm, eigenlijk net alsof ik zwaar schouders heb getraind. Voor de kenners, hoe komt dat eigenlijk, door de vloeistof, of puur omdat er een naald in je spier wordt gezet?
Ik heb ook enorme prikangst. Maar deze viel echt enorm mee..quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Zie net dat ik ook een afspraak kan maken, 1986. Ik zie wel op tegen de prik (heb niks met naalden) maar als ie zit, dan zit ie. Hoop dat ik Jansen krijg, dan is het met een keer klaar.
Geen zorgen! Heel anders dan bloedprikken etc. Niet kijken en je voelt 'm niet eens. Vroeg nog aan die man of die er wel al inzat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:03 schreef _UserName_ het volgende:
Als dat bevorderlijk was, zou het wel worden geadviseerd, lijkt me. Dus niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Tyr80 het volgende:
Na het prikken juist wel of juist niet inwrijven / uitmasseren etc?
Bloedprikken heb ik nooit (structureel) gedaan. We gaan het zien! Wel bij de fysio dry needling gehad waardoor ik wel iets over die angst heen ben.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geen zorgen! Heel anders dan bloedprikken etc. Niet kijken en je voelt 'm niet eens. Vroeg nog aan die man of die er wel al inzat.
Ah, is dat beide eenmaal of tweemaal prikken?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pfizer of Moderna, staat op de RIVM-site.
Als meerdere zeggen dat het meevalt ga ik daar langzaam in gelovenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:06 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb ook enorme prikangst. Maar deze viel echt enorm mee..
Tweemaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, is dat beide eenmaal of tweemaal prikken?
Dat vaccineren gaat echt als een trein, ze kunnen zelfs terug in de tijdquote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:04 schreef _UserName_ het volgende:
En de afspraak staat, 02-06 de eerste, 06-08 de tweede.
Denk dat ik die van 02-06 met terugwerkende kracht laat zetten op 06-08.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vaccineren gaat echt als een trein, ze kunnen zelfs terug in de tijd
Bij de stereo-prik aan het begin van de dienstplicht gaf men als advies 10 x opdrukken. Of dat nu was om de vloeistof te verspreiden of stiekem een begin te maken met een betere conditie weet ik nu nog niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:01 schreef Tyr80 het volgende:
Na het prikken juist wel of juist niet inwrijven / uitmasseren etc?
Pijn in de prikarm komt volgens mij pas later opzetten.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:33 schreef Tyr80 het volgende:
Pfizer, echt niks van gevoeld, topprikster. Toen ik ging zitten in de verveel-ruimte werd 't ff beurs, tegen dat het kwartier om was was het weg en tot nu toe echt nergens last van. Misschien toch al corono gehad dan...
Yep, hier. vaccinatie is nu ruim 2 weken geleden, maar bij RIVM nog steeds leeg. Er is mij ook niet gevraagd om toestemming of zo, misschien is dat het.quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:54 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik heb maandag mijn eerste prik gehad (GGD) maar er staat nog geen vaccinatie weergegeven op mijn.rivm.nl, meerdere mensen die dit probleem hebben?
De database van de GGD is niet compleet, maar mag ik vragen op basis waarvan je denkt dat ze die ipv die van het RIVM gaan gebruiken?quote:Op woensdag 9 juni 2021 01:25 schreef Ghost_Buster het volgende:
[..]
Yep, hier. vaccinatie is nu ruim 2 weken geleden, maar bij RIVM nog steeds leeg. Er is mij ook niet gevraagd om toestemming of zo, misschien is dat het.
Maar straks verandert het toch allemaal, als de database van de GGD leidend wordt voor het EU-paspoort. De database van RIVM is een zootje, daarom hebben ze er nu voor gekozen om die van de GGD leidend te laten worden, want die is wel compleet.
Meer bloeden is meestal dat ze dan een ader hebben aangeprikt. Soms wordt ook gecontroleerd of dat zo is door de injectie eerst iets uit te trekken, als er dan bloed in de spuit komt zit je in een ader in plaats van in een spier. Mogelijk is het effect van de injectie dan iets minder. Hoe dat bij dit vaccin zit weet ik niet maar het zal wel los lopen anders werd die controle wel gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 02:07 schreef Lrod01 het volgende:
Afgelopen week 2e Pfizer prik gekregen. 1e keer een wat zere arm, 2e keer nergens last van gehad. Misschien een domme vraag, maar kan het kwaad als je direct na de prik wat meer bloed dan normaal? Dat een gedeelte van het vloeistof er niet direct weer uitloopt ofzo.
Ja, bij mij was dat halverwege de middag.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pijn in de prikarm komt volgens mij pas later opzetten.
Er naar wijzen vind ik ook niet tof!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, bij mij was dat halverwege de middag.
Ben rond 8:15 geprikt.
Voelt als een blauwe plek.
Alleen pijnlijk bij indrukken.
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet je als je naar theater toe wilt of uiteten gaat een gele paspoort meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |