Het woord Israël is niet verboden. En zo ver ik weet hebben we geen mod bots.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is het woord Israel verboden in het livetopic? zelfs de neutrale post met context worden verwijderd.
Bijvoorbeeld: "Israel staat op dit moment plek X"
staat er een bot op die dat telkens eruit haalt?
Kudo's voor de mods die het al 2 dagen volledig uit de hand laten lopen in het Joost-topic door een compleet irrelevante Israel discussie daar niet aan te pakken, die mods?quote:
Ga je lekker daar heen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kudo's voor de mods die het al 2 dagen volledig uit de hand laten lopen in het Joost-topic door een compleet irrelevante Israel discussie daar niet aan te pakken, die mods?
Op dit moment gaat het bijvoorbeeld over de Russische roots van Eden Golan in het Joost-topic...
Kudo's voor de mods van het Eurovisie subreddit, die vanaf het begin zero-tolerance beleid hebben gevoerd op geruchten vanuit social media.
Ik dacht ik geef een stukje feedback over hoe je dit ook had kunnen aanpakken met een concreet voorbeeld, maar klaarblijkelijk is dit topic daar niet voor bedoeld.quote:
Dat is geen feedback.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik dacht ik geef een stukje feedback over hoe je dit ook had kunnen aanpakken met een concreet voorbeeld, maar klaarblijkelijk is dit topic daar niet voor bedoeld.
in dit geval klopt de bewoording van Coco aangezien hij het woord kudos juist neerzet en dus verbeterd wat er eerder werd aangegeven als kudo'squote:
In ieder geval mijn complimenten voor jullie!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dit geval klopt de bewoording van Coco aangezien hij het woord kudos juist neerzet en dus verbetert wat er eerder werd aangegeven als kudo's
"het is kudos" in dit geval prima geschreven.
je bent zelfquote:
je eerste bericht dat ik heb weggehaald was best logisch hoor, die vergelijking hoef je gewoon niet te maken als reactie op mijn opmerking dat ze met 10s vertraging uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Zit is niet zo overdreven te moddereren in het Joost Klein topic. Gaat nergens over.
Overdreven. Ik maakte met mijn reactie natuurlijk een verwijzing naar censuur. Ik vind die censuur een enge tendens, en dat zette ik even scherp aan ja, maar niets om een post te deleten naar mijn mening. Dan ben je niks gewend schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
je eerste bericht dat ik heb weggehaald was best logisch hoor, die vergelijking hoef je gewoon niet te maken als reactie op mijn opmerking dat ze met 10s vertraging uitzenden.
en de anderen... tja je weet feedback blijkbaar wel te vinden.
je zet hem te scherp inderdaad. daarom is die weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdreven. Ik maakte met mijn reactie natuurlijk een verwijzing naar censuur. Ik vind die censuur een enge tendens, en dat zette ik even scherp aan ja, maar niets om een post te deleten naar mijn mening. Dan ben je niks gewend schijnbaar.
Tja, als je de overdrachtelijke context niet begrijpt….quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zet hem te scherp inderdaad. daarom is die weg.
dat mag. ik geef je uitleg waarom je post weg is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, als je de overdrachtelijke context niet begrijpt….
Ik heb ergere dingen voorbij zien komen.
ik geloof niet dat ik jouw posts weg heb gehaald dus heb even gevraagd of iemand het weetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Electric_Eye het volgende:
Waarom zijn mijn 2 posts over een man in een rokje weggehaald? Wat is daar nou mis mee?
Begrijp er echt weinig van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |