Ben je echt naar China gegaan?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het eten in China vond ik erg lekker, alleen oppassen dat er geen vleermuizen in je soep zitten.
Maar in Z-Amerika staat de Peruaanse keuken bekend als zeer gevarieerd, Spaanse, Afrikaanse, Japanse en Inca invloeden.
En algehele prijspeil?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het zal niet zo'n drama zijn als hier, maar ook daar zijn mansions duur.
Taco's is midden amerikaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:28 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Denk bij Aziatisch veelal aan 'spleet'-Aziaten. En ben niet zo'n fan van hun traditionele eten dus niet de Europese variant daarvan.
Wel eens dat puur vlees zoals Argentijnen eten ook niet chill is maar dacht eerder aan taco's etcetera.
Ja, voordat ik conquistador werd en z Amerika veroverde.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:28 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Denk bij Aziatisch veelal aan 'spleet'-Aziaten
Geen idee, daar heb ik niet op gelet.quote:
China en Japan verschilt toch niet zoveel van elkaar? Snap je punt wel maar veel mensen hebben dat toch, dat ze bij Azië aan 'spleet'-Aziaten denken?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Azie is zo fucking groot, qua culturen, talen, natuur, eten.
Stel je even voor dat Rusland, China, Japan en India alle4 deel uitmaken van Azie en hoe die allevier van elkaar verschillen
Hoe kwam je er überhaupt op om daar naartoe te gaan (za)quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:34 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ja, voordat ik conquistador werd en z Amerika veroverde.
In 2007 was dat.
Beetje latent racistisch welquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
China en Japan verschilt toch niet zoveel van elkaar? Snap je punt wel maar veel mensen hebben dat toch, dat ze bij Azië aan 'spleet'-Aziaten denken?
China en Japan zijn nou niet echt bepaald vriendjes, totaal andere geschiedenis en cultuur ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:36 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
China en Japan verschilt toch niet zoveel van elkaar? Snap je punt wel maar veel mensen hebben dat toch, dat ze bij Azië aan 'spleet'-Aziaten denken?
is pas als je er negatieve stereotperingen aan hangt toch? en is niet iedereen beetje racistisch?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje latent racistisch wel
Ik niet in ieder geval
spleet-aziaten `is'' een negatieve sterotyperingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is pas als je er negatieve stereotperingen aan hangt toch? en is niet iedereen beetje racistisch?
Het was een jongensdroom om naar Machu Picchu te gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:37 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hoe kwam je er überhaupt op om daar naartoe te gaan (za)
hoe moet je dat anders noemen, is toch een feitelijke constatering.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
spleet-aziaten `is'' een negatieve sterotypering
Echt? Me too. Want Che.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:41 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het was een jongensdroom om naar Machu Picchu te gaan.
Na kennismaking met Z-Amerika ben ik er voor gevallen
Gewoon? Japanners, Chinezen, Russen, Pakistanen, Koreanen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:41 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen, is toch een feitelijke constatering.
Oost-Aziaten, Chinezen, Koreanen, Japanners, Vietnamezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:41 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe moet je dat anders noemen, is toch een feitelijke constatering.
Alleen de eerste twee hebben spleetogen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon? Japanners, Chinezen, Russen, Pakistanen, Koreanen?
Puntkoppen? wat houd dat in?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:44 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Oost-Aziaten, Chinezen, Koreanen, Japanners, Vietnamezen.
Je kan ook puntkoppen zeggen, maar dat getuigt ook weinig respect.
Man man manquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Alleen de eerste twee hebben spleetogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |