SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapenquote:
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapen
4E, wil jij ook nog even aah, koetsjiekoe zeggen:quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, mijn keuze is het ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoor
ik start pas om 1500 uur vandaag voor mijn vrije weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoor
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4E, wil jij ook nog even aah, koetsjiekoe zeggen:AhwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat jouw honT?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mijnes zodra ik weet waar hij woont.
ach ja wat moet dat moet hequote:
ach wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik start pas om 1500 uur vandaag voor mijn vrije weekend
Nee, van mn vader.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, van mn vader.
Maar misschien dat ik CL er mee kan lokken
Heb je er een paar?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Misschien een spoor van baby-cavias neerleggen.
Ik heb mijn vakantiegeld al in april gehad en van dit jaar krijg ik maar 3 maanden vakantiegeld door wisseling van werk, dus dat zal niet fantastisch hoog zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo heb dit jaar extra veel vakantiegeld was ook afrekening natuurlijk laatste dag vandaag
Nee, die van mij zijn al 3 maanden oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |