En waarom precies heeft zij een rol? Zij luidde het begin van een nogal kloterig tijdperk in :’)quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:26 schreef grazz het volgende:
Glennis haar outfit voor morgen
https://www.instagram.com/p/CPJISmKjamw/
ze kan zo meedoen bij Malta
Ik kijk mee!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:41 schreef usagi414 het volgende:
@:grazz we zitten op youtube te kijken naar onze dames
Ze schijnt één van de beste zangeressen van NL te zijn volgens enkele kennersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom precies heeft zij een rol? Zij luidde het begin van een nogal kloterig tijdperk in :’)
En vorige week dachten ze nog gaan we dit durven ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik kijk mee!![]()
Ik zag ze daarnet genieten van Portugal. @:Cee kan zo één van de bandleden vervangen. Wat een talent!
Doe mij Ilse en Waylon maar (maar snap ook dat niemand die durfde te vragenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze schijnt één van de beste zangeressen van NL te zijn volgens enkele kenners
Goeie. Zit zij ook niet in dat rock the rooftop filmpje?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:45 schreef Em31 het volgende:
We weten ondertussen nog steeds niet waarom Jamala een keer op de Erasmusbrug stond te zingen of wel?
Lol. UK onder een Zweden of Moldavie kan echt niet. Soms het idee dat deze polls ook gestuurd zijn door de bookies ofzo. Ja staging is ruk maar het liedje is helemaal zo slecht niet.quote:
Geluid staat erg hard.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Oeioeioei Griekenland, of ligt dat aan mijn geluid?
Had ik er ook graag bij gehad idd. Heb je trouwens meegekregen dat het weer goed is tussen Ilse en Waylon?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Doe mij Ilse en Waylon maar (maar snap ook dat niemand die durfde te vragen)
Zeker waar. Een heel groot talent, jammer van het liedje dat is echt helemaal kut met dubbel t. Onbegrijpelijk ook dat ze relatief hoog staat in de dress rehearsal poll.quote:
En dan ook nog op de seconde moeten uittellen waar je moet staan.quote:
Jep! Maar toen dat bekend werd was die complete show al in elkaar gedraaid denk ik... ik zie ook al helemaal voor me dat ze in het EBU hoofdkwartier strootjes hebben getrokken om te kijken wie ze moest bellen, maar dat niemand durfde en ze daarom maar niet gevraagd zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Had ik er ook graag bij gehad idd. Heb je trouwens meegekregen dat het weer goed is tussen Ilse en Waylon?
Ze zijn beide afzonderlijk van elkaar ook niet benaderd ofzo. Ik vind het bijzonder asociaal van Sietse en belachelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep! Maar toen dat bekend werd was die complete show al in elkaar gedraaid denk ik... ik zie ook al helemaal voor me dat ze in het EBU hoofdkwartier strootjes hebben getrokken om te kijken wie ze moest bellen, maar dat niemand durfde en ze daarom maar niet gevraagd zijn
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
Krijg ineens het gevoel dat Zwitserland gaat winnen
Ik snap die act niet zo goed. Hij staat als een halve gare met zijn armen te zwaaien in een verkeerde outfit.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 22:03 schreef Em31 het volgende:
Krijg ineens het gevoel dat Zwitserland gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |