Viel mij ook op!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het viel mij vooral op dat de moeder van Samanth er maar verveeld bij zit
"En allemaal mee-eten"quote:Op zondag 20 juni 2021 09:19 schreef goldback het volgende:
Dat van moeders kan ik wel begrijpen met de dochter dat je wel eens klaar bent met alles.
Als je alimentatie gaat betalen, heeft Barbie volgende maand weer een borstvergroting.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:11 schreef goldback het volgende:
De echte fadeur denkt bekijk het maar, moet ik straks ook nog betalen.
Zoiets denk ik ook helaas. Dit houdt geen stand. Het gaat ook allemaal weer veel te snel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:33 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Na weer een korte opname weer vol goede moed om het beter te gaan doen. Hopelijk lukt het haar ooit. Al hoop ik dat de kinderen daar niet meer in huis hoeven wonen, ook de kleine Angelo niet. Te vaak te onstabiel en te gevoelig voor invloeden van 'vrienden' en/of BFF's .
Welkom, kom je van het vivamforum?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef Snolkelderij het volgende:
Oh joy!
Met een account kan ik eindelijk ook alle spoilers op dit topic lezen!
Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welkom, kom je van het vivamforum?
Welkom!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Soms zijn jullie sneller dan de viva-dames. Of completer
Applaus voor je usernamequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees hier al tijden mee. Ik heb een shortcut naar Barbiegate in mijn favorieten staan.
Welkom en veel plezier hier op Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik me voortaan niet verspreken als ik knolselderij moet hebben.
Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Welkom in het leukste forum van SHOquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:11 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |