Het album...?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:30 schreef Fretwork het volgende:
Er zit potentie in het album, gaat wel flink los, maar ik kan nog niet wennen aan de overgangen
Het lijkt deze keer toch wel weer de rock-kant op te gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe vaker ik het hoor, hoe mooier ik het vind. Fantastisch, op het einde die gitaren. Hopelijk wordt hun album echt helemaal in die trend en niet van dat Madness-Mercygezeik.
Is daar een geruchte datum voor? Betekent teaser een nabije release of doen ze dit vaker relatief vroeg?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Teaser-tijd![]()
Dat laatste shot wordt waarschijnlijk de album-cover. Heel vet in ieder geval![]()
![]()
Ik verwacht binnen nu en een aantal weken wel een press release ja. Ik weet niet meer precies hoe het toen zat met Simulation Theory. Dig Down (quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is daar een geruchte datum voor? Betekent teaser een nabije release of doen ze dit vaker relatief vroeg?
WSD smaakte in ieder geval naar meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |