Lief zegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:onlogisch belt je wel met de uitslag.
Dat maakt jouw avond he.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:53 schreef Oriente het volgende:
Ah leuk, dan zal ik rond 22.00 wel weer een mention krijgen
´uurtje gesport'
Is het ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl het volgens Professor Scrummie een formaliteit was.
Jawel, 1 van mijn grootste zelfs. Maar hij probeert mij uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:54 schreef Oriente het volgende:
Ik heb het idee dat user @:maxi-mus geen grote fan van user @:Scrummie is
Juist de mensen waar je het meeste mee hebt pak je het hardst aan. Vraag dat maar aan je moeder.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:54 schreef Oriente het volgende:
Ik heb het idee dat user @:maxi-mus geen grote fan van user @:Scrummie is
Da's best vroeg, mja Subwayquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef Drekkoning het volgende:
Subway gaat 2100 dicht hier. Beter schieten ze ff op.
Ik moet nog bier halen voor de bierdienst van morgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef Drekkoning het volgende:
Subway gaat 2100 dicht hier. Beter schieten ze ff op.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist de mensen waar je het meeste mee hebt pak je het hardst aan. Vraag dat maar aan je moeder.
En, hoe gaat dat tot nu toe?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Ik probeer mensen te motiveren en mee te trekken in mijn sportgedrag
Dan mag je nu wel gaan rennenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik moet nog bier halen voor de bierdienst van morgen.
Oh ja, die had gesquat zonder gewichten.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch heeft gisteren een uur gesport voor het eerst in 6 maanden
Dus eigenlijk best prima
Weer hardop gelachen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja, die had gesquat zonder gewichten.
Zal wel weer China zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Dan ligt het ergens anders aan!
En hunnie maar de gek met ons hebben!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wij hebben in Friesland gewoon het beste internet.
Ik woon in Friesland, GEWOON KUT HIER!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja omdat 80% nog niet weet dat dat uitgevonden isquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat 80% nog niet weet dat dat uitgevonden is
In Harkema?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, GEWOON KUT HIER!
Gelachen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap liet ik liggen en jij hebt nu 2 likes.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie het zijn een hoop moeilijke woorden maar we leggen het straks wel uit.
Heeft haar tril ei nog inquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een geluid, lijkt wel of ze onder water zit.
Logisch toch. Ze zijn veel te bang voor de relwappies daar.quote:
Corona zelftestje?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
JAAAA ik ga iets door mijn neus halen!!
Wat goed van jequote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:02 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht, al die poppenkast voor niets als men gewoon gister al mijn posts had gelezen hier.
3x Elia.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
Zou leuk zijn als Utrecht zondag alsnog wint.
Ik gun ze eigenlijk weinig meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dat zou sowieso leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
@onlogisch @GGMM @maxi-musquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:04 schreef Keyos het volgende:
Wat een verassing, not. Die zaak voor Utrecht was volstrekt kansloos. Wie anders denkt is loco.
Op naar het crematorium!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:04 schreef Keyos het volgende:
Wat een verassing, not. Die zaak voor Utrecht was volstrekt kansloos. Wie anders denkt is loco.
Ben bang dat @fetX dan alsnog staat te juichen, die ziet het verschil tussen Sinisterra en Elia nog steeds nietquote:
Ik ga even naar maten toe, potje schaken met een biertje erbij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wat gaan we nu kijken? Nadat ik terug ben.
Eli is die zwarte die wel kan voetballen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben bang dat @:fetx dan alsnog staat te juichen, die ziet het verschil tussen Sinisterra en Elia nog steeds niet
Ik wens je erg veel plezier, ouwe reus!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even naar maten toe, potje schaken met een biertje erbij.
Wat doe jij geacteerd aardig vandaag zegquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:07 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik wens je erg veel plezier, ouwe reus!
*konquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eli is die zwarte die wel kan voetballen.
Zo doet hij altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat doe jij geacteerd aardig vandaag zeg
Vriendschap.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets te bieden waar hij op aast.
Z'n zusquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets te bieden waar hij op aast.
Kleutergedrag.quote:
Past goed bij die calimero's.quote:
Streetjustice op de Kruysfamiliequote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar Utrecht CS en de Domtoren voor nieuwe Theync content. @:3rr0r
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar Utrecht CS en de Domtoren voor nieuwe Theync content. @:3rr0r
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:56 schreef Drekkoning het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2021:2141
Uitspraak
Waarom dacht FC Utrecht dat ze überhaupt een kans hadden als artikel 15 zodanig is geformuleerd?quote:De KNVB zegt dat het besluit om de wedstrijd een dag te verplaatsen is gebaseerd op artikel 15 uit dat reglement. Daarin staat dat in gevallen waarin op grond van bijzondere omstandigheden naar mening van het bestuur betaald voetbal afwijking noodzakelijk is het bestuur mag afwijken van het reglement.
Ze vonden het Songfestival geen bijzondere omstandigheid omdat dat al een jaar bekend was.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Waarom dacht FC Utrecht dat ze überhaupt een kans hadden als artikel 15 zodanig is geformuleerd?
Er staat letterlijk: op grond van bijzondere omstandigheden naar mening van het bestuurquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze vonden het Songfestival geen bijzondere omstandigheid omdat dat al een jaar bekend was.
“Naar mening van het bestuur” kan ook slaan op het nodig zijn van de afwijkingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: op grond van bijzondere omstandigheden naar mening van het bestuur
Dus het is een subjectief iets.
Het is zoiets als: Elke dag als het meer dan 20 graden is ga ik barbecueën tenzij er bijzondere omstandigheden zijn, daarbij bepaal ik zelf welke omstandigheden bijzonder zijn.
De KNVB heeft zich met die disclaimer erg goed ingedekt dus FC Utrecht was bij voorbaat al kansloos. Geen idee waarom ze zich niet focussen op de wedstrijd in plaats van dit zinloze juridische getouwtrek.
Wat mij betreft ook, alleen die houding van FC Utrecht is nogal vreemd in deze.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Naar mening van het bestuur” kan ook slaan op het nodig zijn van de afwijking
Maargoed, prima uitspraak wmb
Ja het was uiteindelijk vooral tijdsverspilling inderdaad, maar het reglement was onduidelijk en dat vond de rechter ook. Goed als de KNVB scherp wordt gehouden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: op grond van bijzondere omstandigheden naar mening van het bestuur
Dus het is een subjectief iets.
Het is zoiets als: Elke dag als het meer dan 20 graden is ga ik barbecueën tenzij er bijzondere omstandigheden zijn, daarbij bepaal ik zelf welke omstandigheden bijzonder zijn.
De KNVB heeft zich met die disclaimer erg goed ingedekt dus FC Utrecht was bij voorbaat al kansloos. Geen idee waarom ze zich niet focussen op de wedstrijd in plaats van dit zinloze juridische getouwtrek.
Hele leuke rubriek is dat, rond de wedstrijden tegen Ajax zit hij ook altijd een week lang te schuimen en roept met een grote bek allemaal dingen die niet uitkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
Net een stukje van die podcast van Korneel geluisterd (vraag me niet waarom). Wat een enorme droeftoeter is dat zeg
Lijkt mij wel. Zijn ook niet solidair.quote:Op zaterdag 22 mei 2021 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft FC Utrecht zich al gevoegd bij de Super League ploegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |