SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Budapestenaar op 23-05-2021 19:36:40 ]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiastquote:Op zondag 23 mei 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis Boedapest.Maar daar ga ik dan liever in december heen.
Misschien kies ik wel voor Engeland
Nee dan istie aan het nadenkenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiast
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef UitStraling het volgende:
Dat van varkensvlees niet mogen eten was gewoon een economische boycot van een Sultan omdat ze daar geen varkens hadden en in Europa wel, lulverhaal eromheen en klaar.
Poll?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar gaat de poll in de OP eigenlijk over?
Teveel wensen, te weinig tijdquote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je zo kijkt is het ook niet super enrthousiast
prima beetje sneeuwquote:Op zondag 23 mei 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De komende dagen is het meer [ afbeelding ]
Retourtje rotterdam-eindhovenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had een tijdje terug een voucher gevraagd voor een vlucht. Ik dacht dat ik netjes het aankoopbedrag terug had gekregen. Maar nu zie ik dat het een voucher voor 14 euro is
Dat is dan wel een luxe prive-jet. Voor dat kippestukjequote:
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.quote:
Snap ik. Je hebt toch gewoon recht op de prijs die je ervoor hebt betaald???quote:Op zondag 23 mei 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.
Toen ik de voucher ontving, dacht ik dat er 114 euro stond
Word blijkbaar een beetje kippig
hmm er achter aan?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Originele ticketprijs was 118 euro. Ik heb de vlucht een keer verschoven en moest toen 9 euro bijbetalen.
Toen ik de voucher ontving, dacht ik dat er 114 euro stond
Word blijkbaar een beetje kippig
Mja, dat weet ik niet. Ik heb de vlucht een keer verschoven. Misschien heb ik daarmee mijn recht op het volledige bedrag verspeeld of zo.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt toch gewoon recht op de prijs die je ervoor hebt betaald???
quote:
lijkt alsof ze je hebben 'afgekocht' ofzoquote:Op zondag 23 mei 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebeld. Wachttijd meer dan een half uur, gevolg door tuutuutuut.
Nu maar berichtje via messenger gestuurd.
Jammer, anders had ik nu al een ticket gehad
Mja, kan gewoon een foutje zijn. Vind het alleen zo raar dat ik dit niet heb gezien toen ik die voucher kreeg.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt alsof ze je hebben 'afgekocht' ofzo
Tofquote:Op zondag 23 mei 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde twee weken naar Hongarije.
Tof. Ik zou iig niet naar Vilnius gaan, voor je het weet moet je landen in Minskquote:Op zondag 23 mei 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Sowieso een week Boedapest en dan nog even kijken wat ik met de andere week doe.
quote:Op zondag 23 mei 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tof. Ik zou iig niet naar Vilnius gaan, voor je het weet moet je landen in Minsk![]()
![]()
![]()
![]()
Okeequote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Waarschijnlijk ga ik een paar dagen naar Lillafüred. En een paar dagen naar ons eigen huis, als mijn pa daar dan nog is.
Foutje moet kunnen baasquote:Op zondag 23 mei 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
vouchers gaan niet altijd goed.
familielid had er 4 gekregen
bleek dat er 2 bij volgende boeking ongeldig waren
na even bellen, foutje in systeem (foutje van duizend+ euro)
Beter dan bij je ex in de straat.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, appartement in de straat bij een ex-collega. Misschien maar niet doen
Die woont daar nietquote:Op zondag 23 mei 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter dan bij je ex in de straat.
Dat heb ik vier jaar dagelijks gezien. Niet bij het VUMC weliswaarquote:Op zondag 23 mei 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
Zag net de traumaheli landen bij het VUMC
Ik voelde me even als Ballie die een bootje zietquote:Op zondag 23 mei 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik vier jaar dagelijks gezien. Niet bij het VUMC weliswaar
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik voelde me even als Ballie die een bootje ziet
nat broekje??quote:Op zondag 23 mei 2021 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik voelde me even als Ballie die een bootje ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nat broekje??Zeg je nou dat ballie lekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
nat broekje??Scheelde niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |