Heel erg bedankt voor de code maar helaas is het niet gelukt.quote:Op maandag 20 juni 2022 21:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Voor jou altijd!![]()
Check je PM.
Ga je ook nog naar The Killers in de Ziggodome op 16 juli?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor de code maar helaas is het niet gelukt.
Ik ben er nu eindelijk door en zoals verwacht: geen tickets meer beschikbaar.
Vrijdag nieuwe ronde, nieuwe kansen.
En niet naar The Killers helaas, kom dan 's avonds laat terug vanuit het buitenland voor mijn werk.
Niet eens geprobeerd. Ook omdat ik 100 euro iets aan de hoge kant vind.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook geprobeerd vandaag. Niet gelukt.
Dit was mijn presentatie. Zijn er nog vragen?
Vroeg ik mij ook af. Maar ik ga het toch proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 08:22 schreef Bronson het volgende:
Kreeg een mail van Tixr via Muse binnen dat er straks om 10.00 nog een presale is. Hoe zal dat gaan i.c.m. die Ticketmatic app van Carre?
Niet dat ik verwacht er doorheen te komen.
Dat.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef V. het volgende:
Fuck this, ik ga iets leukers met mijn leven doen
Ik vond het geluid belabberd. Lijkt wel of ze daar patent op hebben bij registraties, die Drones-film was ook al zo kut qua geluid.quote:Op zondag 14 augustus 2022 00:39 schreef Piles het volgende:
Vanavond was de Simulation Theory tour op NPO3. Toch weer zitten kijken![]()
Met hele andere ogen dan in 2019...
'There is no virus' , 'what news is real' etc
Ah, ik dacht dat het aan mijn spullen lag...quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:25 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond het geluid belabberd. Lijkt wel of ze daar patent op hebben bij registraties, die Drones-film was ook al zo kut qua geluid.
https://www.nme.com/revie(...)eople-review-3296896quote:‘Will of the People’ reignites the spirit and energy of Muse’s former incarnations.
Goh! Snap de haat voor ST niet zo, eigenlijk best wel mee vermaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:11 schreef Felixa het volgende:
4/5 sterren van NME.
[..]
https://www.nme.com/revie(...)eople-review-3296896
Veel Muse-fans kunnen niet tegen verandering ben ik wel achter gekomen na al die jaren. Ik vind Muse juist tof omdat ze altijd wat nieuws doen. Zijn echt unieke albums allemaal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Goh! Snap de haat voor ST niet zo, eigenlijk best wel mee vermaakt.
Nog een nachtje slapen!!
Dit. Tranen in mijn ogen gewoon. Jezus.quote:
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:53 schreef Guanabana het volgende:
Vind hem geloof ik leuker dan de vorige twee.
Same here.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:00 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind het album beetje tegenvallenZitten wel paar toffe nummers tussen. Maar ook best wel een aantal waar ik helemaal niks mee heb
Lijkt er op dat er geen voorvak is. Jammer! Heb er onderhand niet meer de tijd en energie voor om voor dag en dauw aanwezig te zijn om een beetje goede plekken te hebbenquote:Op maandag 12 september 2022 11:32 schreef AgeEll het volgende:
Zijn allr kaarten 79 euro, of is er een duurder voorvak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |