Nee, dank je voor het melden, ik ga het meldenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:26 schreef IceCreamSandwich het volgende:
@:phoenyx-god is dit toegestaan?
Jij kijkt serieus naar deze troep?quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
Vanaf 4:39 gaf me een epileptische aanval trouwens
Lekker gewerkt heren, mooi 1-2tje dit @IceCreamSandwichquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee, dank je voor het melden, ik ga het melden
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Lekker gewerkt heren, mooi 1-2tje dit @:icecreamsandwich
Hij zal wel jaloers zijn dat hij er niet overheen magquote:
Ja ik moet toch weten waarover ik postquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Jij kijkt serieus naar deze troep?
quote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja ik moet toch weten waarover ik post
.netew jij teoMquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Näsenbar het volgende:
!!!!!PO TEIN RE KILK
.nerovetsrethca tsket njim la si neidsdnis raam egewrevlah teh ki etpots neot ne nekjik teh naa ejpmlif tid saw kI
Moet jij wetenquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:35 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja ik moet toch weten waarover ik post
?eedi nee dnamei tfeeh retupmoc ezed po nekrew reew negrom teom kI ?nelletsreh tid ej nak eoH ?tkilkeg knil ed po koo tbeh jiJquote:
Ja misschien haal ik dan wel de 12 kijkers zelf, zou het zelf ook wel leuk vinden om te doen, maar het gaat mij wat te ver om iemand op die manier in de schijnwerpers te zetten alleen maar voor mijn eigen lol. Ik hou het wel gewoon bij southpark games etc dat andere mensen tegen mij kunnen zeuren, dat heb ik liever dan dat ik zo tegen iemand anders doequote:Op donderdag 20 mei 2021 20:37 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als jij video's zou maken waarin je deze vlogs bespreekt zou ik serieus kijken
.nekjik et ednie tot nigeb nav egdarB nav soediv ella rood nelletsreh tid tnuk eJquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:41 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
?eedi nee dnamei tfeeh retupmoc ezed po nekrew reew negrom teom kI ?nelletsreh tid ej nak eoH ?tkilkeg knil ed po koo tbeh jiJ
12 kijkers dat is toch een ruime verdubbeling van je normale bereikquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:49 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja misschien haal ik dan wel de 12 kijkers zelf, zou het zelf ook wel leuk vinden om te doen, maar het gaat mij wat te ver om iemand op die manier in de schijnwerpers te zetten alleen maar voor mijn eigen lol. Ik hou het wel gewoon bij southpark games etc dat andere mensen tegen mij kunnen zeuren, dat heb ik liever dan dat ik zo tegen iemand anders doe
?beh tsimeg ki eid maertsevil nee neihcssim re si raam neizeg la soediv ereiluger ella beh kIquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:51 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
.nekjik et ednie tot nigeb nav egdarB nav soediv ella rood nelletsreh tid tnuk eJ
.gnab ki neb nepyt nennuk laamron reem tioon nelluz ew ,sejpmlif edredjiwrev njiz koOquote:Op donderdag 20 mei 2021 20:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
?beh tsimeg ki eid maertsevil nee neihcssim re si raam neizeg la soediv ereiluger ella beh kI
quote:Op donderdag 20 mei 2021 21:00 schreef Boze_Eend het volgende:
die dikzak moeten ze opsluiten in een kliniek waar hij zich niet doodvreet
IK HAAT DIE DIKKE VIEZE PAPZAK DIE WAT ZIT TE VRETEN HELE DAG. BAH IK HOOP DAT HIJ 300 KILO WORDT EN NIET MEER KAN LOPEN OMDAT DIE ZO VET IS. KRIJGT DIE LEKKER SCOOTMOBIEL VAN DE STAAT EN AANGEPASTE WONING
BAH WAT EEN WALGELIJK DIEK VET VIES VARKEN.
Vriend van Barbie gespotquote:Op donderdag 20 mei 2021 21:00 schreef Boze_Eend het volgende:
die dikzak moeten ze opsluiten in een kliniek waar hij zich niet doodvreet
IK HAAT DIE DIKKE VIEZE PAPZAK DIE WAT ZIT TE VRETEN HELE DAG. BAH IK HOOP DAT HIJ 300 KILO WORDT EN NIET MEER KAN LOPEN OMDAT DIE ZO VET IS. KRIJGT DIE LEKKER SCOOTMOBIEL VAN DE STAAT EN AANGEPASTE WONING
BAH WAT EEN WALGELIJK DIEK VET VIES VARKEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |