SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Budapestenaar op 23-05-2021 19:36:40 ]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiastquote:Op zondag 23 mei 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis Boedapest.Maar daar ga ik dan liever in december heen.
Misschien kies ik wel voor Engeland
Nee dan istie aan het nadenkenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiast
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Dat van varkensvlees niet mogen eten was gewoon een economische boycot van een Sultan omdat ze daar geen varkens hadden en in Europa wel, lulverhaal eromheen en klaar.
Poll?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar gaat de poll in de OP eigenlijk over?
Teveel wensen, te weinig tijdquote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiast
prima beetje sneeuwquote:Op zondag 23 mei 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De komende dagen is het meer [ afbeelding ]
Retourtje rotterdam-eindhovenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een tijdje terug een voucher gevraagd voor een vlucht. Ik dacht dat ik netjes het aankoopbedrag terug had gekregen. Maar nu zie ik dat het een voucher voor 14 euro is
Dat is dan wel een luxe prive-jet. Voor dat kippestukjequote:
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.quote:
Snap ik. Je hebt toch gewoon recht op de prijs die je ervoor hebt betaald???quote:Op zondag 23 mei 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.
Toen ik de voucher ontving, dacht ik dat er 114 euro stond
Word blijkbaar een beetje kippig
hmm er achter aan?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.
Toen ik de voucher ontving, dacht ik dat er 114 euro stond
Word blijkbaar een beetje kippig
Mja, dat weet ik niet. Ik heb de vlucht een keer verschoven. Misschien heb ik daarmee mijn recht op het volledige bedrag verspeeld of zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt toch gewoon recht op de prijs die je ervoor hebt betaald???
quote:
lijkt alsof ze je hebben 'afgekocht' ofzoquote:Op zondag 23 mei 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebeld. Wachttijd meer dan een half uur, gevolg door tuutuutuut.
Nu maar berichtje via messenger gestuurd.
Jammer, anders had ik nu al een ticket gehad
Mja, kan gewoon een foutje zijn. Vind het alleen zo raar dat ik dit niet heb gezien toen ik die voucher kreeg.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt alsof ze je hebben 'afgekocht' ofzo
Tofquote:Op zondag 23 mei 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde twee weken naar Hongarije.
Tof. Ik zou iig niet naar Vilnius gaan, voor je het weet moet je landen in Minskquote:Op zondag 23 mei 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sowieso een week Boedapest en dan nog even kijken wat ik met de andere week doe.
quote:Op zondag 23 mei 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tof. Ik zou iig niet naar Vilnius gaan, voor je het weet moet je landen in Minsk![]()
![]()
![]()
![]()
Okeequote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarschijnlijk ga ik een paar dagen naar Lillafüred. En een paar dagen naar ons eigen huis, als mijn pa daar dan nog is.
Foutje moet kunnen baasquote:Op zondag 23 mei 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
vouchers gaan niet altijd goed.
familielid had er 4 gekregen
bleek dat er 2 bij volgende boeking ongeldig waren
na even bellen, foutje in systeem (foutje van duizend+ euro)
Beter dan bij je ex in de straat.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, appartement in de straat bij een ex-collega. Misschien maar niet doen
Die woont daar nietquote:Op zondag 23 mei 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan bij je ex in de straat.
Dat heb ik vier jaar dagelijks gezien. Niet bij het VUMC weliswaarquote:Op zondag 23 mei 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net de traumaheli landen bij het VUMC
Ik voelde me even als Ballie die een bootje zietquote:Op zondag 23 mei 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik vier jaar dagelijks gezien. Niet bij het VUMC weliswaar
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik voelde me even als Ballie die een bootje ziet
nat broekje??quote:Op zondag 23 mei 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nat broekje??Zeg je nou dat ballie lekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nat broekje??Scheelde niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ik kijk ook altijd op als er vliegtuigen overkomenquote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk als mensen enthousiast kunnen worden van dit soort dingen
Ja ik zag jou nergens. Ik nam even de honeurs waar of deed een mislukte poging tot..quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat ik binnenkort...?quote:Op zondag 23 mei 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is wel goed om een reserve-uitstraling te hebben.
Liever ben ik gewoon ik. Onvervangbaar en niet in te wisselen..quote:Op zondag 23 mei 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is wel goed om een reserve-uitstraling te hebben.
Geen Flying Blue Platinum membership hebben met 24/7 standby klantenservicequote:Op zondag 23 mei 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu moet ik weer wachten tot KLM antwoord geeft voordat ik kan boeken. Hier kan ik slecht tegen
Dat ben je ookquote:Op zondag 23 mei 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever ben ik gewoon ik. Onvervangbaar en niet in te wisselen..
Ik heb Silverquote:Op zondag 23 mei 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen Flying Blue Platinum membership hebben met 24/7 standby klantenservice
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
over een paar jaar hebben we dit soort cams niet meer omdat dieren recht hebben op hun privacy
Sinds wanneer kan een vrouw een lul zijn?? Dat bedoelde ikquote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, ze maakt een lieve slapende zeearend wakker
alles kanquote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een vrouw een lul zijn?? Dat bedoelde ik![]()
Katten kijken ook altijd mee als je ligt te wippen dus hullie moeten niet miepenquote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
over een paar jaar hebben we dit soort cams niet meer omdat dieren recht hebben op hun privacy
psssstquote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
lol.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
das wel al vrij snelquote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
lol.
En in 2030 gaan we het over rechten voor robots en AI's hebben
LGBTQA:quote:Op zondag 23 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
En transgenders.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
lol.
KLM ben ik al een tijdje niet meer geweest dus zal nu wel helemaal geen status meer hebben.quote:
Rise of the machinesquote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
lol.
1917 al gezien?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:12 schreef mschol het volgende:
shit, wil na they shall not grow old nog zoiets zien.. maar dat is er eigenlijk niet volgens mij![]()
Kun je beter naar een boekenwinkel of bol gaanquote:
Indrukwekkend is die hè?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:12 schreef mschol het volgende:
shit, wil na they shall not grow old nog zoiets zien.. maar dat is er eigenlijk niet volgens mij![]()
uhu erg tof om te zien en de verhalen te horenquote:
Ja, ik heb messenger gebruikt. Normaal reageren ze dan supersnel.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De webcare via Facebook is best ok.
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie wil in chocolade gedompelde rozijnen?
ahquote:Op zondag 23 mei 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja 24/7 volgens mij. ‘s Avonds schakelen ze de boel door naar Mumbai of zo
West-Europa is vrij klein helaas.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben in West Europa gewoon gelijke rechten hoor.
het hele WO1 aspect kwam er imho niet echt uit...quote:
Ze verwart whatsapp wel vaker met hierquote:
Hmmmquote:Op zondag 23 mei 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan je aan ze vragen. dan reageren ze vast
of ze gaan dat aan jou vragen
Stiekem is het een lange wereldoorlog met een lange wapenstilstand ertussen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu erg tof om te zien en de verhalen te horen
sowieso heeft WO1 mij altijd erg geintrigeerd.. (net even wat meer dan WO2)
Al twee dagen?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
zo maar weer slapen. nog steeds hoofdpijn
Sorryquote:
De 2e is Duitsland wel bijna in die oorlog getrokken, die werden jaren doodgehongerd zo’n beetje.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem is het een lange wereldoorlog met een lange wapenstilstand ertussen.
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De 2e is Duitsland wel bijna in die oorlog getrokken, die werden jaren doodgehongerd zo’n beetje.
zo zou je er ook naar kunnen kijken..quote:Op zondag 23 mei 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem is het een lange wereldoorlog met een lange wapenstilstand ertussen.
ja sorry, had geen wo1 vibe en had net zo goed een random andere oorlogsfilm kunnen zijn voor mij..quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet meer zo erg maar nog steeds. ook last van schouder dus misschien ligt het daaraan
Mja. Maar om te reizen zijn Australie, Nieuw Zeeland, Canada, Japan, Korea, Thailand en grote delen van Zuid-Amerika en de USA ook prima hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
West-Europa is vrij klein helaas.
dat krijg je van dat steeds naar de haven kijkenquote:Op zondag 23 mei 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet meer zo erg maar nog steeds. ook last van schouder dus misschien ligt het daaraan
Hier mag ik geen uitspraken over doenquote:Op zondag 23 mei 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je wel eens spannende foto's van je vrouw?
Goed opgelet op schoolquote:Op zondag 23 mei 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De 2e is Duitsland wel bijna in die oorlog getrokken, die werden jaren doodgehongerd zo’n beetje.
Stop dan met het zeggen van achterlijke dingen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Reageer is niet zo achterlijk, simpele.
De Oost heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
het hele WO1 aspect kwam er imho niet echt uit...
misschien de oost proberen op prime? hoor er wel goede verhalen over..
Dat ze daarna doorstoomden naar wereld dominantie is een beetje doorgeslagen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dat ze daarna doorstoomden naar wereld dominantie is een beetje doorgeslagen. Maar zichtbaar is wel dat je een sterk volk niet zo lang moet tarten.
USA heeft ook nog conservatieve Staten waar ze je vreemd aankijken. Oost-Europa is al helemaal niets.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja. Maar om te reizen zijn Australie, Nieuw Zeeland, Canada, Japan, Korea, Thailand en grote delen van Zuid-Amerika en de USA ook prima hoor.
Look away DIXIELANDquote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA heeft ook nog conservatieve Staten waar ze je vreemd aankijken. Oost-Europa is al helemaal niets.
even kijken of ik die niet toevallig al gezien heb..quote:Op zondag 23 mei 2021 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Oost heb ik nog niet gezien.
Maar qua oorlogsdocu's is deze wel tof
The Vietnam War (TV Mini Series 2017) - IMDb
Nee hoor, hij heeft volkomen gelijk, de Duitse bevolking werd met name op voorspraak van Frankrijk wel degelijk tot onmogelijke herstelbetalingen gedwongen waardoor er een prima voedingsbodem voor links radicalisme ontstond.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stop dan met het zeggen van achterlijke dingen.
Ik heb het toch niet tegen jou.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stop dan met het zeggen van achterlijke dingen.
Jammer dat ze na WO2 slappe soyboys zijn gewordenquote:Op zondag 23 mei 2021 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Dat ze daarna doorstoomden naar wereld dominantie is een beetje doorgeslagen.Maar zichtbaar is wel dat je een sterk volk niet zo lang moet tarten.
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft volkomen gelijk, de Duitse bevolking werd met name op voorspraak van Frankrijk wel degelijk tot onmogelijke herstelbetalingen gedwongen waardoor er een prima voedingsbodem voor links radicalisme ontstond.
u mad broquote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou.
Ga je aftrekken op een antiek kastje ofzo.
Juist wel, daarom ken ik ook die ranzige revisionistische boekjes.quote:
Ik zag op Facebook dat iemand die ik ken van mijn basisschool zijn zoon Soy genoemd heeft.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer dat ze na WO2 slappe soyboys zijn geworden
Dat valt in de States echt heel erg mee. Zolang je een beetje normaal doet hoef je je echt geen zorgen te maken.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
USA heeft ook nog conservatieve Staten waar ze je vreemd aankijken. Oost-Europa is al helemaal niets.
Ik ken een Fay-Ling.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag op Facebook dat iemand die ik ken van mijn basisschool zijn zoon Soy genoemd heeft.
Een paar jaar geleden was ik in Servië met een lesbisch stel; daar werden we van het terras afgekeken en waren de mensen volgens mij geen vriendelijk dingen aan het roepen. Blijkbaar is dat nog erg lastig voor sommige mensenquote:Op zondag 23 mei 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat valt in de States echt heel erg mee. Zolang je een beetje normaal doet hoef je je echt geen zorgen te maken.
En Oost-Europa wisselt per land wel. Maar het wordt wel steeds beter.
Want dat is een naam waar je niet mee gepest wordtquote:Op zondag 23 mei 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag op Facebook dat iemand die ik ken van mijn basisschool zijn zoon Soy genoemd heeft.
quote:
zeggen dat je atheïst bent of zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo zouden ze je in het Amerikaanse zuiden vreemd aankijken?
Servie is geloof ik vrij conservatief?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was ik in Servië met een lesbisch stel; daar werden we van het terras afgekeken en waren de mensen volgens mij geen vriendelijk dingen aan het roepen. Blijkbaar is dat nog erg lastig voor sommige mensen
Nou dat zou ik zo niet zeggen, tuurlijk zijn er nu veel hippie achtigen maar zou Duitsers nooit afschilderen als soyboys.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer dat ze na WO2 slappe soyboys zijn geworden
Ze hadden hem ook Ketjap kunnen noemen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hard als Krupp staal, dat volkquote:Op zondag 23 mei 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat zou ik zo niet zeggen, tuurlijk zijn er nu veel hippie achtigen maar zou Duitsers nooit afschilderen als soyboys.
Nogal ja... maar Kroatië ook hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Servie is geloof ik vrij conservatief?
Ik als stronteigenwijs figuur vind jou nog eigenwijsquote:
Orthodoxe christenen. Dat is vrij conservatiefquote:Op zondag 23 mei 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Servie is geloof ik vrij conservatief?
ben juist super meegaandquote:Op zondag 23 mei 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik als stronteigenwijs figuur vind jou nog eigenwijs
nee joh. hang gewoon een beetje rondquote:Op zondag 23 mei 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe het niet, er is zoveel om voor te leven
Dat gaat prima, revisionisten uitlullen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was ik in Servië met een lesbisch stel; daar werden we van het terras afgekeken en waren de mensen volgens mij geen vriendelijk dingen aan het roepen. Blijkbaar is dat nog erg lastig voor sommige mensen
Die Duitse pretparken zie je het nog het duidelijkst, half Afrika loopt daar met een vuilprikker rond maar degene die op het knopje van de achtbaan mag drukken is blond.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat zou ik zo niet zeggen, tuurlijk zijn er nu veel hippie achtigen maar zou Duitsers nooit afschilderen als soyboys.
En ik ben heel normaalquote:
Als ik iets tegen een ander zeg moet jij niet antwoorden.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat prima, revisionisten uitlullen.
Dat arme Duitsland toch...
Als je vrijwillig je land laat overspoelen door migranten dan mag je gerust stellen dat je landje door soyboys wordt bevolkt.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe meer ruimte hoe beterquote:Op zondag 23 mei 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb vanmiddag een konijnenhok gebouwd, maar die is een beetje heel groot geworden
Jawohl!quote:Op zondag 23 mei 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik iets tegen een ander zeg moet jij niet antwoorden.
Ben je ook zo bij vrienden of collega’s dat 2 anderen praten en jij steeds antwoord geeft?
Nou, ga het leger in dan.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vrijwillig je land laat overspoelen door migranten dan mag je gerust stellen dat je landje door soyboys wordt bevolkt.
En Nederland en de rest van West-Europa heeft hetzelfde probleem.
Iedereen straks beigequote:Op zondag 23 mei 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je vrijwillig je land laat overspoelen door migranten dan mag je gerust stellen dat je landje door soyboys wordt bevolkt.
En Nederland en de rest van West-Europa heeft hetzelfde probleem.
Sojavreter. Ga het land dienen... Voor KONING en VADERLAND.quote:
Oh lekker wel hoor een beetje kleuren en culturen door elkaar als je die achterlijke religie maar eerst eruit slaat.quote:
Neuh. Pas als er een radicale omslag in denken komt zou ik eventueel overwegen om in dienst te gaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sojavreter. Ga het land dienen... Voor KONING en VADERLAND.
Een radicale omslag in denken?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh. Pas als er een radicale omslag in denken komt zou ik eventueel overwegen om in dienst te gaan.
Nu doen we vooral politieagent spelen voor die geitenneukers in een zandbak hier ver vandaan.
Als jij militair was zou het hele pelotonquote:Op zondag 23 mei 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sojavreter. Ga het land dienen... Voor KONING en VADERLAND.
Nee Boedapest.quote:
Nee, iemand die jeremieert over de teloorgang van ons schoon land door de influx van migranten wegens teveel soyboys aansporen daar iets aan te gaan doen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Links elitair gedrag, zelf te lui en te bang maar een ander wel het leger in wensen.
Je seksuele fantasieën worden steeds... frappanter.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij militair was zou het hele peloton
je na de mars over je hoofd heen zeiken als je in foetushouding ligt in de barak.
Goed plan. Geen Hollanders meer naar Brabant.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Dat we grenzen sluiten en weer voor onszelf op gaan komen.
we zijn te klein denk ikquote:Op zondag 23 mei 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Dat we grenzen sluiten en weer voor onszelf op gaan komen.
Wat moet ik daaraan gaan doen dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, iemand die jeremieert over de teloorgang van ons schoon land door de influx van migranten wegens teveel soyboys aansporen daar iets aan te gaan doen.
Wat je dus zegt is precies van toepassing op onze wijnconnaisseur.
nee, soyboys zijn verwijfde blauwharige mannen die meer bezig zijn met hun instagram dan met de VERDEDIGING VAN HET VADERLAND.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
soyboys klinkt als een gang die voorkomt in aziatische steden?
nee jammer. Komt wel weerquote:Op zondag 23 mei 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Fles is echt niet meer terug geweest hè?
Nee je hebt hem weggejaagdquote:Op zondag 23 mei 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Fles is echt niet meer terug geweest hè?
Dan doe je iets anders... je bent toch geen soyboy of zo... Be a man.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet ik daaraan gaan doen dan?![]()
Tienduizend kogels en een raketwerper bij defensie pikken en dan in mijn eentje oorlogje spelen?
Bruintjes verschepen naar het beloofde land.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
Nederland is groot geworden door export en import
oh komt dat van het zelfde kinderachtige gedoe als chads, blue en red pills en stacys ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, soyboys zijn verwijfde blauwharige mannen die meer bezig zijn met hun instagram dan met de VERDEDIGING VAN HET VADERLAND.
yep, you got itquote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh komt dat van het zelfde kinderachtige gedoe als chads, blue en red pills en stacys ofzo?
bruintjes uit de bosjes pikken.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bruintjes verschepen naar het beloofde land.
Is CL een neger?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ik niet!
(Het was een neger)
het houdt ze van de straat...quote:Op zondag 23 mei 2021 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik allemaal zo stopzinnig met die achterlijke termen die ze gebruiken.
Ik stem op de partijen die tegen massa immigratie zijn en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen om dat ook te doen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan doe je iets anders... je bent toch geen soyboy of zo... Be a man.
Anders hadden we nu geen Oprah Winfrey gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bruintjes uit de bosjes pikken.
bruinsnatching
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders hadden we nu geen Oprah Winfrey gehad
Je kleurt met een potloodje op een papiertje.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stem op de partijen die tegen massa immigratie zijn en probeer zoveel mogelijk mensen te overtuigen om dat ook te doen.
Verder kun je helaas niet zoveel doen.
Ik was hetquote:Op zondag 23 mei 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was ik niet!
(Het was een neger)
Ben geen man lieverdquote:Op zondag 23 mei 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kleurt met een potloodje op een papiertje.
OK, Alpha male.
Eerst maar een keer poeliewoepsie laten squirten en kakelen als een kip voordat je het over mannelijkheid mag hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kleurt met een potloodje op een papiertje.
OK, Alpha male.
gekkies met hun puntmutsenquote:
nee, nee, nee...quote:Op zondag 23 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst maar een keer poeliewoepsie laten squirten en kakelen als een kip voordat je het over mannelijkheid mag hebben.
Rare vraag, maar heb je nu ook officieel een andere voornaam?quote:
ze wilden zwarten bang maken omdat ze er dan als spoken uitzagen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gekkies met hun puntmutsen
zouden ze zelf nou nooit hebben gedacht misschien zien we er wat dom uit zo?
oh wowquote:Op zondag 23 mei 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze wilden zwarten bang maken omdat ze er dan als spoken uitzagen.
(No joke).
kleinepiemelsyndroom waarschijnlijkquote:Op zondag 23 mei 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
wat kunnen mensen toch ook walgelijk zijn he
Etto kan ook wel eens normaal doen hoor.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
De kern van de hele diersoort.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
Dat hoor ik steeds van Opperprofeet van de Nieuwe Punk Paul Joseph Watson MD DD MA BAquote:
Jaquote:Op zondag 23 mei 2021 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rare vraag, maar heb je nu ook officieel een andere voornaam?
#durf te vragen
Nou hij is gewoon snel getriggerd op alles dat niet extreem links is maar denk dat ie het goed bedoelt.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Etto kan ook wel eens normaal doen hoor.
Okee, Ik heb wel eens gehoord dat je achternaam wijzigen vrij prijzig is. Geldt dat ook voor zoiets??quote:Op zondag 23 mei 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja![]()
Naar de geboortegemeente gegaan en daar de boel officieel laten wijzigen.
Oh dus je kunt de juiste informatiebronnen wel vinden?quote:Op zondag 23 mei 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds van Opperprofeet van de Nieuwe Punk Paul Joseph Watson MD DD MA BA
En wat links en rechts zijn heb je ook nog steeds niet begrepen.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hij is gewoon snel getriggerd op alles dat niet extreem links is maar denk dat ie het goed bedoelt.
Blijft een eng kantje toch wel, dat beter weten voor een ander, de kern van zowat iedere misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou hij is gewoon snel getriggerd op alles dat niet extreem links is maar denk dat ie het goed bedoelt.
Om hilarische pseudowetenschap te vinden? Uiteraard, ben van alle markten thuis.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dus je kunt de juiste informatiebronnen wel vinden?
Achternaam wijzigen kan in Nederland alleen via de rechter en met een goede reden. (als je Poepjes van je achternaam heet ofzoquote:Op zondag 23 mei 2021 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee, Ik heb wel eens gehoord dat je achternaam wijzigen vrij prijzig is. Geldt dat ook voor zoiets??
Ja ik ben er ook niet helemaal gerust over, hij ziet ook nog steeds niet in dat het linkse gedachtegoed de voedingsbodem voor de smerigste oorlogen is.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een eng kantje toch wel, dat beter weten voor een ander, de kern van zowat iedere misdaad tegen de menselijkheid.
quote:Op zondag 23 mei 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft een eng kantje toch wel, dat beter weten voor een ander, de kern van zowat iedere misdaad tegen de menselijkheid.
Socialisme is de grootste massamoordenaar uit de geschiedenis.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet helemaal gerust over, hij ziet ook nog steeds niet in dat het linkse gedachtegoed de voedingsbodem voor de smerigste oorlogen is.
Van Johan naar Johanneke?quote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Achternaam wijzigen kan in Nederland alleen via de rechter en met een goede reden. (als je Poepjes van je achternaam heet ofzo)
Voornaam en geslacht wijzigen is gratis, maar moest wel een verklaring van de VU meenemen (die was 65,-) en je moet natuurlijk een nieuw rijbewijs en paspoort etc.
Okeequote:Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Achternaam wijzigen kan in Nederland alleen via de rechter en met een goede reden. (als je Poepjes van je achternaam heet ofzo)
Voornaam en geslacht wijzigen is gratis, maar moest wel een verklaring van de VU meenemen (die was 65,-) en je moet natuurlijk een nieuw rijbewijs en paspoort etc.
Bewezen, een feit, niet omheen te kijken.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Socialisme is de grootste massamoordenaar uit de geschiedenis.
Waar wordt er precies socialisme opgehemeld hier, Los?quote:Op zondag 23 mei 2021 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bewezen, een feit, niet omheen te kijken.
En toch zijn er mensen die het lukt.
Foei ik reageer op US. Dan mag jij niet antwoorden.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar wordt er precies socialisme opgehemeld hier, Los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |