abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 mei 2021 @ 16:08:26 #76
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199582995
quote:
11s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan is er een aardige kans dat wij wel tegelijk in de rij stonden, welke rij hadden jullie? :D
Ik stond in de rij meest aan de kant van de parkeer. :P
Wij stonden bijna helemaal rechts, (van achteren gezien), dus niet in dezelfde rij :P
Merchandise hebben we overgeslagen want dat hadden we wéér buiten in de rij moeten staan |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 23 mei 2021 @ 16:16:25 #77
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_199583137
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:08 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij stonden bijna helemaal rechts, (van achteren gezien), dus niet in dezelfde rij :P
Merchandise hebben we overgeslagen want dat hadden we wéér buiten in de rij moeten staan |:)
Dat heb ik ook overgeslagen. Ik schrok even van die rij, maar er stond een hele vriendelijke dame mensen de weg te wijzen en zo (en binnen nog meer van die leuke vriendelijke mensen _O_ ). Daar vroeg ik aan of dat de rij was om naar binnen te gaan. Ik was erg blij toen ze me kon vertellen dat ik gewoon door kon lopen en die rij alleen voor merch was. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_199583626
quote:
10s.gif Op zondag 23 mei 2021 14:59 schreef Cyan9 het volgende:
Het was echt zo ongelofelijk super leuk gistermiddag! Misschien wel de beste ervaring so far. :D

Voor de liefhebber een verslagje van de dag:

Die begon voor mij vroeg, en voor L. (vriendin die mee ging) nog eerder. Ze moest eerst nog met de trein uit Groningen komen. Lang geleden dat m'n wekker om kwart over zes ging, en dan al helemaal op een zaterdag. We waren zelfs een beetje te vroeg bij de teststraat in Assen, waar ook maar echt drie andere mensen waren te vinden. Twee daarvan gingen ook naar het ESF, maar dan met de trein. Die waren dus echt veel langer onderweg, die baalden wel een beetje. Na een half uur hadden we de uitslag binnen, gelukkig beide negatief!

Onderweg besloot het weer slechter en slechter te worden, en hebben we de opmerking "volgens mij wordt het lichter" compleet in de ban gedaan, want het werd alleen nog maar erger. Na Utrecht nog even een stop gedaan, waar het bizar druk was (wat doet iedereen daar zo op zaterdagochtend..), en daarna weer doorrrrr. Eenmaal bij Ahoy aangekomen was het nog steeds klote weer, en hadden we medelijden met de verkeerregelaars op de parking. Die voor ons klaar stond verkondigde met een prachtige Rotterdamse tongval dat ze er toch gewoon een feestje van gingen maken, en was helemaal blij dat we gewoon al een parkeerticket klaar hadden. Nadat een andere (chagrijnige) verkeersregelaar vond dat ik niet strak genoeg ingeparkeerd had ( :') ), besloten we nog een tijd in de auto te wachten, want we waren gewoon weer te vroeg (toch knap voor iemand die overal te laat komt).

Rond 11 uur hebben we de regen getrotseerd (zonder paraplu, want die werden toch allemaal ingenomen). L. is bijna kopje onder gegaan in een enorme plas voor de wachtrijen, en na een kwartier wachten in de regen zagen we er beide uit als uh tja.. twee natgeregende gezellige mensen. Achter ons stonden irritante kinders, dus het duurde allemaal veel te lang. Zonder problemen de beveiliging door, lachen om iedereen die z'n paraplu kwijt was, en door naar de lockers. Die waren klein, en we concludeerden dat de jassen eeuwig nat zouden blijven en we ook na de show door konden gaan voor twee verzopen (natte) honden.

Op weg naar onze plaatsen kwamen we tot de volgende conclusies: Ahoy is groot, de tweede ring geeft mooi overzicht, horeca zit overal, toiletten vlakbij, weinig beenruimte, stoeltjes zitten kut, en de kans om voorover te tuimelen als je moet opstaan om mensen te laten passeren is zeker aanwezig. Toch waren we heel tevreden met onze plekken in vak Gj, want we hadden heel mooi zicht op alles wat je op tv niet ziet. Na een analyse op de mensen om ons heen (met name achter ons drie dames waarvan we vermoeden dat ze elkaar al jaren niet meer gezien hadden, zo veel moest er bijgepraat worden), was het tijd voor wat eten en drinken en wachten totdat de show zou beginnen.

Dan de show zelf.. Waar zal ik beginnen. Eigenlijk was gewoon alles super leuk en gezellig en mooi en indrukwekkend. Wat was dit ongelofelijk gaaf om mee te maken. Eigenlijk waren alle deelnemers ook gewoon hartstikke leuk. Shout out voor Bulgarije omdat dat me echt raakte, en Oekraïne omdat het echt zo super was om te zien hoe de zaal losging. Volgens mij was het publiek bij de familyshow nog luider dan het publiek bij de liveshow (mede dankzij een van de eerder genoemde dames, die bij elke uptempo act als een soort misthoorn de naam van de deelnemer joelde). Super om zo veel enthousiaste mensen bij elkaar te zien. We gingen natuurlijk zwaaien naar alle deelnemers die van het podium afgingen, en ik ben er heilig van overtuigd dat Tix naar MIJ heeft gezwaaid.

L. had nog niks van de halve finales gezien, dus alles was nieuw voor haar. Finland en Italië waren de favoriet, en er is nu NOG iemand die verliefd is geworden op de sexy zanger van Italië ( :9~ ). Ik ben uiteindelijk toch voor Frankrijk gegaan, prachtig hoe dat overkwam in de zaal.

Nog even een extra shout out voor de nep-puntentelling en uitslag: wat was dat grappig. Alles wat maar fout kon gaan werd geoefend, Chantal en Jan waren flink actief met de grappen en sneren (en nee, die hebben niet allemaal de liveshow gehaald), en sommige nep uitslagen waren geweldig. Natuurlijk kreeg België 0 punten in de televote. Natuurlijk ging de UK heel lang aan kop ( :+ ), en natuurlijk won IJsland. Het leuke was dat de dame met het blauwe haar van IJsland ook daadwerkelijk in beeld kwam nadat IJsland aangekondigd werd als winnaar, en voor het winnaars optreden deed ze alle moves lekker mee. Ook leuk was dat Romy Monteiro dus pal voor onze neus stond om de punten door te geven voor Nederland. Ze had haar glinsterjurk al aan, maar wel nog gewoon op sokken. En gelijk had ze. :P

Na de show nog wat foto's genomen, en kwamen we buiten nog wat Fok! mensjes tegen. Leuk om jullie allemaal (weer) te zien @:Aoibhin @:Moira @:H_T @:Andromache @:Roger_Epiales *O*

Oh ja, de terugweg was het droog. Tot we thuis waren.
Wat ontzettend leuk om te lezen! O+ *O*

Haha gieren om alle ingenomen paraplu's _O- Bij het naar buiten lopen zagen we er ook al heel veel in de bakken liggen voor wat later opgehaald kon worden :D

De netuitslag was inderdaad supergrappig, dat er ook echt geoefend werd met wat er mis kon gaan. En de greenroom invallers deden het ook echt superleuk. En TIX heeft gewoon naar jou gezwaaid! *O*

Was inderdaad heel leuk om jou en de andere Fok!mensjes buiten nog even te zien O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 23 mei 2021 @ 17:30:12 #79
269689 crew  Viv
pi_199584628
quote:
1s.gif Op zondag 23 mei 2021 16:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wij hebben zó genoten! Ik word er nog emosjoneel van! Had het voor geen goud willen missen!
Het fijne was ook dat het bij ons niet vol zat en niet iedereen op elkaar gepakt, het vak naast ons was helemaal leeg en ik zat naast de trap. Dat was heel relaxed *O*
Ah super zeg! *O* Ik vond het heel tof om die kaarten te claimen en ben blij dat ze zo goed terechtgekomen zijn! O+
pi_199585643
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:59 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij stonden rond half 12 in de rij in de stromende regen. Ook zonder paraplu. Mijn 's ochtends zo zorgvuldig gestijlde haar was veranderd in een slordig, verzopen kapsel :') . Mijn jasje heb ik expres meegenomen naar de stoel want anders zou hij nooit meer droog worden.
Wij hetzelfde. Wat een drama. Zeker een half uur staan wachten. :')
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 23 mei 2021 @ 18:39:13 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199585679
quote:
7s.gif Op zondag 23 mei 2021 18:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wij hetzelfde. Wat een drama. Zeker een half uur staan wachten. :')
Wij een kwartiertje ofzo. Was ook genoeg om doorweekt te raken :')
Maar vlak nadat wij in de rij waren gaan staan werden de rijen opeens een stuk langer.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_199587687
Wij waren bij de late ploeg van 12u30, wat wel fijn was, want we hadden natuurlijk een flinke reis. Omdat het rond die tijd met bakken uit de lucht kwam, en we toch een half uur moesten wachten, hebben we onze paraplu ervoor opgeofferd (flash-forward: na afloop hebben we hem zowaar weer teruggevonden in de bak met paraplu’s :D ). Net toen Ruth Jacott begon met haar optreden voor de ingang konden wij naar binnen.

Ik sluit me aan bij de eerdere sprekers dat het vooral geweldig was om te zien wat een ongelofelijke logistieke opdracht zo’n ESF is. Bij sommige landen was het gewoon om zenuwachtig van te worden, zeker bij Griekenland, waar die dansers zich halverwege het optreden nog eens moesten verkleden achter het scherm.

Het viel me ook wel op dat je best wel een goed beeld krijgt van wat goed is en wat niet. Oekraïne vond ik veruit het beste optreden, Zwitserland de meest indrukwekkende vocalen en Griekenland de meest bijzondere act. UK, Duitsland en Spanje waren wel echt schrikbarend slecht, zeker die acteurs met trompetten bij UK waren lachwekkend.

De fake voting werd gelukkig een leuke show met veel humor, waarbij Edsiel nog een keer slappe lach kreeg (al is daar niet zo veel voor nodig). En de extra eer voor IJsland was een mooie geste, zodat ze er toch nog een beetje bij konden zijn. Al met al een heel mooie ervaring :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')