Sequoiaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Zou die enorme units van bomen nog wel eens willen zien sasquablablanogwat ofzo
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij weer is langsgereden halen ze die plastic diertjes weer weg natuurlijk
Mammoetboom in California.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Ja die, machtig manquote:
Windy city daar heb ik gewoond.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef The_Emotion het volgende:
New York is gaaf ja, Chicago is ook mooi
Redwood Sequoiasquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:17 schreef Solotovski het volgende:
Dat lijkt me ook vet ja. Sowieso al die nationale parken daar zijn indrukwekkend.quote:
Oh daar ben ik meerdere keer uitgenodigd. Prachtige foto's van gezien. Goeie collega woont in Kaapstad 'Kom gewoon langs Niels, laat ik je Namibië zien'. M'n meis is er ook al geweest en ja een andere vrouw, ik ben bezet he, er kruisen vrouwen mijn pad, maar die zei ook al 'Niels gewoon Air France naar Cape Town en dan een 4wd.'quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook vetIn Namibie
Ja prachtig manquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:19 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Redwood Sequoias![]()
Die vind je aan de andere kant van de Golden Gate Bridge, echt tyfushoog die bomen
Weer eens wat anders dan de Veluwe en de Biesboschquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook vet ja. Sowieso al die nationale parken daar zijn indrukwekkend.
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de Veluwe en de Biesbosch
Zit toch 100 keer liever op mooi Grieks eiland dan in Alanya met Henk en Willem dankje vriendelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neem dan Turkije als je toch bezig bent.
Tenminste niet zulke gevaarlijke dierenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heeft Nederland voor zijn doen ook best mooie plekken
marokkanen zijn behoorlijk gevaarlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tenminste niet zulke gevaarlijke dieren
Op die Griekse eilanden stikt het helaas weer van de slechtgemanierde Russen. Weet niet wat ik erger vind.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit toch 100 keer liever op mooi Grieks eiland dan in Alanya met Henk en Willem dankje vriendelijk
Eten bij friet van Piet dit datquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit toch 100 keer liever op mooi Grieks eiland dan in Alanya met Henk en Willem dankje vriendelijk
Als ze met meer zijn ja, laffe daggoes zijn hetquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
marokkanen zijn behoorlijk gevaarlijk
Daar zijn Bassie en Adriaan nooit geweest want geen lid van de EUquote:Op vrijdag 21 mei 2021 20:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Neem dan Turkije als je toch bezig bent.
Nel's frikandelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |