We hebben een goed lopend centraal topic over elke inzending, waar jouw bijdrages prima in passen. Daar is naar verwezen in de sluit posts. Ik heb je daar ook regelmatig leuk zien mee posten, dus ik zie niet in wat nu opeens het probleem is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom word ik dan naar hier verwezen ? Terwijl ik een briljant, leuk off topic postIk maak juist duidelijk dat Joost of hoe hij ook mag heten een held is.
ESF / Ik haat kut mods......
Gelukkig doen de mods op FOK! niet mee aan die gekkigheid. En worden de buitenbeentjes op hun plaats gezet. Lekker meedoen met de rest. Anders je bek houden.
ESF / Onze Joost briljant op Lowlands......
ESF / Deze boomende gitaarrocker staat 100 % achter Joost.....!
Alles centraal.Noord-Nederland en Noord-Korea al gestemd ?
Let niet op mij. Kom net bij de arts vandaan met slecht nieuws. Ik gaat naar bed en het morgen even allemaal teruglezen. Dikke kus en we all love Joost. Niet klein te krijgen. Net als Tong. Met z'n grote bek.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We hebben een goed lopend centraal topic over elke inzending, waar jouw bijdrages prima in passen. Daar is naar verwezen in de sluit posts. Ik heb je daar ook regelmatig leuk zien mee posten, dus ik zie niet in wat nu opeens het probleem is.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Let niet op mij. Kom net bij de arts vandaan met slecht nieuws. Ik gaat naar bed en het morgen even allemaal teruglezen. Dikke kus en we all love Joost. Niet klein te krijgen. Net als Tong. Met z'n grote bek.
Geklikt. Gelukkig was Plompzakker er om de toon te zetten.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:51 schreef yvonne het volgende:
FB / We willen een Joost smiley Met z'n allen naar feedback!
Nou ja, die smileys kunnen mken dus
Zo te zien niet, dus open er gerust eenquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er al ergens een topic waarin alle ESF gerelateerde tv-programma's worden gedeeld?
Maar niet minder welkomquote:Op vrijdag 3 mei 2024 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah, dat laat ik over aan de eckte die hards hier. Ik ben slechts geadopteerd
Geen idee, ik kijk na afloop even.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vroeg of IJsland eerst een Palestijn zou inzenden omdat ik meende zoiets meegekregen te hebben, wordt mijn post weggehaald? Wat is dit voor raar gemod en wie was degene die het verwijderde?
Van het modden weet ik niets maar de Palestijn werd 2e in hun nationale finale en geen eerste, als antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
Ik vroeg of IJsland eerst een Palestijn zou inzenden omdat ik meende zoiets meegekregen te hebben, wordt mijn post weggehaald? Wat is dit voor raar gemod en wie was degene die het verwijderde?
Gekeken. Misschien iets te enthousiast gemod. Of niet. Geen drama verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef KingRoland het volgende:
De usual suspects morgen meteen keihard en levenslang bannen uit ESF aub als ze zich misdragen, met een note erbij dat 2e/3e kans er niet meer in zit.
Zijn altijd weer de users uit het kliekje.
ben er gewoon hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou
en zelf afwezig zijn hè
Het topic is weer open, na wat huishoudingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:37 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het dichtgooien van het Joosttopic onzin. Beperk de reactiemogelijkheden op de socials, dat lijkt me een prima actie, maar waarom mag er niet gespeculeerd worden en samen verwerkt worden? Echt onzin. Sorry.
Het woord Israël is niet verboden. En zo ver ik weet hebben we geen mod bots.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is het woord Israel verboden in het livetopic? zelfs de neutrale post met context worden verwijderd.
Bijvoorbeeld: "Israel staat op dit moment plek X"
staat er een bot op die dat telkens eruit haalt?
Kudo's voor de mods die het al 2 dagen volledig uit de hand laten lopen in het Joost-topic door een compleet irrelevante Israel discussie daar niet aan te pakken, die mods?quote:
Ga je lekker daar heen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kudo's voor de mods die het al 2 dagen volledig uit de hand laten lopen in het Joost-topic door een compleet irrelevante Israel discussie daar niet aan te pakken, die mods?
Op dit moment gaat het bijvoorbeeld over de Russische roots van Eden Golan in het Joost-topic...
Kudo's voor de mods van het Eurovisie subreddit, die vanaf het begin zero-tolerance beleid hebben gevoerd op geruchten vanuit social media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |