abonnement Unibet Coolblue
pi_199809797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:30 schreef Szura het volgende:
Op tv vertellen dat je al 7 jaar niet geneukt hebt :')
Sinds z’n 18’de dus. Dan ben je dus bagger slechte veroveraar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning woensdag 9 juni 2021 @ 19:30:51 #177
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199809798
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:29 schreef tja77 het volgende:
7,5 Jaar geen seks.
Nederland is je dankbaar voor deze info.
Wat zou z'n FOK! nickname zijn?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199809802
Hij wil sowieso samen slapen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Tettenkoning woensdag 9 juni 2021 @ 19:31:52 #179
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199809813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:30 schreef RipCity het volgende:
Sinds z’n 18’de dus. Dan ben je dus bagger slechte veroveraar.
Toen was ie ontmaagd door z'n oom.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199809834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij wil sowieso samen slapen.
Die flikkert dus uit bed.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 9 juni 2021 @ 23:14:18 #181
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_199813110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Vrijdag is de laatste aflevering van dit seizoen te zien. Dat zou aflevering 219 moeten zijn maar zie nu dat dit aflevering 218 is, terwijl maandag de herhalingen beginnen. Hoe dan?
Afleveringen 330 (11 juni 2021)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lang_leve_de_liefde
pi_199818683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:48 schreef Jester65 het volgende:
Parastoe is bekend van TV: https://www.ad.nl/tv-en-r(...)oor-mezelf~a8258cc7/

https://www.ad.nl/show/ov(...)temptation~a52af5f2/

Jammer dat dit soort types er af en toe tussen zit. Student Rechten? :{
Had al zo'n vermoeden dat zij ook in Temptaion Island zat inderdaad. Ik moest wel lachen hoe zij die gast met z'n bek vol tanden liet staan, maar voor de rest een leip mens. Die totale error in haar hoofd dat je leuke dingen met je vrienden wilt blijven doen :')
pi_199819010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 14:32 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden dat zij ook in Temptaion Island zat inderdaad. Ik moest wel lachen hoe zij die gast met z'n bek vol tanden liet staan, maar voor de rest een leip mens. Die totale error in haar hoofd dat je leuke dingen met je vrienden wilt blijven doen :')
En dan toch nog 24 uur ertegenaan willen gooien. Ze martelt haarzelf alleen maar.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 17:51:09 #184
335263 freaky40
pi_199820887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 14:32 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Had al zo'n vermoeden dat zij ook in Temptaion Island zat inderdaad. Ik moest wel lachen hoe zij die gast met z'n bek vol tanden liet staan, maar voor de rest een leip mens. Die totale error in haar hoofd dat je leuke dingen met je vrienden wilt blijven doen :')
Totaal niet van deze tijd die griet..of gozer. Wat een hysterica als het maar niet in haar straatje past.
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 17:52:48 #185
335263 freaky40
pi_199820914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:14 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Afleveringen 330 (11 juni 2021)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lang_leve_de_liefde
Zie op detvgids.nl dat het toch echt aflevering 217 van 219 aflevering in totaal en zou dus 218 moeten vandaag maar deze is morgen. Maandag starten de herhalingen van eerder dit seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  roze donderdag 10 juni 2021 @ 19:30:29 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_199821972
Esmee kwam chaggy over haha.
Your beauty never ever scared me.
pi_199828099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Totaal niet van deze tijd die griet..of gozer. Wat een hysterica als het maar niet in haar straatje past.
Ja blijf toch bijzonder hoe bij sommige mensen de drama al na een uur begint. _O-
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 09:54:12 #188
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199828502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:16 schreef itchycoo het volgende:
Ja blijf toch bijzonder hoe bij sommige mensen de drama al na een uur begint. _O-
Het drama :P

Paddestoel wil settelen en een serieuze relatie, hij lijkt gewoon een vast neukertje en handige oppas te zoeken voor als hij gaat chillen en op vakantie met z'n matties. Ja, nogal logisch dat dit gaat botsen...

Maar goed, dat dit allemaal gescript is - alles voor de kijkcijfers immers - lijkt me wel evident.

Dat blijkt ook wel uit het feit dat Paddestoel nu de degelijke, heilige maagd speelt, terwijl ze in Temptation Island de grootste slet was die je je maar kunt voorstellen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 10:00:13 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199828590
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Het drama :P

Paddestoel wil settelen en een serieuze relatie, hij lijkt gewoon een vast neukertje en handige oppas te zoeken voor als hij gaat chillen en op vakantie met z'n matties. Ja, nogal logisch dat dit gaat botsen...

Maar goed, dat dit allemaal gescript is - alles voor de kijkcijfers immers - lijkt me wel evident.

Dat blijkt ook wel uit het feit dat Paddestoel nu de degelijke, heilige maagd speelt, terwijl ze in Temptation Island de grootste slet was die je je maar kunt voorstellen...
Niks mis met vrouwen die in hun jongere jaren lekker slettebakken en vervolgens kiezen voor iets stabiels omdat ze tot de conclusie komen dat een neukpop niet iets is wat je de rest van je leven wilt zijn.
Dus om het daarop te gooien dat het gescript is, vind ik te makkelijk. Tal van vrouwen bewandelen dezelfde route, en dat is maar goed ook.
pi_199828692
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Het drama :P

Paddestoel wil settelen en een serieuze relatie, hij lijkt gewoon een vast neukertje en handige oppas te zoeken voor als hij gaat chillen en op vakantie met z'n matties. Ja, nogal logisch dat dit gaat botsen...

Maar goed, dat dit allemaal gescript is - alles voor de kijkcijfers immers - lijkt me wel evident.

Dat blijkt ook wel uit het feit dat Paddestoel nu de degelijke, heilige maagd speelt, terwijl ze in Temptation Island de grootste slet was die je je maar kunt voorstellen...
Oke ik ga mij even schamen voor deze taalfout. :')

Maar denk dat je gelijk hebt over Paddestoel. Die gast had ook niets te zeggen en leek vooral in afwachting van de storm die zou overwaaien zodat hij daarna verder kon met in haar broekje komen.

Het dubbele vind ik ook wel dat ik het wel gewoon normaal vind als je in een relatie ook met vrienden nog op vakantie gaat, dat doe ik zelf ook en mijn vriendin ook. Als ik aan de andere kant die gast een beetje observeer snap ik ergens ook wel dat zij hem niet naar Ibiza wil laten gaan met zijn vrienden :')
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 10:12:59 #191
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199828720
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:00 schreef tja77 het volgende:
Niks mis met vrouwen die in hun jongere jaren lekker slettebakken en vervolgens kiezen voor iets stabiels omdat ze tot de conclusie komen dat een neukpop niet iets is wat je de rest van je leven wilt zijn.
Dus om het daarop te gooien dat het gescript is, vind ik te makkelijk. Tal van vrouwen bewandelen dezelfde route, en dat is maar goed ook.
Iets minder goedgelovig zijn kan echt geen kwaad. Minstens 75% van programma's die je op tv ziet zijn gescript. Ik heb al een paar keer artikelen hierover gepost. Lees maar terug anders, want ik blijf niet bezig.

Mensen die bewust allerlei datingprogramma's op tv aflopen neem ik niet serieus, die proberen gewoon om bekend te worden cq een tv carriere eruit te slepen.

Die bolle Sanne van 32 heeft ook aan veel datingprogramma's meegedaan. Take Me Out, First Dates, nu dit. Zij is vooral bezig om kijkers te trekken voor haar YT kanaal. Over haar tv datingavonturen maakt ze dus hele afleveringen en die worden flink uitgemolken ook... :')

SPOILER: Edit: the proof is in the pudding...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Nine. op 11-06-2021 10:31:34 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 10:26:32 #192
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199828864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:10 schreef itchycoo het volgende:
Maar denk dat je gelijk hebt over Paddestoel. Die gast had ook niets te zeggen en leek vooral in afwachting van de storm die zou overwaaien zodat hij daarna verder kon met in haar broekje komen.

Het dubbele vind ik ook wel dat ik het wel gewoon normaal vind als je in een relatie ook met vrienden nog op vakantie gaat, dat doe ik zelf ook en mijn vriendin ook. Als ik aan de andere kant die gast een beetje observeer snap ik ergens ook wel dat zij hem niet naar Ibiza wil laten gaan met zijn vrienden :')
Mijns inziens niks mis met af en toe stappen met je vrienden of een keertje met ze op vakantie gaan als je een relatie hebt. Hij deed echter voorkomen alsof hij elk weekend en iedere vakantie het liefst met z'n matties doet...

Tja... blijf dan gewoon vrijgezel :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 10:44:53 #193
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199829090
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:12 schreef Nine. het volgende:

[..]

Iets minder goedgelovig zijn kan echt geen kwaad. Minstens 75% van programma's die je op tv ziet zijn gescript. Ik heb al een paar keer artikelen hierover gepost. Lees maar terug anders, want ik blijf niet bezig.

Mensen die bewust allerlei datingprogramma's op tv aflopen neem ik niet serieus, die proberen gewoon om bekend te worden cq een tv carriere eruit te slepen.

Die bolle Sanne van 32 heeft ook aan veel datingprogramma's meegedaan. Take Me Out, First Dates, nu dit. Zij is vooral bezig om kijkers te trekken voor haar YT kanaal. Over haar tv datingavonturen maakt ze dus hele afleveringen en die worden flink uitgemolken ook... :')

SPOILER: Edit: the proof is in the pudding...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In alinea 1 en 2 van je post heb je het over 2 verschillende zaken. Iets wat gescript is, is in scene gezet. Iemand zou zich aan een script moeten houden om een karakter of leuk moment neer te zetten al dan niet gespiegeld aan hoe die persoon z’n werk of situatie echt is. Je hebt het dan over een acteur/actrice. Operation Repo, Storage wars, Hardcore Pawn en nog meer van zulke pulp.

Iemand die veel datingshows afloopt kan dit ook doen om zieltjes te winnen voor zijn of haar youtubevlogje, maar dat is heel iets anders dan wanneer iets gescript is. Datingshows proberen kandidaten te vinden (de ene is oprecht op zoek naar liefde, de ander wil publiciteit voor haar youtubevlog) maar wat er binnen afspeelt is niet gescript. Ja de ene persoon kan heel theatraal doen en schaars gekleed rondhuppelen om kijkers te trekken, maar dat zit niet opgesloten in het concept van het programma.

Dus ja, iemand kan een slettebak zijn in het ene programma, en vervolgens op zoek zijn naar de man van haar leven. Dit kan prima in combinatie met zoveel mogelijk youtube hits scoren of proberen bekendheid te verwerven.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 11:16:38 #194
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199829425
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 10:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

In alinea 1 en 2 van je post heb je het over 2 verschillende zaken. Iets wat gescript is, is in scene gezet. Iemand zou zich aan een script moeten houden om een karakter of leuk moment neer te zetten al dan niet gespiegeld aan hoe die persoon z’n werk of situatie echt is. Je hebt het dan over een acteur/actrice. Operation Repo, Storage wars, Hardcore Pawn en nog meer van zulke pulp.

Iemand die veel datingshows afloopt kan dit ook doen om zieltjes te winnen voor zijn of haar youtubevlogje, maar dat is heel iets anders dan wanneer iets gescript is. Datingshows proberen kandidaten te vinden (de ene is oprecht op zoek naar liefde, de ander wil publiciteit voor haar youtubevlog) maar wat er binnen afspeelt is niet gescript. Ja de ene persoon kan heel theatraal doen en schaars gekleed rondhuppelen om kijkers te trekken, maar dat zit niet opgesloten in het concept van het programma.

Dus ja, iemand kan een slettebak zijn in het ene programma, en vervolgens op zoek zijn naar de man van haar leven. Dit kan prima in combinatie met zoveel mogelijk youtube hits scoren of proberen bekendheid te verwerven.
Maak je geen illusies hoor. Ook binnen datingprogramma's worden vaak scripts afgedraaid. Er zitten echte daters tussen, maar ook een hoop wannabe acteurs in spé die ingehuurd worden bij e.o.a. castingbureau die gewoon gescripte scenes moeten afdraaien. Voor extra drama, om het wat spicier te houden, gewoon voor de kijkcijfers.

En ja het kan uiteraard. De geloofwaardigheid is echter nul als je weet hoe het in die wereldjes werkt. Overigens, als Sanne een succesvolle relatie uit een date overhoud lopen haar viewers weg want dan is het niet meer interessant om te volgen...

Edit: Je gaat trouwens ook voorbij aan het feit dat Paddestoel in LLDL beweerde een net meisje te zijn, en dat ze maar 2 relaties had gehad. Gezien haar Temptation Island avontuur loopt ze dus of keihard te liegen (lekker oprecht daten ja :') ) of ze draait gewoon het LLDL script van de makers af.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nine. op 11-06-2021 11:40:09 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 11:41:41 #195
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199829717
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:16 schreef Nine. het volgende:

[..]
Edit: Je gaat trouwens ook voorbij aan het feit dat Paddestoel in LLDL beweerde een net meisje te zijn, en dat ze maar 2 relaties had gehad. Gezien haar Temptation Island avontuur loopt ze dus of keihard te liegen of ze draait gewoon het LLDL script van de makers af.
Iemand kan toch haar leven gebeterd hebben?
Ze was een slettebak, maar wat dacht je van al die sletjes die jij vroeger kon palen? Zouden dat nog steeds allemaal sletjes zijn? Of denk je dat het gros volwassener is geworden en meer waarde is geen hechten aan een echte relatie?
En juist sletjes hebben geen relaties, die neuken liever met zoveel mogelijk mannen en beginnen niet aan relaties.
Dus ze kan nu wel degelijk een net meisje zijn, terwijl dat een paar jaar terug heel anders was.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 11:50:50 #196
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199829834
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:41 schreef tja77 het volgende:
Iemand kan toch haar leven gebeterd hebben?
Ze was een slettebak, maar wat dacht je van al die sletjes die jij vroeger kon palen? Zouden dat nog steeds allemaal sletjes zijn? Of denk je dat het gros volwassener is geworden en meer waarde is geen hechten aan een echte relatie?
En juist sletjes hebben geen relaties, die neuken liever met zoveel mogelijk mannen en beginnen niet aan relaties.
Dus ze kan nu wel degelijk een net meisje zijn, terwijl dat een paar jaar terug heel anders was.
Jij noemt het volwassen dat ze daar keihard over zat te liegen? Ze had echt wel kunnen zeggen dat ze ook wat los en vast gedate had. Niemand had dat raar gevonden. Dat was ook heel wat volwassener geweest.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 11:53:47 #197
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199829871
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:50 schreef Nine. het volgende:

[..]

Jij noemt het volwassen dat ze daar keihard over zat te liegen? Ze had echt wel kunnen zeggen dat ze ook wat los en vast gedate had. Niemand had dat raar gevonden. Dat was ook heel wat volwassener geweest.
Waar liegt ze dan over?
Ze zegt dat ze een net meisje is, nergens ontkent ze daarmee dat ze een paar jaar terug een slettebakje was. En het kan toch dat ze maar 1 of 2 relaties heeft gehad? Ik zeg niet dat ze de waarheid spreekt over alles, maar kan ook niet bewijzen dat ze glashard aan het liegen is.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 11:57:31 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199829920
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:53 schreef tja77 het volgende:
Waar liegt ze dan over?
Ze zegt dat ze een net meisje is, nergens ontkent ze daarmee dat ze een paar jaar terug een slettebakje was. En het kan toch dat ze maar 1 of 2 relaties heeft gehad? Ik zeg niet dat ze de waarheid spreekt over alles, maar kan ook niet bewijzen dat ze glashard aan het liegen is.
Paddestoel beweerde dat ze altijd een net meisje is geweest en dat ze maar 2 relaties heeft gehad.

Hoe duidelijk wil je het hebben? Ze is overduidelijk niet altijd een net meisje geweest. Het TI bewijs staat nota bene in dit topic.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 11 juni 2021 @ 12:03:23 #199
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199829996
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 11:57 schreef Nine. het volgende:

[..]

Paddestoel beweerde dat ze altijd een net meisje is geweest en dat ze maar 2 relaties heeft gehad.

Hoe duidelijk wil je het hebben? Ze is overduidelijk niet altijd een net meisje geweest. Het TI bewijs staat nota bene in dit topic.
Ik heb haar niet horen zeggen dat ze altijd een net meisje is geweest. Maar dat ze zei dat ze een net meisje is, was volgens mij toen ze d’r pyama liet zien en niet een geil crotchless speelpakje. Maar hey, ik heb misschien niet alles gehoord/gezien.
  Tettenkoning vrijdag 11 juni 2021 @ 12:06:25 #200
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199830031
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:03 schreef tja77 het volgende:
Ik heb haar niet horen zeggen dat ze altijd een net meisje is geweest. Maar dat ze zei dat ze een net meisje is, was volgens mij toen ze d’r pyama liet zien en niet een geil crotchless speelpakje. Maar hey, ik heb misschien niet alles gehoord/gezien.
Ze deed anders ook flink haar best om die "heilige maagd act" de gehele datingtijd vol te houden. Was je dat ook niet opgevallen? Waarom zo de nadruk erop leggen, telkens maar weer? Punt is na 1x toch ook wel duidelijk?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')