SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapenquote:
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapen
4E, wil jij ook nog even aah, koetsjiekoe zeggen:quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb om 16.00 uur nog een belletje (als ik al uitgecheckt ben), maar vandaag mocht ik van mezelf uitslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, mijn keuze is het ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoor
ik start pas om 1500 uur vandaag voor mijn vrije weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een laat belletje voor de vrijdag hoor
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4E, wil jij ook nog even aah, koetsjiekoe zeggen:AhwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat jouw honT?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee mijnes zodra ik weet waar hij woont.
ach ja wat moet dat moet hequote:
ach wat moet dat moet hequote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik start pas om 1500 uur vandaag voor mijn vrije weekend
Nee, van mn vader.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, van mn vader.
Maar misschien dat ik CL er mee kan lokken
Heb je er een paar?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Misschien een spoor van baby-cavias neerleggen.
Ik heb mijn vakantiegeld al in april gehad en van dit jaar krijg ik maar 3 maanden vakantiegeld door wisseling van werk, dus dat zal niet fantastisch hoog zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo heb dit jaar extra veel vakantiegeld was ook afrekening natuurlijk laatste dag vandaag
Nee, die van mij zijn al 3 maanden oud.quote:
Babycaafsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die van mij zijn al 3 maanden oud.
Ik denk dat dat ook wel werktquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die van mij zijn al 3 maanden oud.
ach samen met het andere weer compleetquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantiegeld al in april gehad en van dit jaar krijg ik maar 3 maanden vakantiegeld door wisseling van werk, dus dat zal niet fantastisch hoog zijn.
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Vijf jaar geleden was ik in Normandië. Toffe vakantie was dat.
Haha, amateur.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Babycaafs
Die van mij wil nu babycaafs maken maar doet het verkeerd.
Precies en we gaan er toch niet van op vakantie.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach samen met het andere weer compleet
Ja heel boeiend en ook mooi. En in mei, dus allemaal blauwe regen in de oude dorpjes dus dat was ook lekker sfeervol.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest.
lijkt me nog wel eens interessant
Dat lijkt mij wel een bezoekje waard.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Vijf jaar geleden was ik in Normandië. Toffe vakantie was dat.
Echt doen hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een bezoekje waard.
Mijn frans is alleen niet zo sterkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel boeiend en ook mooi. En in mei, dus allemaal blauwe regen in de oude dorpjes dus dat was ook lekker sfeervol.
Dat van mij ook niet maar dat maakt niet uit. En die WOII-dingen zijn allemaal meertalig.quote:
Ja, super interessant!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij ook niet maar dat maakt niet uit. En die WOII-dingen zijn allemaal meertalig.
zolang je eten en drinken kan bestellen is het prima tochquote:
Ik kan mij nog herinneren dat Franse serveersters geen Engels willen spreken en gewoon doorratelen in het Frans.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je eten en drinken kan bestellen is het prima toch
Ja, maar die fransozen vaak nietquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat van mij ook niet maar dat maakt niet uit. En die WOII-dingen zijn allemaal meertalig.
Welk Azië?quote:
Entre-cote avecx pommes frites klinkt frans genoeg.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus dat wordt aanwijzen op de menukaart.
Bonjourquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Franse serveersters geen Engels willen spreken en gewoon doorratelen in het Frans.
Niet in het westen?quote:
OMELETTE DU FROMAGEquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bonjour
balabalabalabalaba
Un baguette avec fromage svp
balabalabala
Merci
En dan wegdraaien en verder gaan met je gesprek
Klinkt concreet.quote:
Ik heb het vak Frans z.s.m. eruit gegooid, ik bakte daar echt niets van: blie bloe blaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bonjour
balabalabalabalaba
Un baguette avec fromage svp
balabalabala
Merci
En dan wegdraaien en verder gaan met je gesprek
Tadzjikistan is misschien wel mooiquote:
Ik heb het zeven jaar gehad. Kan nog steeds geen werkwoorden vervoegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het vak Frans z.s.m. eruit gegooid, ik bakte daar echt niets van: blie bloe bla
ik ook. maar eten en drinken bestellen en zeggen dat ik een baguette ben/heet lukt me nog welquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het vak Frans z.s.m. eruit gegooid, ik bakte daar echt niets van: blie bloe bla
Ik heb 8 jaar Duits gehad, vraag mij niets over naamvallenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het zeven jaar gehad. Kan nog steeds geen werkwoorden vervoegen.
Ik volg Bald and Bankrupt op Youtube en die komt wel op hele aparte plaatsenquote:
Leeftie nog?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg Bald and Bankrupt op Youtube en die komt wel op hele aparte plaatsen
Sje voedreh uhn bakketteuuh sil voe plehquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook. maar eten en drinken bestellen en zeggen dat ik een baguette ben/heet lukt me nog wel
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sje voedreh uhn bakketteuuh sil voe pleh
Dat is wel altijd de vraag, want hij heeft nu 3 weken niets meer geüpload, maar hij neemt wel grote risico's...quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
brood met vruchtenhagel en muisjes
#nevergrowup
Wat zei je: Dan kan ik net zo goed naar de appie?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:00 schreef gianni61 het volgende:
Extra naar de slager gelopen voor spare ribs: Ja, we hebben ze alleen in de diepvries
Die bij de appie in de vriezer zijn best ok qua kwaliteit anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei je: Dan kan ik net zo goed naar de appie?
ja, ik heb ze toch gekocht, maar het is wel een beetje een domper.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei je: Dan kan ik net zo goed naar de appie?
Geen idee, nooit gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die bij de appie in de vriezer zijn best ok qua kwaliteit anders.
Ik ook niet, maar over het algemeen vind ik ze uit zo'n vacuum verpakking toch minder lekker dan versquote:
Afhankelijk van waar je ze koopt zijn die verse in veel gevallen ook ingevroren geweest op enig moment.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar over het algemeen vind ik ze uit zo'n vacuum verpakking toch minder lekker dan vers
droger vind ik bij spare ribs juist een voordeel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zal wel weer een culinaire barbaar zijn, maar ik merk weinig verschil met vers vlees en vlees uit de diepvries. Diepvries is hooguit wat droger.
Lang in de oven is juist goed bij spareribs, gewoon lekker langzaam op lage temperatuur zodat je daarna zo de botjes er uit kunt duwenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
droger vind ik bij spare ribs juist een voordeel.
Als ze in zo'n zak zitten vind ik ze vaak te nat. dan moet ik ze zelf veel te lang in de oven doen
ja, maar ik ben een luie zak die dan weer te laat begintquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang in de oven is juist goed bij spareribs, gewoon lekker langzaam op lage temperatuur zodat je daarna zo de botjes er uit kunt duwen
Dit klinkt vreemd erotischquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang in de oven is juist goed bij spareribs, gewoon lekker langzaam op lage temperatuur zodat je daarna zo de botjes er uit kunt duwen
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
ik vroeg bij de slager ook: heeft u nog bloedworst?
zegt ze: nee dat hebben we niet, daar is het nu te lekker weer voor..
DAT BEPAAL IK TOCH GODVERDOMME ZELF WEL!!!
De zon schijntquote:
ja, het is geeneens lekker weer en ik zie niet in wat het weer er mee te maken heeft..quote:
Want het hangt af van het weer wat er in de toonbank ligt ?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:28 schreef gianni61 het volgende:
ik vroeg bij de slager ook: heeft u nog bloedworst?
zegt ze: nee dat hebben we niet, daar is het nu te lekker weer voor..
DAT BEPAAL IK TOCH GODVERDOMME ZELF WEL!!!
Het is de hele ochtend en week vies weer geweest en nu zie ik enigszins een blauwe streep lucht.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het is geeneens lekker weer en ik zie niet in wat het weer er mee te maken heeft..
Ja, op zich is er weinig bewolking, maar de wolken die er zijn waaien ook wel heel hard langs.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is de hele ochtend en week vies weer geweest en nu zie ik enigszins een blauwe streep lucht.
Voor bepaalde 'seizoensproducten' wel hoor, zeker bij een slager. Hartje zomer is het bijvoorbeeld lastig een rookworst te krijgen en in de winter is een stokje saté of spareribs een stuk lastiger te krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want het hangt af van het weer wat er in de toonbank ligt ?
Net 2 keer natgeregend tijdens het lopen door een bui, maar ook momenten van strakblauwe lucht met zon gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, op zich is er weinig bewolking, maar de wolken die er zijn waaien ook wel heel hard langs.
Qua weer of vanwege wat andersquote:
het is droog en de temperatuur is goed, maar als de wind zo blijft zal ik dit weekend toch weinig op de fiets gaan zittenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net 2 keer natgeregend tijdens het lopen door een bui, maar ook momenten van strakblauwe lucht met zon gehad
Ergens ook wel logisch, maar zeg dat dan ipv het is daar te lekker weer voorquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor bepaalde 'seizoensproducten' wel hoor, zeker bij een slager. Hartje zomer is het bijvoorbeeld lastig een rookworst te krijgen en in de winter is een stokje saté of spareribs een stuk lastiger te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |