Ditditdit. Slow and steady wins the race met opbouwenquote:Op dinsdag 25 mei 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Da's leuk als je al een aardige basis hebt, maar zou nu toch echt een Start-to-run/C25K/Runnersworldschema erbij pakken in plaats van meteen 10/15 minuten te gaan hardlopen. Het conditioneel wél aankunnen, kan voor je gewrichten/schenen nogal een valkuil opleveren en na een paar weken met shin splints zitten, is ook niet leuk.
Gefeliciteerd nog!quote:Op maandag 24 mei 2021 09:28 schreef Declan-Harp het volgende:
Jommessss ik ben JARIG! 30!![]()
Vanmiddag een stuk cheesecake en vanavond sushi
Nogmaals, ditditditquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
"Vol gas" hoort ook niet in een opbouwschema thuis trouwens. Rustig aan hobbelen is wat je wil.
Zeker, maar ik ben niet heelheel nieuw wat lopen betreftquote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
"Vol gas" hoort ook niet in een opbouwschema thuis trouwens. Rustig aan hobbelen is wat je wil.
Net hoe lang geleden dat is of het nog relevant is. Helaas.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 12:42 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ben niet heelheel nieuw wat lopen betreft/confession
Lekkah!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:51 schreef VitaBella het volgende:
Vanmorgen een vroege sessie in de sportschool gedaan. Weer een keertje crosstrainert gepakt, ging lekker! Voor 12u ook al 10k stappenLekker bezig al zeg ik het zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, ik las - weer keertje een croissant gepakt -.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 13:51 schreef VitaBella het volgende:
Vanmorgen een vroege sessie in de sportschool gedaan. Weer een keertje crosstrainert gepakt, ging lekker! Voor 12u ook al 10k stappenLekker bezig al zeg ik het zelf
quote:Op dinsdag 25 mei 2021 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trots op jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg inderdaad 100 punten toen ik 3 kwartier wandelde met de GPS aan. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 mei 2021 21:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah ja ik zie nu dat ik over "ik loop door" in je post heen had gelezen haha. Lekker stuk wandelen wel!
Je max hartslag bedoel ik mee dat ze bij vitality punten geven voor x tijd gemiddeld op x% van je maximale hartslag te zitten. Maximale hartslag is 220 min je leeftijd. Jij bent nu 30, dus max hartslag is 190, en als je half uur op 60% daarvan zit (=gemiddeld op 114) dan krijg je 100 punten. Als je op 70% zit (=gemiddeld op 133) krijg je 200 punten. Zou lekker zijn als je die tweede redt![]()
Mijn lijst vandaag:
L: drie volkoren boterhammen met een gebakken eitje en plakje gerookte zalm
D: salade spinazie, puntpaprika, komkommer, witte kaas
T: magere kwark, banaan, lijnzaad
Goed bezig dame!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoppa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad 100 punten toen ik 3 kwartier wandelde met de GPS aan. Bedankt voor de tip
En géén 100pt voor de 10k die ik liep.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 15:33 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad 100 punten toen ik 3 kwartier wandelde met de GPS aan. Bedankt voor de tip
Lézen Declan!quote:Per dag kun je punten verdienen voor maximaal 1 activiteit. Registreert je activity tracker of bewegingsapp op een dag meer dan één activiteit? Dan krijg je punten voor de activiteit die jou de meeste Vitality Punten oplevert.
Daar kwam ik ook net pas achter.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 19:59 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En géén 100pt voor de 10k die ik liep.Het is of-of dus, vet stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |