quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn jullie geworden wat jullie vroeger wilden worden?
Love after love*quote:Op zondag 23 mei 2021 13:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Do you belieeeeeve in life after love?
Geinig dat je dit zegt, ik dacht namelijk dit ook, totdat ik het googlede. Hele leven naar de kloten nu (zie het refrein).quote:
Want iemand kan niet zonder mad zijn gewoon geen zin hebben in een nieuwe cyclus van de onzin van een bafbedkastautist?quote:
Hij is mad dat ik met een veredelde Braddie-lifestijl meer binnentrek dan hem. Etten-Leur is woonplaats van m'n zolderkamer.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat lees ik hier? Kunt u mij dit nader toelichten s.v.p.
Die zet ik dus ook nooit meer opquote:Op zondag 23 mei 2021 13:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Geinig dat je dit zegt, ik dacht namelijk dit ook, totdat ik het googlede. Hele leven naar de kloten nu (zie het refrein).
https://genius.com/Cher-believe-lyrics
Was jij niet degene die me lokte in de andere sc?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Want iemand kan niet zonder mad zijn gewoon geen zin hebben in een nieuwe cyclus van de onzin van een bafbedkastautist?
Ik denk daar anders over.
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Was jij niet degene die me lokte in de andere sc?
Je kan ook in KSC posten, daar zitten meer users die een levendige fantasie hebbenquote:Op zondag 23 mei 2021 13:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Was jij niet degene die me lokte in de andere sc?
Gaat dit over @UitStraling?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook in KSC posten, daar zitten meer users die een levendige fantasie hebben
Nee, die zou nooit wat verzinnenquote:
Wait wut, waar doel je op als je levendige fantasie zegt?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook in KSC posten, daar zitten meer users die een levendige fantasie hebben
Dat was sarcasme Hansquote:
Echt ziek jaloers op die stapel tientjes op dat trieste zolderkamerbed van je waar je zogenaamd je kantoor hebt inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hij is mad dat ik met een veredelde Braddie-lifestijl meer binnentrek dan hem. Etten-Leur is woonplaats van m'n zolderkamer.
Iraanse saffraankristal-thee is veel beter joh.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn handen stinken naar mandarijn
@:pferdfahrer ik wil verse muntthee kom je zo even naar boven?
hehe mad op die paarse flappen van gisteren.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt ziek jaloers op die stapel tientjes op dat trieste zolderkamerbed van je waar je zogenaamd je kantoor hebt inderdaad.
Misschien kan ik ooit ook zo ver komen.
Ben jij zo iemand met een 'eigen bedrijf', een beetje zoals Kamiar van HellaTatts?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:37 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Iraanse saffraankristal-thee is veel beter joh.
Zo pretentieus ben ik niet joh.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand met een 'eigen bedrijf', een beetje zoals Kamiar van HellaTatts?
Voor in je notitieboek?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag meer namen, want bent daar zelf niet zo bekend.
Actflikkertjes moeten altijd stoppen met hun onzin, ongeacht welke users aanwezig zijn.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:41 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Mike! Zegt dat dan eerder dan was ik allang gestopt daarmee. Hoe is 't maat? Volg je BcS nog?
Niet eens gezien, zowel /care. Dat je hier nog steeds erkenning zoekt onder de zoveelste kloon zegt genoeg.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:37 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hehe mad op die paarse flappen van gisteren.
Maar inderdaad, heb echt nog nooit daar gepost, nooit echt aantrekkelijke sc gevonden, maar ja, dat vond ik ook jaren van deze scquote:
Deze SC sinds het een Braddie fanclub is.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar inderdaad, heb echt nog nooit daar gepost, nooit echt aantrekkelijke sc gevonden, maar ja, dat vond ik ook jaren van deze sc
Ms is dit wat.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar inderdaad, heb echt nog nooit daar gepost, nooit echt aantrekkelijke sc gevonden, maar ja, dat vond ik ook jaren van deze sc
Dat ziet er oer-Hollands gezellig uitquote:
wie is dat habibo?quote:Op zondag 23 mei 2021 13:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb wel een pagina 9 chick voor je van de deense boulevard-pers.
Middelfart ligt vlakbij Fredericia, de overgang tussen Jylland en het eiland Fyn. Kun je gewoon met de trein heen.
Amalie, 27 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Elke dag Vers Fruit if ya know what I meanquote:Op zondag 23 mei 2021 13:49 schreef Stepperoller het volgende:
Zin om een sabbatical te nemen en hier dan 24/7 te posten
quote:Op zondag 23 mei 2021 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke dag Vers Fruit if ya know what I mean
Ik kan het je aanraden, alhoewel je het posten liever wat vaker zou afwisselen met ontspannende activiteiten.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:49 schreef Stepperoller het volgende:
Zin om een sabbatical te nemen en hier dan 24/7 te posten
Nou dat kun je wel stellen ja.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:04 schreef Azula het volgende:
Iedereen is weer ziedend vandaag. Waz jullie probleem
zou nooit ziedend op jou zijn canimquote:Op zondag 23 mei 2021 17:04 schreef Azula het volgende:
kom je mee ecs doen met mij en noel?quote:Op zondag 23 mei 2021 17:04 schreef Azula het volgende:
Hier zou ik meer over willen wetenquote:Op zondag 23 mei 2021 13:24 schreef Catkiller het volgende:
Wat een kankerTT van een persoon die zijn zielige leven uit Etten-Leur probeerde te vergeten door heel dit forum te vervuilen met leugens over zichzelf.
Graag gedaan pop. Ik ben dol op een gebbetje.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:muskusboktor57 dacht ineens aan het moment dat je een keer 'vetpeuk' zei en ik ga direct weer stuk.
Fijne dag!
Ik dus ook Zaka, maar niemand legt mij hier wat uit.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier zou ik meer over willen weten
Oh is die staatsgek datquote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Debieltje TS heeft telkens weer nieuwe topics voor advies, de ene keer is hij ondernemer in de horeca, dan weer vastgoed, dan vraagt hij weer iets over een rechtenopleiding die hij zogenaamd wil gaan doen. Vervolgens uit bewijsdrang postte hij een stapeltje biljetten uitgespreid over zijn maagdelijke bed wat terug te leiden was naar zijn zolderkamer bij pappie en mammie wat zogenaamd zijn kantoor is.
Zoiets.
Nee ik ben al een tijdje uit de puberteit. Bedankt voor de uitnodiging.quote:Op zondag 23 mei 2021 17:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
kom je mee ecs doen met mij en noel?
Wie vind je smeriger: marc of braddyquote:Op zondag 23 mei 2021 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
20.30 Live Braadzak en Het Marcvarken.
Marc die is enger.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wie vind je smeriger: marc of braddy
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:58 schreef Duveldrinker het volgende:
20.30 Live Braadzak en Het Marcvarken.
Ashqelon?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Catkiller het volgende:
Debieltje TS heeft telkens weer nieuwe topics voor advies, de ene keer is hij ondernemer in de horeca, dan weer vastgoed, dan vraagt hij weer iets over een rechtenopleiding die hij zogenaamd wil gaan doen. Vervolgens uit bewijsdrang postte hij een stapeltje biljetten uitgespreid over zijn maagdelijke bed wat terug te leiden was naar zijn zolderkamer bij pappie en mammie wat zogenaamd zijn kantoor is.
Zoiets.
Gebbetjes genoeg hier, maar je moet er wel van houden. Het is vooral gericht op een apart slag volk.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Graag gedaan pop. Ik ben dol op een gebbetje.
Vrouwen aan het roer, hoofd vol met vissenvoer.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:35 schreef HermieHermann het volgende:
@:Amarantha dit topic is niet deel van de reeks, doe je werk eens muts
twee gevaccineerde mannen naast elkaar ben echt benieuwd hoe ze elkaar hebben leren kennenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Die Bolle Marc mag nu een kijkje nemen in het lege huis van Braddie.
Dat commentaar ook , allemaal trolls.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Buren zullen wel denken, homovriendje op bezoek.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
twee gevaccineerde mannen naast elkaar
maar hoe hebben die elkaar ontmoet? niet bij de weigwatchers of zo toch?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Buren zullen wel denken, homovriendje op bezoek.
ik dacht dat dikke mensen alleen een rode kop kregen bij fysieke inspanning maar die Marc heeft een of andere super saiyan vorm ontwikkeld waarbij hij er 24/7 als een tomaat uitzietquote:Op zondag 23 mei 2021 20:41 schreef Zipportal het volgende:
hij verzameld genkidamaquote:Op zondag 23 mei 2021 20:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dikke mensen alleen een rode kop kregen bij fysieke inspanning maar die Marc heeft een of andere super saiyan vorm ontwikkeld waarbij hij er 24/7 als een tomaat uitziet
Gevalletje hoge bloeddruk vermoed ik zomaar.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik dacht dat dikke mensen alleen een rode kop kregen bij fysieke inspanning maar die Marc heeft een of andere super saiyan vorm ontwikkeld waarbij hij er 24/7 als een tomaat uitziet
jou ken ik uit een van de bradge videos alleen is hij dan niet zo aardig tegen jouquote:Op zondag 23 mei 2021 20:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Gevalletje hoge bloeddruk vermoed ik zomaar.
Hetmarc god ik wil niet geloven dat hij homo is habibo maar mensen roepen van welquote:Op zondag 23 mei 2021 20:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik kijk letterlijk 1 seconde en het marc heeft het over sperma
Ok
zou die echt homo zijn dan habibo?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Geef hem nog 2 Amstel en hij gaat Bradge verkrachten live op tv.
Zedenmisdrijven zijn geen grap, jongeman.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Geef hem nog 2 Amstel en hij gaat Bradge verkrachten live op tv.
Jij bent zelf een grap.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:11 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zedenmisdrijven zijn geen grap, jongeman.
Bedoel je dan niet 'geen' grap? Zo lijkt het niet helemaal te kloppen. Ik zit momenteel in de voorbereidende fase en als het allemaal meezit zal ik Comedy Central weldra ombuigen naar de syfy.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:20 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet 'geen' grap? Zo lijkt het niet helemaal te kloppen. Ik zit momenteel in de voorbereidende fase en als het allemaal meezit zal ik Comedy Central weldra ombuigen naar de syfy.
Fatsoenlijke reactie weer drinkert.quote:
Akkoord.quote:
Ja de presentatie kon wel wat beterquote:Op maandag 24 mei 2021 00:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is vermakelijk. Zelfs zijn dickpics zijn awkward.
Je vriendin zei al dat je dol op pik bent, Solohomoski.quote:Op maandag 24 mei 2021 02:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja de presentatie kon wel wat beter
Oh, lees nu pas, stuur vanavond een.quote:
wat is er awkward aan dan kan ik de volgende daarop aanpassen.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:43 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is vermakelijk. Zelfs zijn dickpics zijn awkward.
quote:Op maandag 24 mei 2021 11:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Oh, lees nu pas, stuur vanavond een.
[..]
wat is er awkward aan dan kan ik de volgende daarop aanpassen.
Stuur ook naar HermieHermannquote:Op maandag 24 mei 2021 11:24 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Oh, lees nu pas, stuur vanavond een.
ik mis de likes en dislikes, was altijd mooi om op die clickbait titels te klikken en dan 90% dislikes te zien van mensen die geen dikke vlogger verwachttenquote:Op maandag 24 mei 2021 12:21 schreef Modus het volgende:
KNAL-HAR-DE STEEN-GOE-DE KWA-LI-TEITS-CON-TENT weer.
Thebradge die iemand een varken noemtquote:Op maandag 24 mei 2021 12:21 schreef Modus het volgende:
Video unavailablequote:Op maandag 24 mei 2021 12:21 schreef Modus het volgende:
eeuwig zonde maar als die video geen 5 minuten is gaat zijn kanaal achteruit alles voor het ritme of hoe dat heetquote:Op maandag 24 mei 2021 12:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Video unavailable
This video has been removed by the uploader![]()
![]()
vind het wel gek dat je in een winkel niet contant kan betalenquote:Op maandag 24 mei 2021 12:46 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
groot gelijk, wie pint er nou nog in 2021
cash is de toekomst
quote:Op maandag 24 mei 2021 12:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
eeuwig zonde maar als die video geen 5 minuten is gaat zijn kanaal achteruit alles voor het ritme of hoe dat heet
Video unavailablequote:
de titels worden steeds pakkenderquote:Op maandag 24 mei 2021 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Video unavailable
This video has been removed by the uploader![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2021 12:46 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
groot gelijk, wie pint er nou nog in 2021
cash is de toekomst
Wat een figuur is het ookquote:Op maandag 24 mei 2021 13:32 schreef Modus het volgende:
VOORLOPIG LAATSTE STREAM!!!111122242e213e123
Voor de5875r645239845r275289375r634 miljardtse keer!21112121!!!
Braddie is woest vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:39 schreef Stepperoller het volgende:
Lol Braddie denkt dat er geF5't wordt voor nieuwe video's en streams van hem.
Wie is er nou boos op hem dan? Of verzint hij dat voor de aandacht?quote:Op maandag 24 mei 2021 13:40 schreef Modus het volgende:
Hee meeleesbraddie
Fok is zoooooooooooooo kut maar wel blijven meelezen he
Negatieve aandacht is ook aandacht
Ja, braddie legt uit wat klb is en zegt dat wij hem haten, belachelijk maken, lopen te f5'en en daar is hij KANKERzat van.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja omdat mensen uit KLB (? schakelde in op het F5-moment) boos (?) op hem zijn?
Alle Fokkers "die met hun achterlijke kankerharses op een forum iemand met een uitkering zitten af te kraken".quote:Op maandag 24 mei 2021 13:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wie is er nou boos op hem dan? Of verzint hij dat voor de aandacht?
Dus hij snapt niet dat iemand een dikke debiel vinden die zichzelf doodvreet niet gelijk staat aan boos zijn op iemand waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Alle Fokkers "die met hun achterlijke kankerharses op een forum iemand met een uitkering zitten af te kraken".
Boos op zichzelf en dat wordt gereflecteerd op anderen.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dus hij snapt niet dat iemand een dikke debiel vinden die zichzelf doodvreet niet gelijk staat aan boos zijn op iemand waarschijnlijk.
Chris wil mod worden denk ik.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die Chris Hansen voor een totaalidioot danMet 20 euro 2 weken eten, helemaal koekoek
1:44 PMquote:Op maandag 24 mei 2021 13:51 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind die laatste streams dit jaar wel tof
Zo welbespraaktquote:
Ik kijk normaal niet, maar moet even op iets wachten tot 14:00 en ben dan pleitequote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie zijn ook wel een stel zakkenwassers dat je dat zit te kijken eigenlijk
Ik zag jou gewoon reageren hoor viespeuk!!quote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie zijn ook wel een stel zakkenwassers dat je dat zit te kijken eigenlijk
Oke 2NutZ.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kijk normaal niet, maar moet even op iets wachten tot 14:00 en ben dan pleite
Ik adviseer braddie altijd aangifte te doenquote:Op maandag 24 mei 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag jou gewoon reageren hoor viespeuk!!
Die belastinghonden kunnen je leven flink zuur maken als je hem niet invult inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik adviseer braddie altijd aangifte te doen
Ja, euhh, Modus, als je zo gaat doen op mijn eigen kanaal kun je weg hoor. Daaaag.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Modus het volgende:
Hey Braddie je kanaal is waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Braad doet 20 euro boodschappen voor 2 weken maar vergeet te melden dat hij elke dag voor bijna 20 euro fastfood besteld. Haha.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat is die Chris Hansen voor een totaalidioot danMet 20 euro 2 weken eten, helemaal koekoek
Een beetje een mix van die twee en dan langs bij klb sc users voor een diepte interview.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:02 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat heb je te bieden dan? Vloggen zoals een Braddie of P-Kneus raad ik je af.
Een paar cray cray fok-users interviewen zou wel goeie tv zijnquote:Op maandag 24 mei 2021 14:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een beetje een mix van die twee en dan langs bij klb sc users voor een diepte interview.
600 euro vakantiegeld. Past perfect in het budget ripquote:Op maandag 24 mei 2021 14:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Braad doet 20 euro boodschappen voor 2 weken maar vergeet te melden dat hij elke dag voor bijna 20 euro fastfood besteld. Haha.
Possetje en zo.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar cray cray fok-users interviewen zou wel goeie tv zijn
Allemaal KLB SCers.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een paar cray cray fok-users interviewen zou wel goeie tv zijn
Neuh. Meeste gekkies zitten in de serieuzere foraquote:
Krijgt dat jong serieus 600 euro vakantiegeld voor de hele dag op z'n luie reet zichzelf een ongeluk vreten?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
600 euro vakantiegeld. Past perfect in het budget rip
"Ik vind fietsen kut"quote:Op maandag 24 mei 2021 14:19 schreef HermieHermann het volgende:
snelle samenvatting van het laatste halfuurtje
hij is voorlopig klaar met streamen
hij is voorlopig klaar met foodreviews
hij had grootse plannen om elke dag te fietsen maar na 3 dagen zei zijn fiets van 20 euro krak en nu is hij er helemaal klaar mee
zijn vrienden zoals Marc vinden het geen probleem om met alcohol op te autorijden, deed Marco ook gisteren
Marc is vaak niet grappig en ongemakkelijk
7 jaar geleden deed hij aan elke dag kilometers fietsen, hardlopen, wandelen en sporten en toen was hij dun
volgens mij had hij wat meer verwacht want hij is gloeiend madquote:Op maandag 24 mei 2021 14:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Krijgt dat jong serieus 600 euro vakantiegeld voor de hele dag op z'n luie reet zichzelf een ongeluk vreten?
Sowieso vakantiegeld krijgen met een uitkering!!!
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh. Meeste gekkies zitten in de serieuzere fora
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoeveel het is, waarschijnlijk meer ookquote:Op maandag 24 mei 2021 14:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Krijgt dat jong serieus 600 euro vakantiegeld voor de hele dag op z'n luie reet zichzelf een ongeluk vreten?
Sowieso vakantiegeld krijgen met een uitkering!!!
Dat laatste is dus niet waar, hahaha.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:19 schreef HermieHermann het volgende:
snelle samenvatting van het laatste halfuurtje
hij is voorlopig klaar met streamen
hij is voorlopig klaar met foodreviews
hij had grootse plannen om elke dag te fietsen maar na 3 dagen zei zijn fiets van 20 euro krak en nu is hij er helemaal klaar mee
zijn vrienden zoals Marc vinden het geen probleem om met alcohol op te autorijden, deed Marco ook gisteren
Marc is vaak niet grappig en ongemakkelijk
7 jaar geleden deed hij aan elke dag kilometers fietsen, hardlopen, wandelen en sporten en toen was hij dun
Echt hoorquote:Op maandag 24 mei 2021 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel het is, waarschijnlijk meer ook
Mwah, vind dat mensen met een uitkering ook gewoon recht hebben op vakantiegeldquote:
ik ga verder met HOT TUB💦GAMING🍑!s !social💦!INSTAGRAM: amouranth💦!GFUEL💦quote:Op maandag 24 mei 2021 14:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de stream gesloten en ben verder gegaan met BKJN vs. Partyraiser 2021 Livestream | Indoor At Home Edition. Velen zullen het herrie noemen maar desondanks zit er meer logica in dan in de persoon Braddie.
Hnnngggquote:Op maandag 24 mei 2021 14:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ga verder met HOT TUB💦GAMING🍑!s !social💦!INSTAGRAM: amouranth💦!GFUEL💦
Nu ik er even over na heb gedacht en besef dat er ook mensen zijn die tegen hun wil een uitkering hebben, is dit het idd.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind dat mensen met een uitkering ook gewoon recht hebben op vakantiegeld
Je gunt het Braddie waarschijnlijk alleen niet omdat BraddieNiet elke uitkeringstrekker is zo natuurlijk
quote:Op maandag 24 mei 2021 14:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb de stream gesloten en ben verder gegaan met BKJN vs. Partyraiser 2021 Livestream | Indoor At Home Edition. Velen zullen het herrie noemen maar desondanks zit er meer logica in dan in de persoon Braddie.
Ja, nee.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Die 2 "DJs" hebben samen ongeveer het IQ van 1 Braddie.
Als er maar een excuus is om met dat barrel te gaan rijden.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:39 schreef Modus het volgende:
Solliciteren bij een bedrijf op een uurtje rijden. Oke iedereen wat dat gaat worden.
Dat wordt 3 keer tanken onderwegquote:Op maandag 24 mei 2021 14:39 schreef Modus het volgende:
Solliciteren bij een bedrijf op een uurtje rijden. Oke iedereen wat dat gaat worden.
hij is nog steeds bezig, zegt nu dat een uitkering helemaal niks is en je beter kunt gaan werkenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:44 schreef Sheffield het volgende:
Gvd. Heb ik gewoon de laatste braadstream ooit gemist. Dat is nou al de 5e keer dat me dat overkomt.
Overigens nooit geweten dat vakantiegeld contant wordt uitbetaald bij een uitkering
Lol.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is nog steeds bezig, zegt nu dat een uitkering helemaal niks is en je beter kunt gaan werken
hij had een belofte gedaan dat als hij niet voor het einde van zomer 2021 van zijn YouTube kanaal kon leven hij zijn auto om een boom zou vouwenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:55 schreef okselzweet het volgende:
Braddie denkt te kunnen leven van 30 - 50k abonnees
Telt 30 - 50 verwijderde kanalen met elk 1000 abonnees ook?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:55 schreef okselzweet het volgende:
Braddie denkt te kunnen leven van 30 - 50k abonnees
even de enige youtuber naast marc die aardig tegen hem doet voor de bus gooienquote:Op maandag 24 mei 2021 16:02 schreef Modus het volgende:
Het snoepreisje naar Singapore gaat ook niet door.
Dat had ook echt helemaaaaaaaaaaaaaal niemand verwacht.
Nahja ik denk wel dat onze VolggendeChipszak ook iets te makkelijk ja heeft gezegd. Het was voor iedereen natuurlijk duidelijk dat het hier niet om liefdadigheid ging.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
even de enige youtuber naast marc die aardig tegen hem doet voor de bus gooien
Meevaller voor degene die anders uren naast hem in het vliegtuig zou moeten zitten.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:02 schreef Modus het volgende:
Het snoepreisje naar Singapore gaat ook niet door.
Dat had ook echt helemaaaaaaaaaaaaaal niemand verwacht.
Braddie zag alleen de belofte van sponsorlinks en een gratis keyboard en een vakantie, toen kwamen de regeltjes zoals elke zakenrelatie en nu is Jeremy een liegende opscheppende klootzakquote:Op maandag 24 mei 2021 16:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Nahja ik denk wel dat onze VolggendeChipszak ook iets te makkelijk ja heeft gezegd. Het was voor iedereen natuurlijk duidelijk dat het hier niet om liefdadigheid ging.
Eerste 10 min ofzo al.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
enig idee welke tijd ongeveer wil terugkijken
wiat what dit heb ik gemist hij kreeg gratis keyboard en zo van die gast? Maar wie is die jeremy?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Braddie zag alleen de belofte van sponsorlinks en een gratis keyboard en een vakantie, toen kwamen de regeltjes zoals elke zakenrelatie en nu is Jeremy een liegende opscheppende klootzak
https://www.youtube.com/c/JeremySee/videosquote:Op maandag 24 mei 2021 16:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wiat what dit heb ik gemist hij kreeg gratis keyboard en zo van die gast? Maar wie is die jeremy?
ah braddie verkocht dat ding en toen ruzie of wat?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/c/JeremySee/videos
een andere keyboardmongool die van Braddie zijn zakenpartner maakte en een keyboard opstuurde in ruil dat Braddie er een paar streams mee zou doen, daarna heeft Braddie dat ding verkocht en hoort hij er sindsdien niks meer van
geen idee maar Braddie zat 20 minuten lang over hem te ranten dus waarschijnlijk zijn ze geen beste vrienden meerquote:Op maandag 24 mei 2021 16:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ah braddie verkocht dat ding en toen ruzie of wat?
-2 uur en 40 min ongeveerquote:Op maandag 24 mei 2021 16:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
enig idee welke tijd ongeveer wil terugkijken
Hele verhaal (Braddies versie dan) legt ie uit in de strem.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ah braddie verkocht dat ding en toen ruzie of wat?
braddie rant over iedereen andere hebben het altijd gedaan maar hij niet. hij houdt ook vol dat je voor 20 euro 2 weken kan etenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen idee maar Braddie zat 20 minuten lang over hem te ranten dus waarschijnlijk zijn ze geen beste vrienden meer
ik skip er beetje doorheen maar kan niet drie uren naar die idioot luisterenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Hele verhaal (Braddies versie dan) legt ie uit in de strem.
wel wat meer, meestal rond de 30 euro omdat hij van veel dingen 2 moet hebbenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
braddie rant over iedereen andere hebben het altijd gedaan maar hij niet. hij houdt ook vol dat je voor 20 euro 2 weken kan etendat zou betekenen dat hij maar 1x in de 2 weken eet. Want zijn thuisbezorgd is al 20 euro denk ik gemiddeld
Alsof hij niet in zijn eentje 3 stoeltjes inneemtquote:Op maandag 24 mei 2021 16:14 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Meevaller voor degene die anders uren naast hem in het vliegtuig zou moeten zitten.
ja maar ja al dat thuisbezorgd geld vraag me af waar het vandaan komt.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel wat meer, meestal rond de 30 euro omdat hij van veel dingen 2 moet hebben
waar haalt hij het geld vandaanquote:Op maandag 24 mei 2021 16:26 schreef okselzweet het volgende:
[..]
braddie kennende is die kans vrij reëel.
Kampers gonna kamper.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja maar ja al dat thuisbezorgd geld vraag me af waar het vandaan komt.
hij zei dat hij zijn hele leven aan de uitkering zal zitten, denk ook niet dat hij er veel aan gaat doenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik vind bradge echt de grootste parasiet die ik ken
nouja oud wordt die toch niet met dat lichaamquote:Op maandag 24 mei 2021 16:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zei dat hij zijn hele leven aan de uitkering zal zitten, denk ook niet dat hij er veel aan gaat doen
helaas haribo
hij zal nooit fatsoenlijk kunnen vloggen zoals die wil omdat hij een rotte persoonlijkheid heeftquote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
meeste filmpjes zijn weer weg
Kijken naar dikke schreeuwende vetvlekken is ook niet goed voor je gezondheid.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een aso boos worden omdat mensen zeggen dat het zonde is dat hij niet fietst![]()
bah ik vind hem echt walgelijkwordt ziedend van die gast die moeilijk ademt omdat hij vies dik is
je hebt gelijk habiboquote:Op maandag 24 mei 2021 16:32 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Kijken naar dikke schreeuwende vetvlekken is ook niet goed voor je gezondheid.
Ik ookquote:Op maandag 24 mei 2021 16:29 schreef Boze_Eend het volgende:
fietsen is kuthij wil liever vreten dat dikke varken
+ braddie liep steeds te huilen dat ie niet weet wat hij wilquote:Op maandag 24 mei 2021 16:31 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
meeste filmpjes zijn weer weg
Met Singapore, een land met 1 van de minste obesitas-patienten, die denken dat Bigfoot ontsnapt isquote:Op maandag 24 mei 2021 16:34 schreef Boze_Eend het volgende:
wel raar hoe een man zijn nek gewoon kan overgaan naar zijn gezicht
Strak plan wel. Want barrels kopen, elke vorm van onderhoud negeren tot je auto van ellende uit elkaar valt en doelloze ritjes maken betekent dat je heeeeel veel van auto's afweetquote:Op maandag 24 mei 2021 16:36 schreef Boze_Eend het volgende:
hij wil tweedehands auto's verkopen en opknappen dat kan die welhij past niet onder een auto
klootzak heeft de stream verwijderdquote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Strak plan wel. Want barrels kopen, elke vorm van onderhoud negeren tot je auto van ellende uit elkaar valt en doelloze ritjes maken betekent dat je heeeeel veel van auto's afweet
Wat maakt het uit, je weet van tevoren al hoe het afloopt.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:38 schreef Boze_Eend het volgende:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT ik zit die stream na te kijken is die opeens niet meer beschikbaar tyfus braddie
quote:Op maandag 24 mei 2021 16:34 schreef Boze_Eend het volgende:
wel raar hoe een man zijn nek gewoon kan overgaan naar zijn gezicht
had graag nog dat jeremy verhaal gehoordquote:Op maandag 24 mei 2021 16:39 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je weet van tevoren al hoe het afloopt.
Het loopt af dat de Singaporese tak van de Chinese Triades achter hem aanzitten, maar er vanaf zien omdat zijn organen niet bruikbaar zijn voor handel.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
had graag nog dat jeremy verhaal gehoord
ze moeten dikke mensen eigen belasting laten betalen iedereen op weegschaal 1 januari en dan betaal je belasting voor hoe dik je bent. gezond gewicht betaal je niks en daarboven moet je extra betalen tenzij het spieren zijn en je gewoon zwaar bent vanwege spierenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:44 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het loopt af dat de Singaporese tak van de Chinese Triades achter hem aanzitten, maar er vanaf zien omdat zijn organen niet bruikbaar zijn voor handel.
Deze vrolijke vlogger heeft stevige botten en geen ruggengraatquote:Op maandag 24 mei 2021 16:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ze moeten dikke mensen eigen belasting laten betalen iedereen op weegschaal 1 januari en dan betaal je belasting voor hoe dik je bent. gezond gewicht betaal je niks en daarboven moet je extra betalen tenzij het spieren zijn en je gewoon zwaar bent vanwege spieren
denk dath ij zich gewoon verveelt omdat hij 0 dagbesteding heeftquote:Op maandag 24 mei 2021 16:48 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Deze vrolijke vlogger heeft stevige botten
Erg boos.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Modus het volgende:
126.9.quote:
hij zal nu toch meer zijn dan 148 of niet?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
126.9.
Laatst hoorde ik hem over 148 of zo. Toch weer 20kg erbij in 4 jaartjes.
Wat een beestquote:Op maandag 24 mei 2021 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
126.9.
Laatst hoorde ik hem over 148 of zo. Toch weer 20kg erbij in 4 jaartjes.
Hey modus je bent waardeloosquote:Op maandag 24 mei 2021 13:56 schreef Modus het volgende:
kan me niet voorstellen dat dat nu minder is af wel?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ergens begin dit jaar zat hij op zijn hoogtepunt 154 kilo
als je dat formaat bent val je al 5 kilo in een week af als je 1 cola en 2 frietjes minder per dag consumeertquote:Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dat nu minder is af wel?
Anders waren er geen dikke mensen hè.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar krijg je dan eigenlijk geen hartproblemen en zo?
oh dat is wel handig dan snel afvallenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je dat formaat bent val je al 5 kilo in een week af als je 1 cola en 2 frietjes minder per dag consumeert
ik mag je wel modus denk ikquote:
Geen airbag nodig zoquote:Op maandag 24 mei 2021 17:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
die buik kan je als drumstel gebruiken
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:25 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
die buik kan je als drumstel gebruiken
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik zou me niet zo lekker voelen met zo'n buik
omdat ik nu al overgewicht heb en niet prettig erbij voel dus heb ik ook weer uurtje gesport vandaag @GGMMquote:
de kipschnitzels?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
Gvd naar jumbo geweest, mag k weer terug omdat k wat vergeten ben
Wat was zo belangrijk?quote:Op maandag 24 mei 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
dat is klote manquote:Op maandag 24 mei 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
Dom varken.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
Je dikke hoerenmoederquote:
quote:Op maandag 24 mei 2021 17:40 schreef Solotovski het volgende:
Boze eend je hoeft echt niet altijd alle posts te liken hoor gvd
Oei !!!quote:
wtf is habibo nou weerquote:Op maandag 24 mei 2021 17:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nouja habibo dan roep je dat over jezelf af net zoals braddie dat doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |