abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 mei 2021 @ 17:23:56 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199584528


JAA!!! daar is een van onze favoriete voorrondes weer. De 71ste editie van dit festival. In 2021 van 2 maart tot met 6 maart. Meerdere avonden vol genot, of moet ik zeggen meerdere nachten,we gaan tot diep in de nacht door, dus eigenlijk is het tot 7 maart. Tot half 2 wachten tot dat de gouden krabpaal uit de coulissen komt en dan duurt het alsnog tot half 3 door vier intervalacts. Het is afwachten hoe het festival er nu uit ziet door corona. We hopen dat het orkest blijft, het publiek is maar nog de vraag. Geen mensen meer met doorligplekken in hun superdure designer jurk? Er wordt toch niet gesneden in het aantal intervalacts?




DE WINNAAR IS MANESKIN


Jaaaaa gewonnen!!!!! 🤘
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199584532
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het echt jammer dat de zanger zichzelf zo moet verdedigen, omdat een paar complete losers op sociale media (en helaas ook hier op FOK!) dit soort onzin de wereld in helpen. Je moet toch wel behoorlijk kut in het leven staan om zo'n instelling te hebben.
Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebben :X Dat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 17:29:35 #3
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199584615
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebben :X Dat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
Helemaal erg ja. Lekker sensatie zoeken, zelfs NOS doet er aan mee. Mooi staaltje journalistiek hoor. Dat een nobody op een zolder het doet is één ding, maar dat zelfs NOS er een berichtje aan moet wagen is echt om te kotsen.

Ruim 4000 man aanwezig in die zaal, 25+ camera's, je eigen delegatie naast je op de bank, camera's op je gericht omdat je aan de top staat en dan even een lijntje pakken ja. Een lijntje dat daar onzichtbaar is gekomen, zo maar uit het niets, pats boem opeens ligt het er zonder dat één van de 25 camera's het heeft opgepikt bij het bijzijn van 4000 man _O- Geloofwaardig ook.

.. maar goed, jammer dat het zo moet. Goed dat hij zelf om een drugstest heeft gevraagd om het meteen de wereld uit te helpen. Hij had aardig wat liters bier/wijn achter zijn kiezen, dat wel :D
  zondag 23 mei 2021 @ 17:29:36 #4
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199584618
Tot nu toe hebben ze alleen concerten in Italië gepland staan, maar lijkt me dat daar nog wel een paar Europese concerten aan toegevoegd gaan worden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 17:30:19 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199584632
quote:
99s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Tot nu toe hebben ze alleen concerten in Italië gepland staan, maar lijkt me dat daar nog wel een paar Europese concerten aan toegevoegd gaan worden.
Ja, zie wel een Melkweg of Tivoli ofzo gebeuren :D
pi_199584646
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebben :X Dat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
Waarom werd hij dan aangetikt ? wat deed ie anders ? zijn contactlenzen zoeken ? vragen vragen vragen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 23 mei 2021 @ 17:32:33 #7
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199584675
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:31 schreef TLC het volgende:

[..]

Waarom werd hij dan aangetikt ? wat deed ie anders ? zijn contactlenzen zoeken ? vragen vragen vragen
Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.
pi_199584691
quote:
99s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.
Dat zou kunnen, en misschien net op het moment dat hij wegdoezelde.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199584703
En al deed ie een lijntje, who cares.

Maar volgens mij deed ie dat niet hoor. Je moet toch altijd even sniffen en aan je neus frunniken als je dat gedaan hebt? Ben geen expert, maar dat zie ik altijd in films zo :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 17:35:17 #10
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199584724
quote:
99s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.
Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.



Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.

Edit: Plaatje gejat van twitter :D
  zondag 23 mei 2021 @ 17:37:12 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_199584754
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.

[ afbeelding ]

Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.
Haha mooi ge-csi'd.
pi_199584955
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Hij was aan het juichen, volgens mij is dit fragmentje nadat ze twaalf punten kregen van een jury. Je ziet de gitarist en bassist ook juichen. De zanger roept iets, balt zijn (rechter)vuist en kijkt naar beneden.

[ afbeelding ]

Als hij in deze houding een lijntje kan snuiven van een tafel dat een heel stuk lager staat dan heeft meer zuigkracht dan een gemiddelde Dyson.

Edit: Plaatje gejat van twitter :D
Mijn gedachte is wel, is hij linkshandig. :+

Zonder dollen.
Gister live was het m’n eerste gedachte, gewoon puur die beweging. Maar het kan van alles zijn. Het is nogal een beschuldiging.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 17:53:10 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199584997
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mijn gedachte is wel, is hij linkshandig. :+

Zonder dollen.
Gister live was het m’n eerste gedachte, gewoon puur die beweging. Maar het kan van alles zijn. Het is nogal een beschuldiging.
Het ziet er gek uit, absoluut, maar het is ook een stukje "common sense".

Hij zit daar niet alleen, maar met 25+ camera's, 3500 man aan publiek, 500 man aan delegaties/medewerkers, eigen delegatie van RAI op dezelfde bank, 200 miljoen mensen die thuis kijken en cameramannen die letterlijk twee meter va hun afstaan om alle reacties etc. in beeld te brengen.

Positie van Italīe was ook nog eens echt precies in het midden van de zaal. Pal voor podium, met links en rechts nog meer delegaties. Denk je echt dat al die mensen daar geen foto hadden gemaakt als er daadwerkelijk iets was gebeurd? Of dat de delegaties van Frankrijk/Zwitserland etc. een klacht hadden ingediend?

Het is een hoop kabaal om niks.

In welke wereld haalt dan iemand in zijn hoofd om een lijntje te doen :D
pi_199585069
quote:
99s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Gewoon, omdat 'heej man, we zijn in beeld, doe enthousiast'.
Doe een beetje enthousiast! De zanger was wel een beetje aan arrogante chagrijn om te zien. :+
pi_199585076
Dat 'er was een glas gebroken en die pakte ik op'- verhaal lijkt natuurlijk nergens naar als je ziet dat hij beide handen boven de tafel heeft tijdens dit fragment. Goed dat hij een drugstest doet, zonde dat het nodig is, maar de verklaring die ze geven klopt gewoon ook niet..
pi_199585081
Op basis van de beelden zou ik zeggen: ze kregen twaalf punten, er wordt gejuicht. Een glas valt door het juichen kapot tussen de voeten van de zanger. Hij kijkt naar beneden om de schade te bekijken en het bandlid naast hem stoot hem aan om hem te attenderen op de camera, zo van: laat maar even liggen, dat is nu niet belangrijk.

Case closed!
pi_199585103
Iets anders: ik zag nog deze foto van een paar jaar terug langs komen. Grappig om dat te zien.
pi_199585121
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:53 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Het ziet er gek uit, absoluut, maar het is ook een stukje "common sense".

Hij zit daar niet alleen, maar met 25+ camera's, 3500 man aan publiek, 500 man aan delegaties/medewerkers, eigen delegatie van RAI op dezelfde bank, 200 miljoen mensen die thuis kijken en cameramannen die letterlijk twee meter va hun afstaan om alle reacties etc. in beeld te brengen.

Positie van Italīe was ook nog eens echt precies in het midden van de zaal. Pal voor podium, met links en rechts nog meer delegaties. Denk je echt dat al die mensen daar geen foto hadden gemaakt als er daadwerkelijk iets was gebeurd? Of dat de delegaties van Frankrijk/Zwitserland etc. een klacht hadden ingediend?

Het is een hoop kabaal om niks.

In welke wereld haalt dan iemand in zijn hoofd om een lijntje te doen :D
Het lijkt me ook vreemd om dit in een drukke zaal te doen. Anderzijds kun je laag op de tafel duiken en denken dat je amper in beeld bent, want je bukt “even” en snel, en je kunt ook denken dat het juist door een drukke zaal niet opgemerkt wordt omdat er 100 andere situaties zijn met zķveel mensen die dan in beeld komen.
Wanhoop, stress en nood naar een lijntje kan groot zijn. :+

Het lijkt me nog steeds sterk. Als het niet waar is, is het echt een vervelende trieste beschuldiging.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 23 mei 2021 @ 18:01:33 #19
269689 crew  Viv
pi_199585127
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef Momazie het volgende:
Dat 'er was een glas gebroken en die pakte ik op'- verhaal lijkt natuurlijk nergens naar als je ziet dat hij beide handen boven de tafel heeft tijdens dit fragment. Goed dat hij een drugstest doet, zonde dat het nodig is, maar de verklaring die ze geven klopt gewoon ook niet..
Scherven aan de kant rommelen kan ook met je schoenen toch? Dat zou ik zelf doen in ieder geval. :Y)
pi_199585153
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het lijkt me ook vreemd om dit in een drukke zaal te doen. Anderzijds kun je laag op de tafel duiken en denken dat je amper in beeld bent, want je bukt “even” en snel, en je kunt ook denken dat het juist door een drukke zaal niet opgemerkt wordt omdat er 100 andere situaties zijn met zķveel mensen die dan in beeld komen.
Wanhoop, stress en nood naar een lijntje kan groot zijn. :+

Het lijkt me nog steeds sterk. Als het niet waar is, is het echt een vervelende trieste beschuldiging.
Er stond daar niet eens een tafel, alleen een drinkbowl, zie de screenshot hierboven
pi_199585168
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Doe een beetje enthousiast! De zanger was wel een beetje aan arrogante chagrijn om te zien. :+
Maar over de beelden van het hele team van Oekraīne hoor je niemand. Die trokken me een paar bekken. :D

Die eyeliner werkt niet mee als je bozig kijkt.

Overigens denk ik dat je er als artiest ook wel doorheen zit. :) Een show die tot in den treuren doorgaat. Dagenlang interviews. Maar toch veel in een verplichte corona bubbel. Ik denk dat veel artiesten wel aardig toe zijn aan wat dagen rust.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199585169
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 17:24 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Het erge is dat zelfs 'serieuze' media er over geschreven hebben :X Dat is het gevaar van social media - je kan van alles roepen en als het door anderen opgepakt wordt, help je het nooit meer uit de wereld, hoe onzinnig ook.
Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt. :')
pi_199585184
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar over de beelden van het hele team van Oekraīne hoor je niemand. Die trokken me een paar bekken. :D

Die eyeliner werkt niet mee als je bozig kijkt.

Overigens denk ik dat je er als artiest ook wel doorheen zit. :) Een show die tot in den treuren doorgaat. Dagenlang interviews. Maar toch veel in een verplichte corona bubbel. Ik denk dat veel artiesten wel aardig toe zijn aan wat dagen rust.
Oekraīne was toch wel minder in beeld dus dat heb ik oprecht gemist. :P
pi_199585201
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik dacht dat het Coen Swijnenberg ofzo was die zich bij dat gifje gelijk afvroeg of de band wel kon optreden. Alsof hij de eerste zanger is die onder invloed optreedt. :')
Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 mei 2021 @ 18:07:26 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_199585215
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:06 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder lastig optreden als je zoals die gitarist in tranen bent.
Scheelt dat muziek niet live is :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')