Als ik GoogleMaps op Dekkerswald kom ik uit op een straat in Nijmegen-zuid.. Graag specifiekere instructies richting everzijntjesquote:Op zondag 23 mei 2021 11:10 schreef z80 het volgende:
[..]
En de bossen bij Dekkerswald tussen de hertjes en wildezwijnen.
Ik ben daar eens geweest, mooie camping! Heuvelig, veel bomen. Veel eekhoorns. Onze hond werd er helemaal gek van en wij wilden een dag rust en stilte en meer comfort en zijn toen doorgelopen naar een boerencamping daar bij klein Amerika, bij dat vliegtuig. Wat ik een erg mooi vliegtuigding vond, zomaar in het niks en zonder poespas eromheen.quote:Op zondag 23 mei 2021 10:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Camping is een groot woord: spartaans terrein met onverwarmd douchegebouwtje van Staatsbosbeheer in een stuk bos bij Groesbeek
quote:Op zondag 23 mei 2021 12:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik gaf de katten eten om 7.30, dook daarna zelf bed weer in, even geslapen nog, daarna twee keer een 20min bodyscan meditatie gegaan in bed, opgestaan, broodje gemaakt, op de bank gaan liggen. Ook heel zwaar leven dus
En naar jullie geluisterd met m'n bodyscans (=ontspanning).
Op m'n to do lijst staat nog salade en lamsvlees eten vanavond, een uur bodycombat (=ook ontspanning) en de instructies van vier spelletjes doorlezen die ik op m'n buurmeisje ga oefenen morgen. Da's voor een van m'n onderzoeken, waarin we gebruik maken van een boek met spelletjes die mogelijk kinderen kunnen stimuleren in hun ontwikkeling. Dat is één boekpagina met lettergrootte 16 en veel plaatjes er ook nog op per spelletje, dus dat kost me misschien een half uur als ik er even serieus voor ga zitten. En als ik daar vandaag echt geen puf voor heb, doe ik t morgenochtend. En dan mag ik morgen met m'n buurmeisje spelen
en dat is dan wss een kwartier de spelletjes die ik moet oefenen en een uur spelletjes waar zij zin in heeft haha. En dat is prima uiteraard.
Het is voor kinderen van 0-4 jaar zelfs, dus ook nog niet echt gericht op informatie leren, maar echt op stimuleren van wat meer basis functies, zoals aandacht / waarnemen / geheugen. Maar het is wel echt een leuk boek en er is ook echt wel behoefte aan dit soort dingen, dus wel leuk om mee bezig te zijnquote:Op zondag 23 mei 2021 12:55 schreef Blues het volgende:
[..]van de ontspanning.
Sowieso lijken met boeken met spelletjes stimulerender en houden kinderen de informatie beter vast dan eindeloos stampen.
Ennnnn dat bracht gelijk weer een "omg waarom doe ik dit niet gewoon vaker evenquote:Op zondag 23 mei 2021 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga ook maar even headspacen met mn grote mond
Echt he! Je denkt gewoon echt nergens aan. Dat heb ik ook met pianospelen. De tijd vliegt dan altijd voorbij en ik ben alleen maar met het spelen/oefenen/improviseren en uitproberen bezig.quote:Op zondag 23 mei 2021 13:27 schreef Tuindier het volgende:
Ook goed voor het hoofd is in de tuin werken trouwens.
headspace staat er hier nu ook opquote:Op zondag 23 mei 2021 13:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga ook maar even headspacen met mn grote mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |