abonnement Unibet Coolblue
pi_199584075
Ik heb echt een hartgrondige hekel aan hitte:
- slecht slapen omdat het te warm is
- alles stinkt veel sneller. Denk aan een kliko waar je voorbij loopt, maar ook mensen.
- mensen die zich onbedekt in het openbaar begeven waardoor je in de supermarkt bijvoorbeeld geconfronteerd wordt met natte harige oksels. Of vieze blote voeten in sandalen.
- veel insecten
- sneller zweten bij beweging buiten
- etc.

Nu is het bijna juni en we hebben nog geen hitte gehad. Dat is wel eens anders geweest. Dit is wel een juich waard dus. 👍
OK, we hebben veel regen gehad. Dat is minder fijn, maar zolang er geen hitte is hoor je me daar niet over klagen.

Wel jammer dat ik net lees dat een koele lente betekent dat de zomer waarschijnlijk niet koel is. Gezien global warming zullen we wel weer extreme hitte krijgen de komende maanden, maar mei was top in ieder geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2021 17:05:21 ]
  Miss 200.000.000! zondag 23 mei 2021 @ 17:03:02 #2
367000 roos94
pi_199584107
Weten _O_

Hitte :r
pi_199585418
ok dikkie
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_199587667
Graadje of 20/25, met een beetje wind.
's Nachts afkoelend naar een graadje of 16, met een buitje voor het stof.
Zo mag het van mij het hele jaar zijn.

30+ vind ik niet leuk.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_199587913
Vandaag vond ik het anders smerig warm op d'n zolderkamer.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_199792637
Echte hitte hoeft van mij nou ook weer niet inderdaad, is gewoon niet praktisch. Het enige wat je dan kunt doen is aan het water liggen of thuis onder de airco.

Maar toch is hitte is altijd nog beter dan regen en kou, het geeft wel een vrolijk gevoel, maar dat doet 25 graden ook wel
  maandag 14 juni 2021 @ 13:22:11 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_199880027
Het gaat best lekker deze zomer. Het koelt 's nachts goed af. Dit weertype moeten we vast zien te houden. Wat sneeuw en ijs in de winter en zomers mooi weer maar niet te idioot warm en 's nachts lekker koel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')