Mijn prioriteit lag op dat moment bij het wegkanen van mijn burgersquote:
Viesdikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn prioriteit lag op dat moment bij het wegkanen van mijn burgers
quote:
Excuus geaccepteerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks nog een burger bij de FEBO gehaald.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks nog een burger bij de FEBO gehaald.
Komt wel dichtbij zo.
Dartersdieetquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]netjes gegrilled met een beetje sla en ui dus dan kan het niet anders dan gezond zijn
Dan heb je tegenwoordig 40-45 zaken die burgers maken in een beetje stadquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
FEBOquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je tegenwoordig 40-45 zaken die burgers maken in een beetje stad
En haal je het bij de febo
Daar haalde Cor van Hout ze ook bijna elke dagquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je tegenwoordig 40-45 zaken die burgers maken in een beetje stad
En haal je het bij de febo
En je kan toch niet echt zeggen dat het daar goed mee afgelopen isquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:35 schreef Stendhal het volgende:
[..]
Daar haalde Cor van Hout ze ook bijna elke dag
Vind het wel jammer, heb dat sportzendertje gratis. Toch wel fijn als ze dan lekker veel sport hebbenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:57 schreef Tagliano het volgende:
De F1 weg bij Ziggo is een zegen
Hopelijk betekent dat ook dat ze met al die talkshows lekker stoppen
Kun je in plaats daarvan lekker PL of Serie A ofzo koekeloerenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het wel jammer, heb dat sportzendertje gratis. Toch wel fijn als ze dan lekker veel sport hebben
Ja, F1 is een sport
Dat hebben ze alquote:Op zaterdag 22 mei 2021 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kun je in plaats daarvan lekker PL of Serie A ofzo koekeloeren
Ik denk dat hij meer bedoelt dat het voetbal geregeld moet wijken voor dat rondjes rijden op het gratis hoofdkanaal. Dat zal dan niet meer zijn.quote:
Oh, maar ik heb alle sportkanaaltjes gratis van ziggo.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer bedoelt dat het voetbal geregeld moet wijken voor dat rondjes rijden op het gratis hoofdkanaal. Dat zal dan niet meer zijn.
Of van die ouwe van Maxima, bij voorkeurquote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:27 schreef Zorro het volgende:
Suarez
Die had al lang een lift van Poch moeten krijgen naar Zuid Amerika
Toch jammer dat Suárez niet naar Ajax is gekomen vorige zomer.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
En we lachen verder om die stumperclub die hem heeft laten gaan
De bedoeling is goed, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 19:28 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, ik maak een heel dom foutje
Laat hem gewoon staan
Gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |