abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 13:52:20 #226
18653 crew  D.
pi_200951481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Welk nieuws is nog niet ingeprijst denk je?
Aangezien jij zo negatief bent zal ik extreem (en overdreven) positief reageren:

Cardano heeft jaren gebouwd en gaat volgende maand pas live. Dan zijn ze in alle opzichten beter dan ETH. (Kwalitatief, sneller, goedkoper...)
Veel projecten zullen overstappen, ook ADA gaan gebruiken, of er nog op ontwikkeld worden. Geen enkele reden om te denken dat ADA niet de mc van ETH kan halen. Da’s een x6.
Veel mensen denken ook dat ETH nog zeker x4 gaat, dat doorberekend is een x24 voor ADA, een $50 ADA dus.

Mogelijk dus, maar extreem optimisch, en zeker niet op korte termijn.

Zelf ben ik wat voorzichtiger met verwachtingen, maar denken dat dit de top al is klinkt meer als trollen.

Mijn voorzichtig positieve voorspelling is nog een x3 deze bullrun :Y
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:00:36 #227
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200951574
Leen van Frisia gebeld voor een extra kredietje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200951669
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:52 schreef D. het volgende:
Aangezien jij zo negatief bent zal ik extreem (en overdreven) positief reageren:
Dan zal ik weer reageren met wat realisme, goed? ;)
quote:
Cardano heeft jaren gebouwd en gaat volgende maand pas live.
Ze hebben een duidelijke roadmap en zijn hier al lang mee bezig. Dit soort dingen zitten dan over het algemeen ook wel in de prijs verwerkt.
quote:
Dan zijn ze in alle opzichten beter dan ETH. (Kwalitatief, sneller, goedkoper...)
In theorie ja. Dat moet altijd nog maar blijken.
quote:
Veel projecten zullen overstappen, ook ADA gaan gebruiken, of er nog op ontwikkeld worden.
Er zijn meerdere smart-contract-platformen sneller en goedkoper dan Ethereum. Dat heeft er niet altijd direct voor gezorgd dat alles massaal overstapt. Er is al jaren gebouwd op Ethereum. Er is ontzettend veel activiteit gaande. er zijn missers gemaakt, en successen. Er is een hele geschiedenis. Smart contracts gaan letterlijk volgende maand pas live op Cardano
quote:
Geen enkele reden om te denken dat ADA niet de mc van ETH kan halen. Da’s een x6.
Alles kan. En dat is dan dus voornamelijk gebaseerd op hype en de belofte dat alle activiteit zal overstappen.
quote:
Veel mensen denken ook dat ETH nog zeker x4 gaat, dat doorberekend is een x24 voor ADA, een $50 ADA dus.
Waarmee Cardano anderhalf keer zoveel waard zal zijn als het grootste bedrijf dat de wereld ooit gezien heeft (Apple). Of ruim 3x het BBP van Nederland... 8)7
quote:
Zelf ben ik wat voorzichtiger met verwachtingen, maar denken dat dit de top al is klinkt meer als trollen.
Iets wat in een half jaar x20 gaat een mogelijke top noemen is trollen...? Je zit echt met je hoofd in de wolken
quote:
Mijn voorzichtig positieve voorspelling is nog een x3 deze bullrun :Y
Dat kan prima. Crypto heeft momentum. Daar profiteren alle projecten van. Zoals ik eerder aangaf, Wie weet gaat het nog naar de $5. Maar houd gewoon rekening met de downside. Dat risico word alsmaar groter en gevaarlijker
  Moderator woensdag 18 augustus 2021 @ 19:30:56 #229
18653 crew  D.
pi_200970455
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dan zal ik weer reageren met wat realisme, goed? ;)
[..]
Prima :Y
quote:
Dat kan prima. Crypto heeft momentum. Daar profiteren alle projecten van. Zoals ik eerder aangaf, Wie weet gaat het nog naar de $5. Maar houd gewoon rekening met de downside. Dat risico word alsmaar groter en gevaarlijker
Kijk, we zijn het eens :P
pi_200970645
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 13:14 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ruim 80% van de tijd dat Cardano live is is de prijs niet boven ¤0.10 geweest. Maar lekker elkaar de kop gek maken om ze nu te kopen op ¤1.80. Kan echt alleen maar goed gaan inderdaad...
Was jij niet de persoon die 0 risico zag in stable coins :D
pi_200970665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:42 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Was jij niet de persoon die 0 risico zag in stable coins :D
Dat heb ik nooit beweerd. Maar vertel, welke stablecoin is geklapt?
pi_200970770
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 20:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Erg jammer. Ach, je kunt niet altijd zes gooien. Ik wacht nu maar af.
Wuppiegod
pi_200970926
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Wuppiegod
Daar gaat al m’n kut geld 8)7
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 20:02:56 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200970982
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 16:29 schreef Ynnad_Er het volgende:
Vandaag toch maar ook de stap gemaakt. ADA en ETH gekozen, en voor de leuk Ripple. Geen idee wat die laatste gaat doen.
^O^
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 19 augustus 2021 @ 08:56:26 #235
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_200976855
Goed om te zien dat deze coin het ondanks het slechte sentiment toch goed blijft doen te opzichte van anderen. Dit geeft veel hoop voor de toekomst.
pi_200981409
Roellie80
dat het in de prijs is ingecalculeerd ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het nieuws bekend en kopen mensen daardoor ADA maar wanneer er Dapps worden gebouwd op cardano zoals een Dex (Decentralised Exchange) en liquidity pools zoals Liqwid zullen zij liquiditeit nodig hebben om hun Dapp op te starten. dat betekent dat zij een grote hoeveelheid ADA nodig hebben. veel vraag en minder aanbod dus.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 13:50:59 #237
18653 crew  D.
pi_200981488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Daar gaat al m’n kut geld 8)7
The fomo is strong :Y
pi_200982656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:45 schreef bruinwerker het volgende:
Roellie80
dat het in de prijs is ingecalculeerd ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk is het nieuws bekend en kopen mensen daardoor ADA maar wanneer er Dapps worden gebouwd op cardano zoals een Dex (Decentralised Exchange) en liquidity pools zoals Liqwid zullen zij liquiditeit nodig hebben om hun Dapp op te starten. dat betekent dat zij een grote hoeveelheid ADA nodig hebben. veel vraag en minder aanbod dus.
Lees je post nog eens terug. Het zit vol met "als en dan".

Voor nu is het de belofte dat al deze dingen zullen gaan plaatsvinden. Die hype die hier omheen zit is voorlopig vele malen groter dan wat er nodig is om liquiditeitspools te voorzien. Dat is niet erg, dat is crypro.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2021 15:15:08 ]
pi_200982692
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2021 15:14:36 ]
pi_200982852
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:12 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Lees je post nog eens terug. Het zit vol met "als en dan".

Voor nu is het de belofte dat al deze dingen zullen gaan plaatsvinden. Die hype die hier omheen zit is voorlopig vele malen groter dan wat er nodig is om liquiditeitspools te voorzien. Dat is niet erg, dat is crypro.
Of je nou in de crypto, aandelen of vastgoed zit is het altijd een kwestie van als en dan. ik snap je punt niet? je koopt iets met de achterliggende gedachte dat er na je aankoop iets gebeurd waardoor de prijs omhoog gaat. een willekeurig bedrijf die waarschijnlijk goeie kwartaalcijfers presenteert. een huis die je hopelijk voor een goeie prijs kan doorverkopen nadat je die verbouwd hebt. huizen die per jaar 10% meer waard worden als de woningkrapte blijft bestaan.

Niks is zeker en al helemaal niet in de crpyto wereld. maar dat is wel het spelletje, wat probeer je precies te zeggen?
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_200983094
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:24 schreef bruinwerker het volgende:

[..]
Of je nou in de crypto, aandelen of vastgoed zit is het altijd een kwestie van als en dan. ik snap je punt niet? je koopt iets met de achterliggende gedachte dat er na je aankoop iets gebeurd waardoor de prijs omhoog gaat. een willekeurig bedrijf die waarschijnlijk goeie kwartaalcijfers presenteert. een huis die je hopelijk voor een goeie prijs kan doorverkopen nadat je die verbouwd hebt. huizen die per jaar 10% meer waard worden als de woningkrapte blijft bestaan.
Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.
quote:
Niks is zeker en al helemaal niet in de crpyto wereld. maar dat is wel het spelletje, wat probeer je precies te zeggen?
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.
pi_200983132
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Meestal zit er wat meer achter dan een belofte op papier.. Maar nogmaals. Ik ben een groot van fan crypto en de winst die hiermee te halen valt.
[..]
Ik probeer te zeggen dat als iets 20x in een halfjaar omhoog is gegaan het verstandig is winst te nemen. De downside risico's zijn vele malen groter dan de winsten. Ik snap dat dit een onpopulaire boodschap is, maar wees gewoon voorzichtig.
zeker! ik heb gemerkt bij mensen in mijn omgeving en ook bij mijzelf, dat als de markt positief is ''de sky the limit is''. De kanttekening die jij schetst is helemaal terecht natuurlijk.
pi_200986360
Whats geburd?,we gaan weer verder richting de 2 euro
pi_200987425
Cardano groeit gewoon rustig door dat is er gaande. :P

Kan Cardano ooit ooit in de ‘’echte’’ wereld van nut zijn voor bedrijven? Ze zijn volgens eigen zeggen wel bezig met wat fortune 500 bedrijven maar het is allemaal vrij abstract.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200988133
Let go to the moon
pi_200988148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
Cardano groeit gewoon rustig door dat is er gaande. :P

Kan Cardano ooit ooit in de ‘’echte’’ wereld van nut zijn voor bedrijven? Ze zijn volgens eigen zeggen wel bezig met wat fortune 500 bedrijven maar het is allemaal vrij abstract.
Ben benieuwd wat 12 September gaat doen
pi_200988292
Lees net iets van Japan en cardona 25-8 listing in japan
pi_200988545
:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200988793
Blijft hangen op 1,999 (euro)
pi_200989519
Heerlijke ATH jaaaa
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo