Jij hebt echt issuesquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:49 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Zo, zou dat poesje van Stefania wel een likje geven, jullie?
Verschil tussen Japanners en Chinezen zie je ook meteen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:39 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
China en Japan zijn nou niet echt bepaald vriendjes, totaal andere geschiedenis en cultuur ook.
Waaraan dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verschil tussen Japanners en Chinezen zie je ook meteen.
Gewoon je hele denkbeeld, de woorden die je gebruikt, jeh ebt ook echt gewoon totaal geen ideequote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:05 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Huh wat, hoezo dat? Zou jij dat niet doen?
Idee waarvan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon je hele denkbeeld, de woorden die je gebruikt, jeh ebt ook echt gewoon totaal geen idee
En nee, als ik een aantrekkelijke vrouw zie op tv zeg of denk ik niet meteen: Daar zou ik wel een likje aan geven nee
En als je een aantrekkelijke vrouw op straat ziet?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:07 schreef Fok-it het volgende:
En nee, als ik een aantrekkelijke vrouw zie op tv zeg of denk ik niet meteen: Daar zou ik wel een likje aan geven nee
Dan denk ik: aantrekkelijke vrouwquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je een aantrekkelijke vrouw op straat ziet?
Oh soms wel, maar dan slaan mijn gedachten niet meteen op holquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna denk je niet: daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Nee je hoeft ze ook niet gelijk bij hun haren een grot in te slepenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh soms wel, maar dan slaan mijn gedachten niet meteen op hol
Halverwege S5 gestoptquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:17 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
volg je game of thrones niet (srs)?
Inlaatquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker zwaar ademen wanneer hij zijn triljoenste keyboard inlaat. Hahaha
beetje laat wel om dat nog te volgen lolquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:17 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Gast Game of Thrones is al twee jaar afgelopen en het einde was fucking kutquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:17 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
De enige man die elk tweedehands keyboard ter wereld in zijn handen heeft gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Lekker zwaar ademen wanneer hij zijn triljoenste keyboard inlaat. Hahaha
Luister, wil je s.v.p. alleen zo tegen me praten als je een significante beta-opleiding hebt genoten, ca 2 meter lang bent, je normaal kunt gedragen, je fatsoenlijk Nederlands spreekt (en mij hierin corrigeert), en je mijn studieschuld af kunt betalen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:naardegallemiezen kom eens op m'n gezicht zitte.
George kan 't einde van de boeken nog aanpassen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast Game of Thrones is al twee jaar afgelopen en het einde was fucking kut
Dat kan. Maar ik vond de boeken matig en langdradig dus ga de rest toch niet lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 00:45 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
George kan 't einde van de boeken nog aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |