Dat heb ik dus, het is niet niet de een doet dit en de ander dat, je hoeft alleen je BTC grafiekje maar open te hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel irritant om te zien dat er ongeveer geen enkele coin meer onafhankelijk van Bitcoin beweegt, je kan de chart van Bitcoin 1:1 op die van de rest leggen.
Bitcoin = Kingquote:Op vrijdag 21 mei 2021 12:49 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel irritant om te zien dat er ongeveer geen enkele coin meer onafhankelijk van Bitcoin beweegt, je kan de chart van Bitcoin 1:1 op die van de rest leggen.
We zitten bij enthusiasm of misschien zelfs nog wel bij de eerste sell off..quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:10 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt verdacht veel op januari 2018. veel hopium.
Maar de mensen die dit maken zijn dus allemaal filantropische multi miljardairs?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:10 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
Juist niet, omdat ze die goeie info steeds delen met noobsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar de mensen die dit maken zijn dus allemaal filantropische multi miljardairs?
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Vitalik heeft wat ETH op de top gedumpt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:10 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel vroeg hoor. Maar als ze wakker worden en rode lijntjes zien is het meteen paniek daar.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toch mooi om te zien aan je portfolio dat Amerika wakker wordt
ik heb nu ondertussen al iets van 8 verschillende van dit soort plaatjes gezien die allemaal zeggen dat we ergens anders zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:10 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gezocht op youtube naar edcon all together now, kan niks vinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eth gang (waaronder vitalik) die de badger dance doen
Hangt ook van de persoon af, ik zit bijvoorbeeld nu bij despair.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb nu ondertussen al iets van 8 verschillende van dit soort plaatjes gezien die allemaal zeggen dat we ergens anders zijn
Zou dit het einde vd pyramide zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:22 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Vitalik heeft wat ETH op de top gedumpt.
Badger badger badger .com was een website waar een Flash-filmpje op stond met dansende dassen en een slang wat aan het einde weer naadloos opnieuw begon. Dat was ergens rond 2002 ofzo. Toen memes nog geen memes werden genoemd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb gezocht op youtube naar edcon all together now, kan niks vinden.
Badget dance is een soort Hamsterdance van 2021?
Deze is leuker en wel on-spot...quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb gezocht op youtube naar edcon all together now, kan niks vinden.
Badget dance is een soort Hamsterdance van 2021?
Edit: gevonden
Snap hier werkelijk niks van, wie dit zijn, wat ze doen en waarom, ik heb denk ik 5 jaar internet gemist ofzo
*relaties maken meer kapot dan je lief is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |