Ooh Brigittequote:
Dat is al de tweede keer vanavond.quote:
Soms heb je dat ineens.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je ff in een Taylor wave?
Ok, geen idee, ik hou niet van bierquote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:02 schreef shiitake het volgende:
[..]
We hadden een bierproeverijtje en daarin werd het gepost.
God draait zich om in zn graf.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, geen idee, ik hou niet van bier
quote:
Die foto lijkt zo op Patrick Swazeyquote:
That's not a happy ending!quote:
YWquote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
That's not a happy ending!
But satisfied curiosity
The Hoffquote:
quote:
ene mevrouw lumley heeft een deep house ver sie gemaakt zo lekkahquote:
Deze blijf ik toch wel het leukst vinden.quote:
Vleeseter?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaha lekkere muziek nu hier ..![]()
Je ziet het niet hehquote:
Komt door het grote haar en zijn veel te grote trui.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze blijf ik toch wel het leukst vinden.
Ik ga eens luisteren, maar ik ben wel heel erg gehecht aan het origineel.quote:
Joh doe wel even de censored versiequote:
Pff moet gewoon klikken..quote:
Om pasta vongole te koken wel.quote:
Ik was toen gewoon al Alivequote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:53 schreef cosmosis het volgende:
Op een of andere manier waren die jaren tachtig vrouwen allemaal botergeil! Helaas was ik toen alleen nog maar geintereseerd in het eten van kattenvoer...
Kim Wilde inderdaad ook, haren als wolken allemaal, vrouwen of mannen iedereen een suikerspin hoofd! Mooie tijden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:55 schreef christmastsunami het volgende:
Kids in america met kim wilde is toch echt de ultieme blondine, met een paar lijntjes coke in haar neus
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kim Wilde inderdaad ook, haren als wolken allemaal, vrouwen of mannen iedereen een suikerspin hoofd! Mooie tijden.
Neerlands trots!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die Babette.. niet de knapste misschien... maar die kijkt zo geil..
Haha echt hoe fantastisch, ik hou echt van die serie!quote:
Zucht..quote:
Beetje hagedis wel.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zucht..
Hoe ze ook aan komt.. op dat paard, in die spijkerbroek en chaps
Ja je gaat je bijna het vrouwtje in de relatie voelen. In dit geval is het niet erg..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zucht..
Hoe ze ook aan komt.. op dat paard, in die spijkerbroek en chaps
Dat ga ik natuurlijk meteen googlen nu.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:14 schreef cosmosis het volgende:
Check niet hoe ze er anno nu uitziet btw
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk meteen googlen nu.
Google Madonna dan ook ff anno nu...quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk meteen googlen nu.
Nee die kan ik me nog wel herinneren van haar laatste optreden.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Google Madonna dan ook ff anno nu...
Zij heeft het trouwens verbazingwekkend goed gedaan, na schandalen als dronken met blote flamoes kaal hoofd op camera gestaan te hebben.quote:
Madonna is key geweest in vrouwen emancipatie, maar zingen kon ze niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee die kan ik me nog wel herinneren van haar laatste optreden.
This is The Cult, niet dat friettentgrietje.quote:
Er ging wat mis... ik bedoelde de boys.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is The Cult, niet dat friettentgrietje.
Ik moet vaker friet halen!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
This is The Cult, niet dat friettentgrietje.
Vrouwenemancipatie in de artiestenwereld dan zeker?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:21 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Madonna is key geweest in vrouwen emancipatie, maar zingen kon ze niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:23 schreef christmastsunami het volgende:
alleen in clipjes was ze goed
ze zag er zo op haar best uit en ze was fantastisch
maar live zingen kon ze niet.
< Pakt straycat voor een zwoele slowdancequote:
voor madonna waren er wel vrouwlijke popsterren maar die werden niet serieus genomen, sinds maddonna werden vrouwelijke popsterren net gewoon als mannen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:23 schreef shiitake het volgende:
[..]
Vrouwenemancipatie in de artiestenwereld dan zeker?
< Gaat er maar gewoon relaxed bij liggenquote:
Beetje moeilijk vingeren met broek aan en halve kramp opquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje moeilijk vingeren met broek aan en halve kramp op
Helaas is het aantal artiesten dat een goede performance kan combineren met een perfecte zangstem op 1 hand te tellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:23 schreef christmastsunami het volgende:
alleen in clipjes was ze goed
ze zag er zo op haar best uit en ze was fantastisch
maar live zingen kon ze niet.
Watquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan jij welquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
< is op fok 99% van de tijd genderconfusedquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet jouw tijd dus maar ik kreeg mijn vingers echt niet meer goed toen joh
Naja ik zorg altijd eerst dat de broek uit is. Maakt het leven een stuk aangenamer!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet jouw tijd dus maar ik kreeg mijn vingers echt niet meer goed toen joh
Je bent toch geen gekkie he?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< is op fok 99% van de tijd genderconfused
We accepteren iedereen op FOK, ben wie je ben!quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< is op fok 99% van de tijd genderconfused
quote:
Geen rokjes?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:32 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Naja ik zorg altijd eerst dat de broek uit is. Maakt het leven een stuk aangenamer!
Dankje in 2 seconden van een vroom wereldbeeld naar totale geile lustobjecten, je weet hoe makkelijk we zijnquote:
vroom, mooi woordquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dankje in 2 seconden van een vroom wereldbeeld naar totale geile lustobjecten, je weet hoe makkelijk we zijn
Dit is toch wel de geilste van Prince:quote:
Mannen in rokjes zijn wel heel diversquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:37 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dankje in 2 seconden van een vroom wereldbeeld naar totale geile lustobjecten, je weet hoe makkelijk we zijn
Mij staat het.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mannen in rokjes zijn wel heel divers
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mannen in rokjes zijn wel heel divers
Mental images..quote:
Wasmismetjouquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
pARANOIA, TWIJFELS EN VOORAL VEEL DORST.
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kwek kwek boem trek je onderbroek omlaag en doe een wild dansje op een jaren 80 plaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Even een glaasje water tussendoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh tnx allen, maar gaat prima hier!
Dat was een zinnetje uit het liedje van Raymond, alleen stond Caps aan
Go get them girlquote:Op zaterdag 22 mei 2021 01:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeuh tnx allen, maar gaat prima hier!
Dat was een zinnetje uit het liedje van Raymond, alleen stond Caps aan
Verbazingwekkend dat je de eerste bent!quote:
Echt nooit, mensen, pffffquote:
Zo rol ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je de eerste bent!
Wat zouden haar ouders gadacht hebben? Hee leuke naam... klinkt lekker catchy..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
But... but... You promised
Anna?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wat zouden haar ouders gadacht hebben? Hee leuke naam... klinkt lekker catchy..
Dit liedje doet me best wel erg aan push the button denken. Lijken al hun liedjes op elkaar?quote:
The Manquote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit liedje doet me best wel erg aan push the button denken. Lijken al hun liedjes op elkaar?
Alle 2?quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit liedje doet me best wel erg aan push the button denken. Lijken al hun liedjes op elkaar?
Geen idee. Ik ken eigenlijk alleen deze. Die Ginger(die ik het mooiste van de drie vind) is niet lang na dit nummer uit de band gestapt..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |