Wat heb jij gesnoven?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed... ik heb een prachtig plan voor ogen:
1. Leclerc krijgt 5 plekken penatly
2. Bij de start krijgt Bottas spontaan ballen en elimineert hij Verstappen met een kansloze actie
3. Sainz en Norris kunnen geen kant op en verliezen veel tijd
4. Gasly en Leclerc kunnen nog wel om de shitshow rijden maar ook zij zullen plekken verlizen
5. Hamilton P1, get in there, greatest crowd ever
Kan BOT zijn waarde weer eens bewijzen voor het team.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef MoreDakka het volgende: [..] Op een SC gokken is voor Hamilton de beste strategie by far
Geluk is zijn tweede naam, dat lijkt eindeloos te zijn.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ie al aardig wat geluk heeft gehad dit jaar. De RBR zit er dichterbij dan ooit. Maargoed, de Mercedes motor is en blijft de sterkste.
Lijkt me geen probleem voor de bak dit iigquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leclerc gaat er wel een flink stuk harder in dan Latifi iig.
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:50 schreef alpeko het volgende: Hoe zijn de regels eigenlijk? Wanneer mag er aan de wagen van LEC gewerkt worden? Pas op de grid morgen? Of nu al?
In welke wereld is dit geen probleem voor de bak? Zo'n keiharde zijwaardse impact is het allerslechtste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem voor de bak dit iig
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.
2 uitzonderingen per jaar, en volgens mij is een crash ook automatisch een uitzondering.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.
2x per seizoen mag je een nacht doorhalen dacht ikquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen andere teams ook aan de auto werken eigenlijk? Dacht dat alles werd vergrendeld na de Q.
Ik vond het wel meevallen met hard. De voorkant vangt de meeste impact op. Maar hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In welke wereld is dit geen probleem voor de bak? Zo'n keiharde zijwaardse impact is het allerslechtste wat je kan doen.
Nee teams zijn gebonden aan rusturen. Ze mogen wel meteen beginnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben het altijd over de hele nacht doorwerken,dus ik denk nu al.
Geen idee, ik weet alleen dat je de setup niet meer mag aanpassen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
iig?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leclerc gaat er wel een flink stuk harder in dan Latifi iig.
Je moet er van uit gaan dat ze ongeveer even veel momentum die muur mee in nemen. Dan wordt dat bij Latifi omgezet in voorwaarts momentum, en bij Leclerc gaat de volledige energie met de achterkant de vangerail in.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:57 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
iig?
volgens mij gaat Latifi harder in, als ik zo de beelden bekijk.
Nouuuu... misschien wel iets, maar veel verschil zit er niet tussen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:06 schreef franske19 het volgende:
Verstappen ging er in 2018 minder hard in en had een haarscheurtje in z'n gearbox. Kwestie van pech of geluk hebben.
En een paar keer per jaar mogen ze de nacht doorwerken.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee teams zijn gebonden aan rusturen. Ze mogen wel meteen beginnen.
Nee, alleen beschadigde onderdelen vervangen voor een gelijk onderdeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja... dit is precies het verhaal van Singapore 2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |